Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Cvičenie na tvarované boky

Cvičenie na tvarované boky



Treba pripomenúť, že strava je základom chudnutia. To predstavuje 70 až 80% úspechu. Všetci vieme o tele štíhlej osoby, ktorá nevykonáva, a osoby, ktorá sa pravidelne venuje fyzickej aktivite - aj keď ju váži. Tento rozdiel je ešte výraznejší u ľudí, ktorí stratili veľa libier. A hoci strácame telesný tuk hlavne kvôli vyváženej strave so zníženým obsahom kalórií, iba cvičenie dáva telu tvar. Cvičené svaly sú viac zásobované krvou, vďaka čomu je pokožka zásobovaná krvou. Vďaka tomu je dobre vyživovaná. K tkanivám sa dostane aj viac kyslíka, takže existuje väčšia šanca na príjemnú kontrakciu pokožky a konečný účinok na chudnutie je lepší.

Samozrejme samotné cvičenia nemajú moc schudnúť žiadnu časť tela. Ak však miesto, ktoré predtým zabralo tukové tkanivo, zaujmú svaly, silueta bude vyzerať harmonicky a krásne.

Guľaté boky



Cvičenie bokov nie je jednoduchá úloha. V praxi nie je možné cvičiť iba časti tela - najčastejšie sú to zadok, nohy a chrbát. Je tiež potrebné poukázať na to, čo tvarované bedrá znamenajú pre koho. Ak ste fanúšikmi oblých bokov Kim Kardashiana alebo Jennifer Lopezovej, je lepšie vyhnúť sa cvičeniam, ako sú napríklad drepy, pretože zdôrazňujú zadok, ale zúžené boky a tiež posilňujú stehná - potom nebudete schopní dosiahnuť latinský tvar.

Dámy, ktoré snívajú o takejto zaoblenej čiare, musia pracovať na rednutí pásu. Je nevyhnutné urobiť niekoľko naťahovacích cvičení, ktoré posilnia vaše stehná bez toho, aby sa stavali veľké svaly . Kukla sa môže cvičiť v izolovaných cvičeniach, ako je napríklad zdvihnutie bokov, pokiaľ možno s veľkou hmotnosťou.

Najlepšie cvičenie tohto typu sa uskutoční pomocou funkcie
lavice, s rozstupom bokov medzi nohami. Položili sme činku so zaťažením na boky. Ak chcete tvarovať svaly také veľké a silné, aké sa nachádzajú v zadku, musí byť zaťaženie značné. činky. Horná časť tela leží pohodlne na Aj začiatočník by mal zdvíhať 10 kg. Boky sa posúvajú smerom nahor, snažia sa nielen úplne narovnať chrbticu, ale aj mierne zdvihnú boky. Dôležité je, že tieto cvičenia môžu zaťažovať chrbticu, takže nie každý ich môže robiť.

Úzke boky



Ak sa pod výrazom "urastené boky" myslia úzke boky, žiadny tuk, ich dosiahnutie je o niečo ľahšie - väčšina cvičení na zadok tiež posilní boky. , závažia pre kocky (najlepšie 2 kg na začiatku). športová podprsenka a tiež množinu tričko, legíny, rohož, krk. Okrem toho môžete pomocou odporu vlastného tela vykonať veľa cvičení, ktoré vám umožnia zbaviť sa zaťažujúcich rúk lásky. Na ich vykonanie sú užitočné tieto informácie: činka, činka alebo Driemať a výpady s a bez zaťaženia budú fungovať. možno použiť ako záťaž

1) Únos nôh v polohe na chrbte - na tvarovanie bokov sú prsty hornej časti chodidla smerované o 45 stupňov nadol. Na každej strane robíme 40 opakovaní.

2) Nástenná drep (posilňuje boky) - udržujte chrbát rovno a držte ho minimálne 40 sekúnd.

3) Zdvíhanie nôh pri kľačaní (tiež pri záťaži) - 40-krát na každú stranu.

4) Hip Stuff - 50 opakovaní bez váhy.

5) Zdvíhanie nôh pri kolenách (samec) - 40 krát na každú stranu, s bremenom.

Krásny a tvarovaný tvar bokov rovnako dobre počas aktivít, ako je jazda na TWISTER. stepper alebo step, atlas, severská chôdza na druhej strane, vaše boky sú štíhlejšie, pretože posilňujú veľké svaly zadku. Nezabudnite na izolované cviky na crossový tréner a rožky a korčuľovanie a lyžovanie. Beží,

Aj keď nie je otázkou okamihu upustiť od pretrvávajúcej bránice z bokov, oplatí sa pracovať na týchto účinkoch nielen z estetických dôvodov - posilnené svaly zadku a dolnej časti chrbta, pretože existuje menšie riziko bedrovej diskopatie .
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk