Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. 10 zdravých stravovacích návykov

10 zdravých stravovacích návykov

1. Začnite výdatnými raňajkami



Ráno jedlo má veľa dôležitých úloh a funkcií. Jeho dôležitosť si môžeme uvedomiť tým, že dávame pozor na to, že sa konzumuje po najdlhšom pôste počas dňa. Raňajky by mali byť dosť veľké, mali by obsahovať všetky makronutrienty a mali by poskytovať dlhú dobu energiu. V prípade prvého jedla nie je nedostatok chuti ospravedlnenie, pretože stačí jesť každý deň a po niekoľkých dňoch budete mať chuť jesť, a Telo ti splatí väčšiu dávku energie.

Nedostatok času by nemal byť prekážkou. Napríklad ovsené vločky omelety môžete variť raz za pár dní. Dobrým nápadom na rýchle raňajky je aj ranný smoothies z ovsených vločiek, jogurtov a ovocia vyrobený s džbánový mixér.

2. Jedzte pravidelne



Karoséria je ako motor, ktorý rád pravidelne tankuje palivo vysokej kvality. nádoby na potraviny, v ktorom prepravujeme jedlo na jedenie mimo domu, je spojené so zdravou stravou a je jej neoddeliteľnou súčasťou. Inteligentný mechanizmus znamená, že v prípade nepravidelného zásobovania energiou jeho uloženie vo forme nepopulárneho podkožného tuku. Keď pravidelne jeme jedlo, telo cíti, že môže bez problémov kalórie strácať, pretože čoskoro dostane novú porciu. Presne z dôvodu potreby pravidelnosti

3. Pitná voda



Najlepšie je pravidelne piť vodu po malých častiach počas celého dňa, najmä pri vysokých teplotách a pri fyzickej aktivite. Pre zdravého človeka je ťažké nevedomky silne dehydratovať, ale dokonca aj mierne depresívne hladiny hydratácie na dni alebo týždne môžu mať nepriaznivé účinky na zdravie. Je lepšie piť príliš veľa, ako trochu príliš málo. Voda je koniec koncov hlavnou zložkou tela a nášho jedla.

4. Pripravte všetko doma.



Jedným z najdôležitejších princípov zdravého jedla nie je jedlo. Všetko by malo byť pripravené doma av mnohých prípadoch je najlepšie to urobiť vopred. Väčšina pokrmov tiež chutí dobre, keď je zahrievaná alebo dokonca rozmrazená. vákuové tesnenie. Umožní vám to dlhšie uchovávať jedlo v chladničke a mrazničke. Šaláty, polievky, mäsové guľky - takéto jedlá by sa mali vyrábať s prídavkom, aby mali dosť na niekoľko porcií, pretože to stojí len trochu viac času a skladovanie v malom rozsahu. ovplyvňuje ich kvalitu. Vo vzťahu k rezervnému vareniu je doma veľmi užitočný

5. Soľ s hlavou



Potrebujeme soľ rovnako, ako potrebujeme cholesterol, a tiež nás môže veľa urobiť. Telo má vo vzťahu k obidvom týmto zložkám vhodné regulačné systémy, ktoré by nás mali chrániť pred následkami nadmerného množstva, ale nie vždy fungujú na 100%. hladko. himalajský. morská soľ alebo Ak chcete obmedziť príjem soli, vyhnite sa vysoko spracovaným potravinám a slaným občerstveniam, používajte bylinky, ako je estragón, horčica, Tymián alebo oregano a pridajte soľ do riadu už na tanieri. Je tiež potrebné poznamenať, že veľa ľudí zbytočne zásobuje vyčistenú odparenú soľ namiesto toho, aby si kúpilo tento bohatý na minerály -

6. Odmeňte telo po fyzickej aktivite



Každý z nás niekedy chce jesť niečo nezdravé a kalorické. Najlepší čas na stravovacie hriechy prichádza hneď po tréningu, aj keď je večer. Svaly sú potom citlivejšie ako tukové tkanivo na živiny, ktoré sa vyskytujú v krvi, a telo zároveň vykazuje vyššiu potrebu kalórií. Ak máte chuť jesť sladkosti alebo rýchle občerstvenie, je najlepšie si pred tréningom dať ťažkosti.

7. Pamätajte na farby



Mnoho ľudí zanedbáva zeleninu a ovocie, ktoré sú mimoriadne dôležitou súčasťou ich každodennej stravy. Zaujímavé je, že určité farby možno kombinovať s vybraným vplyvompre zdravotníctvo. Červená je zdravie kardiovaskulárneho systému a prostaty a ochrana pred rakovinou. Žltá a oranžová sú farby dobrého zraku a obrany pred voľnými radikálmi. Modré a purpurové pigmenty sú zodpovedné za zdravie zažívacieho systému a silu imunitného systému. Zelená slúži nervovému systému a biela chráni pred infekciou.

8. Nevyhýbajte sa tuku



V posledných desaťročiach 20. storočia bol tuk extrémne démonizovaný makronutrient. Našťastie je tento druh myslenia dávno preč, pretože nespočetné štúdie ukazujú, že potraviny, ktoré sú zdrojom zdravých mastných kyselín, sú v popredí zdraviu prospešných potravín. Nahraďte mastné ryby, orechy, zrná a lisované oleje. za studena, aby sme si vybrali najzdravšie mastné potraviny v našej strave.

9. Dávajte pozor na vlákninu



Primárnou funkciou vlákniny v potrave je regulovať činnosť čreva, čo zasa ovplyvňuje zdravie imunitného, kardiovaskulárneho a endokrinného systému. Hlavným zdrojom vlákniny sú ovocie a zelenina, ktoré by mali byť súčasťou takmer každého jedla. Veľké množstvo vlákniny sa nachádza aj v obilninách a orechoch a nespracovaných múčnych výrobkoch, t. j. krupica, ovos a celozrnný chlieb.

10. Doprajte si čas jedlom



Rush je stres a tento určite nie je spojencom zdravej výživy. V zhone jedeme obyčajne viac a tráviaci systém musí tráviť ťažšie, pretože jedlo nie je jemne nasekané. Mali by ste naplánovať nielen to, čo jesť, ale tiež si vyhradiť čas na údaje najmenej jeden deň vopred. denné obdobia a naplánujte si rozvrh tak, aby ste každé jedlo mohli jesť v pokoji.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk