Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. 5 cvičení na zlepšenie vášho korčuľovania

5 cvičení na zlepšenie vášho korčuľovania



Jazda v kruhoch v určitom okamihu je nudná, takže stojí za to rozvíjať svoje zručnosti v korčuľovaní. Cvičenia budú zaujímavejšie a prekonanie nasledujúcich úrovní zasvätenia vám poskytne športové uspokojenie. Pamätajte však na to, že vaša súčasná zručnosť sa musí brať do úvahy, nie zbožné želanie. Nezačínajte sa učiť piruety, ak si nemôžete ani stáť na jednej nohe vo vlastnej kúpeľni. Prepnite na pokročilejšie cvičenia, keď môžete ľahko jazdiť dozadu (aj prekladané) a vykonávať stabilnú snímku na jednej nohe (aj chrbtom).

Ako zdokonaliť svoje korčuľovanie



Najdôležitejšie sú dve skladby. Čím vyššiu úroveň dosiahnete, tým dôležitejšie je doplniť si korčuľovanie cvičením v telocvični alebo doma. Ide o to, že zložitejšie kúsky vyžadujú silné svaly, ktoré nie je možné vždy vyvinúť na klzisku.

Čo stojí za to pracovať



  • činky, závažia nôh a paží, činky. Sila : Silné svaly vám umožňujú vykonávať ťažké pohyby. Napríklad zdanlivo jednoduchý drep s jednou nohou vyžaduje silné nohy a zadok. Príslušenstvo :


  • lekárske gule. Rýchlosť : to znamená schopnosť robiť kroky presne a s vysokou kadenciou (kroky za minútu). Pri korčuľovaní je to veľmi dôležité, pretože čepeľ má úplne iný povrch ako noha a vyžaduje vysokú presnosť, napríklad pri behu alebo rýchlom striedaní krokov. V hokeji schopnosť riadiť veľmi rýchlo a meniť smer znamená ďalšie body a výhodu oproti súperom. Príslušenstvo : koordinačný rebrík, príspevky,


  • rohož. obratnosť a flexibilita : aj hokejista musí byť obratný. Flexibilita je kľúčom pri krasokorčuľovaní. Telo nesmie mať upchatie a korčuliar musí byť schopný ľahko uchopiť čepeľ rukou, bez toho, aby jej bolelo. Celá škála pohybu v kĺboch, napnuté svaly vám umožňujú vykonávať akúkoľvek postavu, ale tiež zvyšujú rýchlosť vašej jazdy. Príslušenstvo : valčeky, guma, gumičky,


  • tréningový bicykel. Výdrž : nedostatok výdrže sa vždy pomstí. Preto je vhodné do svojho týždenného plánu integrovať aeróbny tréning alebo jazdu na ľade s premenlivou alebo konštantnou rýchlosťou. Príslušenstvo : bežecká obuv,


  • Výbušná sila - skákanie: kľúčom je úderná sila. Skoky na hrudi alebo schodoch uľahčujú učenie skákať na ľad. Príslušenstvo : hrudník, švihadlo, TRX.

Cvičenia mimo ľadu

  1. Koordinačné rebríky sa spúšťajú, beží obálka.
  2. Squat na jednej nohe, tzv pištoľ. Na začiatku môžete použiť pás alebo TRX, ktorý vám umožní vykonávať plný pohyb bez toho, aby bol úplne naložený.
  3. Torzo sa krúti s lekárskou loptičkou.
  4. Špička sa zdvíha s činkou na pleciach. Môžu byť tiež urobené na schodoch tak, že päta vyčnieva za ňu. Potom môžete vykonať celý rozsah pohybu, od vyrovnania po najnižší možný pokles.
  5. "Prehltnúť" - robiť to správne, na rozdiel od vzhľadu, nie je ľahké. Po zvládnutí pohybu pridajte do rúk bremeno alebo postavte na senzorickú podložku.

Cvičenie na ľade



Skôr ako začnete vyskúšať náročnejšie cvičenia, naučte sa padať - správna technika v tomto prípade nie je príliš bolestivá alebo nepríjemná.
  1. slalom medzi kužeľmi, korčuľovanie, osem.
  2. Hmotnosť - jazda v prehĺtanej polohe, zatiaľ čo trup je pevne držaný.
  3. "Pištoľ" - v podrepe s rovnou nohou.
  4. Zadná hádanka s výstupom z piruety.
  5. antics.


Nezabudnite, že veľmi dobré vybavenie je predpokladom pokročilého korčuľovania . Čižmy na korčuľovanie musia mať členky pevne priliehajúce a nesmú byť príliš veľké na to, aby na ne nohy mohli prekĺznuť. Starajte sa o čepele a pravidelne ich udržiavajte. Ak je vaša korčuľovanie vaša vec, zvážte pripojenie k tréningovej skupine. Cvičiť môžete celoročne a cvičenie pod dohľadom trénera je zárukou správneho zvládnutia všetkých techník.

Ako vidíte, technika sa dá donekonečna vylepšovať. Na ľade aj mimo neho je veľa cvičenia, takže šanca, že sa nudíte, je štíhla. A bude bežná jazdakde ťa mať šťastnú na dlhú dobu.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk