Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako cvičiť doma?

Ako cvičiť doma?

Kedy je najlepší čas na cvičenie doma?



Prvým aspektom tréningu v rámci vašich štyroch stien je, kedy naplánovať svoje aktivity. Ak žijete sami, žiadny problém, pretože si môžete zvoliť čas na cvičenie, nezabudnite pritom na svoj prirodzený cirkadiánny rytmus. Niektorí z nás uprednostňujú fyzické cvičenie ráno, iní uprednostňujú večerné hodiny. Ak ešte nemáte skúsenosti s odbornou prípravou - premýšľajte o tom, ako sa správate k iným povinnostiam. Ak môžete vstať skoro ráno a nastúpiť do práce, tento čas bude pravdepodobne pre vás prirodzenou voľbou. Na druhú stranu, ak prepnete zo zdriemnutia na zdriemnutie do desiatej hodiny a efektívne pracujete, keď už ostatní spia, bude pre vás ľahšie cvičiť sa večer .

Väčšina ľudí však nemá luxus bývať sám. Žijeme s partnerom, deťmi alebo domácimi miláčikmi a každý z nich môže zasahovať do školenia, ak to správne neplánujeme. Pri samotnom tréningu je najlepšie zvoliť čas, keď nikto nie je doma. Ak to nie je možné, obráťte sa na zvyšok domácnosti. Opýtajte sa, aký je pre nich najlepší čas, keď televízna obrazovka neznepokojuje. Ak máte deti, skúste ich povzbudiť, aby spolu trénovali - nezabudnite však, že nie sú nútení tak urobiť, a ak sa im to necíti, naplánujte si cvičenia tak, ako si robia domáce úlohy. Ak máte psa a máte podozrenie, že vám bude veľmi dychtivo "pomáhať" pri cvičení alebo vás zachráni pred
hantelkami, zamedzte mu v cvičení pri cvičení alebo liečbe.

Ako pripraviť priestor?



Skôr ako začnete cvičiť, pripravte si miestnosť, v ktorej chcete trénovať. Najdôležitejšou vecou je vytvoriť čo najväčší priestor. Na väčšinu disciplín postačuje niekoľko metrov štvorcových, ale tým lepšie . Vyberte si miesto, kde bude ťažké niečo zvrhnúť alebo naraziť na stôl alebo komodu. Ak sú v miestnosti ľahké koberčeky, počas tréningu ich odsuňte. Pri zakladaní cvičebnej stanice sa uistite, že za vami je nejaký voľný priestor. Ak stratíte rovnováhu, nebudete okamžite naraziť do televízora alebo nábytku za vami.

Aj keď uprednostňujete vlak bez vybavenia, jedno príslušenstvo bude veľmi užitočné. Investujte do slušného na jogu lepšieho výberu tých, ktorých hrúbka je najmenej 4 mm. tréningová podložka. Malo by byť dosť dlhé, aby obe ruky aj nohy boli pri podoprení dopredu na podložke. Vyberte si dostatočne ťažký model, ktorý zabráni samovoľnému pohybu samé alebo skĺznutiu po podlahe. Upravte hrúbku podľa svojich potrieb - tenšie modely budú lepšie pre silové cvičenia,

Kde získať tréningový plán?



Teraz, keď viete, kedy cvičiť a ako prispôsobiť tréningový priestor. Jediná vec, ktorú musíte urobiť, je rozhodnúť sa, čo robiť. Na internete je k dispozícii množstvo bezplatných plánov odbornej prípravy a videonávodov, z ktorých mnohé pripravujú skutočne skúsení a renomovaní školitelia.

Vyberte cieľový šport. Máte radšej jogu alebo CrossFit? Keď budete vedieť, vyhľadajte na internete vhodný program na základe počtu pozitívnych recenzií. Najviac zo všetkého verte tým, ktorých pridali vaši priatelia. Podľa môjho názoru je lepšie dôverovať niekomu, kto pomohol skutočnej osobe (napríklad kolegovi), ako neosobným miliónom ľudí, ktorí majú radi sociálne siete. Strávte prvé týždne testovacími programami a disciplínami. Rozhodnite sa o niekoľkých cvičeniach z rôznych zdrojov a posúdte, ktoré z nich vám najviac vyhovujú.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk