Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. 8 krátkych cvičení doma

8 krátkych cvičení doma

Výcvik celého tela bez ďalšieho vybavenia



Pamela Reif je jedným z najuznávanejších autorov vzdelávacích programov v Nemecku. Napriek svojmu mladému veku, jej profesionalita upútala pozornosť miliónov ľudí fascinovaných fitness. Na jej kanáli nájdete veľkú dávku jednoduchých tréningov, venovaných hlavne ženám, ale nielen. Ak nemáte cvičebné doplnky a chcete absolvovať komplexné školenie, môže pomôcť
20-minútové celotelové cvičenie. Potrebujete iba kúsok podlahy, prípadne podložku na cvičenie a dobrú náladu, pretože školenie sa naozaj oplatí urobiť a zároveň dostatočne jednoduché, aby z neho mali úžitok všetci, bez ohľadu na úroveň postupu.

Calistenics doma



Milovníci Callistenicsu nemusia uvádzať toto meno. Chris Heria je jedným z najuznávanejších autorov vzdelávacích programov zameraných na telesnú hmotnosť. Chris úspešne dokazuje, že na komplexné a dobré cvičenie nepotrebujete váhy. Vaše telo samo o sebe je dostatočný stroj.

Navrhol Chris Celotelový domáci tréning je dobre prezentovaná kompilácia rôznych foriem klieští, drepov a izometrických cvičení, ktoré sa určite ukážu ako užitočné počas domácej karantény.

Domáce vzdelávanie brušných svalov



Jaime Brenkus je americký tréner, ktorý je v internetovom svete najviac asociovaný so svojím pôvodným tréningom v oblasti brucha, známym ako 8 minút ABS.

Uvedený tréning predstavuje 8 minút skutočne solídneho cvičenia brušných svalov. Robíme rôzne cviky zakaždým celých 60 sekúnd, bez prerušenia, hladko prechádzajú na ďalší. Školenie má viac ako 29 miliónov pozretí na YouTube a ak sa chcete dozvedieť o jeho výhodách, prečítajte si komentáre.

Buttock training



Dámy, ktoré chcú formovať svoje pevné sedacie časti, pomáhajú ženám, ktoré chcú formovať svoje pevné zadok, pomoc 10-minútový program Pamela Reif. Je to krátky a efektívny tréning bez ďalšieho vybavenia, vďaka ktorému skutočne pocítime prácu svalov zadku. Cvičenia sú také jednoduché, že z tohto tréningu budú mať prospech začiatočníci aj pokročilí ľudia. Film má na YouTube viac ako 25 miliónov pozretí, čo znamená, že mnohým dámam už tieto cvičenia dôverovali.

20-minútové školenie HIIT



FitnessBlender.com je jednou z najdlhších a najslávnejších spoločností na svete, ktorá ponúka prostredníctvom YouTube širokú škálu bezplatných programov. výcvik. Obzvlášť pozoruhodný je 20-minútové vysoko intenzívne školenie HIIT zameraný na spaľovanie tukov. Začneme krátkymi zahrievacími a ľahkými úvodnými cvičeniami a potom prejdeme k čoraz náročnejším výzvam. Toto školenie sa odporúča ľuďom, ktorí sa zaujímajú o najlepšie výsledky v čo najkratšom čase.

Výcvik hornej časti tela



Veľká väčšina mužov uprednostňuje počas tréningu zameranie sa na vývoj hornej časti tela. Pokiaľ máme základnú sadu činiek a činiek, môžeme ju dobre využiť s minimom času.

Jeremy Ethier program pozostáva zo súboru 5 cvičení, jedno pre každú svalovú skupinu v hornej časti tela. Ďalej sú predstavené alternatívy k danému vzoru pohybu a výskumu, s ktorými Jeremy zdôrazňuje nadradenosť určitých metód nad ostatnými. Na konci dostávame konkrétne návrhy na výber počtu cvičení, sérií a opakovaní vo vzťahu k našej úrovni pokroku.

BodyCombat



Karanténny čas je vhodný čas na vyskúšanie inej formy aktivity ako tá, ktorú poznáme každý deň. Ak sme zvyknutí na tradičné fitness tréningy alebo kardio cvičenia založené iba na behu alebo na bicykli, potom bude zaujímavým riešením vyskúšať kurzy založené na zmiešanom bojovom umení. Jednou z najpopulárnejších aktivít tohto typu je BodyCombat - program založený na údery a kopy priamo z kickboxu, muay thai alebo taekewondo. Choreografie, inšpirované Lesom Millsom, sú jednoduché, zvládnutie pohybovej techniky môže nejaký čas trvať. Pohyb a skvelá zábava spolu s únavou, ktorú zažijete, vás určite nútia vrátiť sa k tomuto programu znova.

Strečing



Väčšina návštevníkov fitness klubu sa vyhýbaz rozťahovania a práce na mobilite, ktorá, ak bude zanedbávaná po mnoho rokov, môže mať strašné následky vo forme preťaženia osteoartikulárneho systému alebo iba ťažkostí súvisiacich so svalovým systémom. Využime teda súčasnú situáciu a možno sa zameriame na to, čo nám vždy chýba alebo na čo zvyčajne nemáme dosť času. Učme sa teda od najlepších. 18-minútový program vyvinutý skupinou PsycheTruth dokonale upokojí a uvoľní celé telo a zároveň prinesie úľavu miestam, ktoré nás budú po náročnom pracovnom dni alebo príliš dlhom sedení najviac obťažovať. Jedná sa o jednoduché protahovacie cvičenia pre teoreticky začiatočníkov, ale každý z nich bude schopný niečo z toho dostať. Natiahnuté časti zahŕňajú krk, horná časť chrbta, spodná časť chrbta. Prevencia je najlepšou formou rehabilitácie, preto vyskúšajte tento program.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk