Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako sa starať o svoje ruky v telocvični?

Ako sa starať o svoje ruky v telocvični?

Použite správnu techniku



Prvá stratégia, ktorú by ste mali použiť pri zaobchádzaní s pľuzgiermi na pokožke vašej ruky, je tyč hlboká, celou rukou. Vďaka tejto priľnavosti sú ruky náchylnejšie na vzhľad rohov. Navyše je ťažké udržať sa na dlhú dobu, takže sa budete postupne skĺzať, čo je vtedy, keď je riziko zlomenia potlače najväčšie. Uchopte tyčinku tak, že stredný falanga je na vrchu, môže byť ťažšie vytiahnuť ho nahor, ale pokožka nebude vystavená bolestivým zraneniam. správna technika uchopenia . Je to obzvlášť dôležité v prípade gymnastických cvikov vykonávaných na bare alebo v obručiach. Keď chceme skrátiť páku pohybu (napríklad pri vyťahovaní), často chytíme

Chráňte si ruky so správnym vybavením



Dokonca aj tie najsprávnejšie techniky nezaručujú úplné bezbolestné ruky, ak máte desiatky opakovaní na dokončenie. Toto bude obzvlášť dôležité pre ľudí, ktorí praktizujú CrossFit, pretože ich tréningový systém dynamicky cvičí, čo zvyšuje trenie medzi rukami a činkou alebo barom. činky. Ak ste fanúšikom zdvíhacích závaží, oplatí sa tiež získať kvalitnú silnú omietku, ktorou budete držať palce. Chráni pokožku pri používaní priľnavosti na zips. Starajte sa o ochranu rúk investovaním do dobrej kvality gymnastické kože, poskytujú ochranu pri zachovaní uspokojivá úroveň pocitu, ktorá zvýši pohodlie aj bezpečnosť. Môžete ich používať aj na tréningy

Starať sa o svoju pokožku doma



Starostlivosť o ruky počas cvičenia je jedna vec, ale pred odchodom do telocvične by ste si mali pripraviť aj pokožku. Dokonca ani tie najlepšie telocvične nepomôžu, keď máte na rukách odtlačky prstov veľkosti päť zlotých. Je vhodné ich pravidelne utierať, čo významne zníži riziko zlomenia jedného z nich. Na tento účel je najvhodnejšia pemza alebo kalená žiletka. Pred utretím výtlačkov je potrebné namočiť si ruky na niekoľko minút do mydlovej vody. Pri vypuknutí epidermy bude rozhodujúca primeraná hygiena. Po dezinfekcii rany naneste antibiotickú masť a túto akciu zopakujte každých pár hodín. Keď sa prvá vrstva pokožky uzdraví, namažte ju masťou vitamínu A . To niekoľkokrát urýchli proces hojenia. Tento liek môžete použiť aj v prípade, že je vaša pokožka len boľavá, naneste tenkú vrstvu cez noc a nasledujúci deň budete pripravení zdvihnúť aj tie najťažšie bremená.

Zvýšiť priľnavosť



Kukurice sú pri tvrdom tréningu prakticky nevyhnutné. To však neznamená, že ich musíte neustále zbierať - vznikajú hlavne vtedy, keď je priľnavosť na hranici svojej výdrže a my skĺzneme z lišty alebo lišta takmer vypadne. Zvýšte silu predlaktia a výrazne znížite šance na nútené prerušenie tréningu v dôsledku rán na vašich rukách. Dobré metódy zahŕňajú farmársku chôdzu, aktívne zavesenie a populárny
svorky s pružinami. Trénujte si silu prstov osobitne, ako napríklad držanie dosiek s hmotnosťou 5 kg v špičkách prstov - toto bude užitočné najmä pre tých, ktorí trénujú lezenie. V priebehu vyššie uvedených postupov sa samozrejme vytvoria aj výtlačky, ale pretože výcvik je zameraný na priľnavosť, budete venovať osobitnú pozornosť jeho technike, ktorá sa premietne do zvyšku prvkov výcvikového plánu.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk