Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako zorganizovať športovú súťaž?

Ako zorganizovať športovú súťaž?

Testujte svoj nápad na malom meradle



Samozrejme, v prvej sezóne, o ktorej budú všetci hovoriť, je veľa výhod, ktoré sa týkajú veľkého marketingového podujatia. povedia. Ak však nemáte obrovský kapitál (v prípade zlyhania sa investícia nemusí vyplatiť), je to veľmi riskantné riešenie. Ak je nápad čerstvý, stojí za to ho vyskúšať v malom meradle , znížime potenciálne náklady a straty. V poslednej dobe si získava popularita steeplechase - len pred niekoľkými rokmi v Poľsku nedošlo k žiadnej udalosti tohto typu. Organizácia takéhoto rozsiahleho behu bola riskantná, pretože to bol úplne nový nápad a nebolo isté, či sa "chytí". Stalo sa tak, takže teraz je každá nasledujúca udalosť väčšia ako tá predchádzajúca. Viac ako päť tisíc ľudí často súťaží v závodoch steeplechase.

safety first



Nič nepoškodí povesť športovej udalosti, ako je
tu. Nikto sa však určite nebude chcieť vrátiť k udalosti, ktorá ohrozuje jeho zdravie a život. neudržiavajú sa žiadne bezpečnostné normy . Ak sa chystáte na takzvaný párty, ľudia vám odpustia za nekvalitné tričká alebo škaredú medailu, hoci stojí za to premýšľať o tom, ako zvýšiť kvalitu detailov za nízku cenu. Možno ich budete môcť získať od svojho sponzora? Aj keď ich musíte kúpiť z vlastných zdrojov, na internete nájdete lacné balíčky od niekoľkých desiatok do niekoľkých stoviek, ktoré budú prispôsobené podľa vašich pokynov. Môžete ich hľadať

Nezabudnite si objednať sanitku , ktorá bude účastníkom udalosti k dispozícii. Ak plánujete prejsť po drsnom teréne, vyhľadajte štvorkolky vybavené záchrancami . Ak používate verejné ulice, spolupracujte s miestnou políciou , ale tiež opatrne označte trasu , aby bežci vedeli, kam majú jazdiť, a vodiči vedeli, kde majú bežať. To bude mať pozitívny vplyv na vzájomnú bezpečnosť.

Ak uvažujete o súťaži OCR alebo CrossFit, nezabudnite, že ťažšie nie je vždy lepšie. Najmä pre prvú súťaž môžu byť organizátori v pokušení urobiť obrovské prekážky , ktoré vystrašia mnoho ľudí trpiacich strachom z výšok. V praxi sa ukazuje, že v spodnej verzii by sa testovala presne rovnaká spôsobilosť a že by z nej nevyplývala možnosť zlomeniny nohy alebo niečo horšie.

Začnite tým, že nájdete ruky do práce



Ani najlepšie naplánovaná párty s atraktívnymi cenami, krásnou prírodou a bohatým štartovacím balíkom nebude úspešná, ak nebude existovať žiadny tím, ktorý sa bude starať o všetky podrobnosti. V tomto type súťaže je zvyčajne takmer celý tím dobrovoľník . Ako už názov napovedá, robia svoju prácu zadarmo a zvyčajne dostanú bezplatný začiatok v nasledujúcom vydaní alebo balík gadgetov od sponzorov.

Nájdenie veľkého počtu dobrovoľníkov , ktorí navyše preukážu zodpovedajúci záväzok, je jednou z najťažších úloh, ktorej budete čeliť. Mali by ste to začať čo najskôr, najmenej 2 - 3 mesiace pred plánovaným dátumom udalosti . Nezabúdajte, že zvyčajne nie všetci uchádzači sa objavia a každý občas potrebuje prestávku a musíte nájsť niekoho, koho chcete nahradiť. Pre každú funkciu a druh práce odporúčam dvoch dobrovoľníkov.

Dokončenie tímu však nie je všetko. Musíte sa tiež uistiť, že je to dobrý ukážkový program pre vašu večierok . Trávte čas školením a uistite sa, že dobrovoľníci majú neobmedzené jedlo, vodu a nie sú prepracovaní . Neľutujte svoje zdroje (nielen peniaze, ale predovšetkým), pretože je to skutočne jeden z najdôležitejších aspektov ovplyvňujúcich úspech celého projektu.

Pokúste sa osloviť ľudí, ktorí vám pomôžu pri marketingu



Nesmieme zabudnúť, že vaším hlavným cieľom je organizátor má povzbudiť čo najviac ľudí, aby sa zúčastnili súťaže. Bohužiaľ, zvyčajne v prípade nových iniciatív marketingový rozpočet nie je obrovský strong> a veľké množstvo podujatí na trhu nepomáha preniknúť do širšej skupiny zainteresovaných strán. Používajte kreatívne riešenia, ktoré vám zaistia správnu účasť na vašich behoch, triatlone alebo CrossFit.

Skvelý spôsob, ako osloviť skupiny ľudí, ktorí by sa skutočne zaujímali o to, čo ponúkate, je pomôcť ovplyvňujúcim osobám . Nemyslím si však druh hviezd z fotografií na Instagrame s rozbitými zadkami. Vyhľadajte trénerské skupiny vedúce tréningové skupiny , ktoré sa pripravujú na podobné akcie. Stojí za to zaplatiť náklady a dať im pár vstupeniek zadarmo, pretože takéto tímy sa zvyčajne držia spolu. Sponzorovaním štyroch príspevkov môžete získať niekoľko desiatok plne platiacich účastníkov.

Ak nemáte prístup k takým skupinám alebo disciplína, ktorú chcete propagovať, je úplne nová, nič sa nestratí. Môžete si to dať na seba! Bude to nejaký čas trvať, alebo si najať trénera, ale získate 100% kontrolu nad komunitným rozvojom okolo udalosti . Som presvedčený, že ponúknutím výzvy na prípravu na súťaž, na ktorej sa môžu zúčastniť všetci bezplatne, môžete zvýšiť počet uchádzačov aj niekoľkokrát.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk