Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Aerobic 6 Weider, veľké množstvo skratov - to nie je možné. Správny tréning brucha - ako by to malo vyzerať?

Aerobic 6 Weider, veľké množstvo skratov - to nie je možné. Správny tréning brucha - ako by to malo vyzerať?

Anatómia brušných svalov



Ak chcete dobre porozumieť tomu, ako trénovať brušné svaly, musíte najprv pochopiť ich anatómiu. Sú umiestnené medzi hrudníkom a panvou a vytvárajú pás svalov okolo chrbtice. Skupina brušných svalov zahŕňa: rektus, vonkajšie a vnútorné šikmé svaly, priečny sval. Ovplyvňujú pohyby chrbtice a chránia ich pred nadmerným zväčšením, nadmernou rotáciou a nadmernou laterálnou flexiou. Umožňujú údržbu vzpriamenej postavy a chránia vnútorné orgány.

Príliš veľa drtí a napätie



Najobľúbenejšie cvičenia pre túto svalovú skupinu sú rôzne brušné ťahy. Často sa vykonávajú s nohami zaistenými proti rebríkom alebo iným stabilným zariadením, s rukami za hlavou a bez stabilizovanej bedrovej chrbtice. Vyššie uvedené chyby, ktoré sa opakujú dlho, povedú k bolesti v bedrovej a krčnej chrbtici. Okrem toho budú brušné svaly oslabené na úkor bedrových flexorov, ktoré sa napriek tomu kontraktujú v dôsledku sedavého životného štýlu. Drtia a kontrakcie vykonané v najpopulárnejšej verzii nijako neovplyvnia silu alebo vzhľad brušných svalov.

Správne dýchanie je kľúčové



Dokonca ani tie najlepšie brušné cvičenia nebudú fungovať, pokiaľ nebude dodržaný správny dýchací cyklus. Pred každým opakovaním vdýchnite brucho (bránicu), napnite svaly a zavrite hrtan. Inhalácia je rovnaká ako pri miernom zdvíhaní brušných svalov. Pri opakovaní pomaly vydýchnite a zamerajte sa na pritlačenie pupka k vašej chrbtici. Vytvorený tlak udržuje aktívny ochranný pás chrbtice ( jadro ). Tento mechanizmus sa nazýva brušná tlač. Umožňuje bezpečnú prácu počas tréningu.

Centrálna stabilizácia



Za centrálnu stabilizáciu sú zodpovedné hlboké svaly, takzvané jadro. Pozostáva zo svalov panvového dna v dolnej časti, bránice hore, priečneho svalu spredu a svalu multisekcie vzadu. Sú zodpovední za udržiavanie správneho držania tela a prenášanie síl v tele. V prípade ich oslabenia je práca presmerovaná na iné svalové skupiny, čo vedie k bolesti, napríklad v oblasti bedier. Základný tréning svalov bude vynikajúcou prevenciou úrazov.

Vzorové cviky na svalstvo core



Základnou podmienkou pre efektívny tréning jadra je schopnosť vedome zahrnúť tieto svaly do práce. , Tréning by sa mal začať s rovnými polohami na stabilnom povrchu. Príkladom cvičenia je populárna tabuľa kolieska na cvičenie brušných svalov (švajčiarsky loptu. Populárna Pásky TRX alebo doska Môže sa vykonávať lakte, rovné ruky alebo do strán. Ťažkosti v tomto cvičení môžu byť pripočítaním vonkajšej hmotnosti alebo zavedením prvku destabilizácie. Medzi príklady patrí regulované pohyby končatín pri súčasnom udržiavaní stabilného jadra . , použitie kolieska abs ) bude ideálnym riešením pre mierne pokročilých ľudí. Používanie tohto zariadenia nielen posilní všetky svaly, ale tiež zlepší ich obrys.

Funkčný brušný tréning



Pri tréningu brušných svalov by sa mal dôraz klásť na vykonávanie cvičení, ktoré posilnia jeho funkčnosť. Chôdza farmárov jednou rukou pomocou činiek alebo závažia
gumy typu power band, v drepe s hmotnosťou pred alebo nad hlavou, kettlebell, Pallof Stlačte pomocou výťahov alebo dutých tiel a bočných panelov nielen zapojia všetky svaly brucha, ale majú tiež pozitívny vplyv na zdravie. Nevyhnutným prvkom výcviku je použitie dodatočného zaťaženia počas cvičenia a jeho systematické zvyšovanie. Je to stav, ktorý umožňuje estetickú výstavbu vyzerajúce brušné svaly.

Internetové školiace programy - majú zmysel?



6 Weider aerobics a proprietárne fitnes programy, ktoré vás povzbudzujú k uskutočňovaniu veľkého množstva opakovaní brušné cvičenia sú škodlivé pre vaše zdravie. Tréning, v ktorom sa napätý pohyb svalov opakuje mnohokrát bez správneho vyrovnania chrbtice a kontroly, preťažuje bedrovú oblasť. Okrem toho viacnásobné opakovania nezlepšujú vzhľad brušných svalov, ale iba zvyšujú vytrvalosť svalov pri danom pohybe. Ak chcete budovať alebo odhaľovať svoje brušné svaly, postupujte podľa negatívnej kalórie a cvičte so záťažou.

trénovanie brušných svalov a defekty držania tela



Sedavý spôsob života a nedostatok fyzickej aktivity vedú k defektom držania tela. Tréning brušných svalov v klasickom slova zmysle ich prehĺbi. V prípade nadmerného predného sklonu panvy, brušné svaly a napätie prehĺbia nerovnováhu a preťažia bedrovú chrbticu. Pri nadmernej hrudnej kyfóze bude hrudník stále viac uzavretý a hlava a krčná chrbtica budú neprirodzene predĺžené dopredu. V prípade porúch držania tela bude dobrým riešením stimulácia hlbokých svalov. Cvičenia by mali byť pod dohľadom kompetentných osôb.

Summary



Pre efektívne vyzerajúce a zdravé brušné svaly by ste sa mali sústrediť na správny tréning a stravu. Cvičenie brušných svalov by malo byť založené na funkčných pohyboch a základných svaloch. Naučiť sa cvičiť by malo začať jednoduchými cvičeniami, aby ste si udržali dokonalú techniku. Početné drtí a napäté svaly sú škodlivé pre zdravie a neprenášajú sa na vizuálne efekty. Dôsledná práca počas tréningu musí byť podporená individuálne vybranou stravou, aby sa dosiahli požadované vizuálne efekty.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk