Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako udržiavať dobre vyvinutú postavu - súbor cvičení

Ako udržiavať dobre vyvinutú postavu - súbor cvičení



Ako je to, že sa po letnom záchvate športového entuziazmu cítite každý deň čoraz menej? Väčšina amatérskych športovcov, dokonca aj tých pokročilých, pracuje s rôznou intenzitou: cvičenia sú niekedy veľmi intenzívne, niekedy sú pokojné. Niekedy to nechali ísť úplne. Je dobré vedieť, ako nestratiť ťažko dosiahnuté výsledky bez dôvodu a kedy cvičiť jednoduchšie . Ale nezabudnite: neexistujú žiadne zázraky. Pekné svaly si nemôžete udržať neurčito bez námahy.

Prečo púšťate?



Najprv premýšľajte o tom, prečo sa chcete pustiť alebo prečo sa to už stalo. Každý dôvod má iné závery.


  • Necítim sa to . Nuda a nedostatočná motivácia sú jedným z najbežnejších dôvodov na zastavenie tréningu. Prečo si sa necítil? Možno aj naďalej robíte to isté, nevidíte žiadny pokrok alebo si po dosiahnutí vysnívaného balíčku šiestich myslíš, že to stačí? Každý z dôvodov vyžaduje nejakú premýšľanie.


  • Po sezóne . Periodizácia školiaceho roku je prirodzená. A čo viac, je nevyhnutné: niekedy sa musíte regenerovať, inokedy musíte tlačiť nadol. Telo nie je schopné pracovať nepretržite pri plnej rýchlosti. Úplné zastavenie na niekoľko mesiacov však sťažuje návrat neskôr a účinky zmiznú. Svalová hmota sa každý mesiac znižuje o niekoľko percent a vytrvalosť je niekedy rýchlejšia.


  • Kvôli zraneniu alebo chorobe . Niekedy som prestal cvičiť z nezávislých dôvodov. Je však potrebné si uvedomiť, že zranenie je často výsledkom príliš intenzívneho alebo nesprávneho cvičenia. Nabudúce, možno stojí za to sa zúčastniť tréningu pod dohľadom trénera? Navyše existujú zranenia, ktoré nevylučujú športy (napr. Môžete plávať alebo jazdiť na stacionárnom bicykli).

Cvičenie



Ak chcete, aby vaše svaly boli v základnom stave a forme, môžete vykonávať nižšie uvedené cvičenia.
  • závažia atď. Doska . Dosky vyrábajte v základnej verzii bokom, asymetricky (napr. Jednou rukou nahor), s
  • bóje s „osem“. Plávanie . Pre pokojné plávanie niekedy pridajte niekoľko dĺžok s doskou a prácou s nohami alebo s
  • Kliešte a kliešte .
  • závažia. griffin alebo malé písmená Squat a výpady . Robte to bez bremena, iba s
  • Cvičenie na eliptickom trenažéri alebo veslovanie na ergometri. Udržuje stav a jemne posilňuje svaly.

čo robiť? Minimálny plán



Aký je základný minimálny plán na pokojnejšie obdobie? Nasledujúce tipy vás udržia vo forme.


  • Nepoužívať . Ľahko sa pustí nadmerným stravovaním. Potom budete musieť hmotu opäť zhutniť. Priberanie na váhe počas sezóny obnovy je normálne, ale prepustenie môže spôsobiť veľa škôd.


  • Zostaňte fit ę. Dvakrát alebo trikrát týždenne uskutočňujte ľahký a krátky aeróbny tréning. Choďte do bazéna, na bicykli do práce.


  • Zachovať rytmus . Ak neurobíte nič za dva mesiace, stratíte návyk na cvičenie. Urobte niečo pre svoje tradičné tréningové časy: postačia aj žalúdky alebo strečing.


  • Nájsť nové ciele , poučiť sa z minulej sezóny.


  • Obnoviť . Prechod z ťažkého zdvíhania na rovnako namáhavý beh zabráni odpočinku tela.


  • Pohybujte sa systematicky, ale pokojne, bez ťažkých nákladov.


  • Pravidelne posilňujte brucho a trup . Nepúšťajte tento prvok, je to nevyhnutné v každodennom živote.


Ako vidíte, odpočinok je potrebný, ale nie pasívny. Udržiavať tzv sochárstva, stojí za to ju udržiavať stále aktívnu, a to aj na symbolickej úrovni.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk