Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako zostaviť chvenie po tréningu?

Ako zostaviť chvenie po tréningu?



V nomenklatúre telocvične sa hovorí o anabolickom okne. Tento termín sa vzťahuje na niekoľko hodín, ktoré sa začínajú koncom tréningu a používajú sa na zabezpečenie ďalších kalórií a stavebných materiálov na kompenzáciu svalov po cvičení. Vďaka vlastnostiam tréningu rezistencie sú citlivejšie na glukózu a aminokyseliny objavujúce sa v krvi. Anabolické okno je čas, kedy si môžete a dokonca musíte dovoliť viac živín. Na správne začatie tohto obdobia musíte zložiť otrasy po tréningu.

Bielkoviny a uhľohydráty



Dve základné zložky, ktoré sme vložili do nášho jačmeň. kukuričný škrob (voskový) alebo carbo kondicionér, hlavne maltodextrín a glukóza v rôznych pomeroch. Bohužiaľ to nie sú najrýchlejšie stráviteľné uhľohydráty, pretože sa vďaka vysokej osmolalite absorbujú pomalšie ako vyčistené uhľohydráty. shaker sú navrhnuté tak, aby rýchlo zvýšili koncentráciu glukózy a aminokyselín v krvi. Zvyčajne je zdroj uhľohydrátov Posledné dva návrhy nie sú samy o sebe sladké - dajú sa kúpiť bez príchuti (prírodná aróma) - takže sa lepšie hodia na otrasy po tréningu.


Ak je preto niekto veľmi znepokojený okamžitým výskytom aminokyselín v krvi alebo jeho strava musí bezpodmienečne obsahovať laktózu (začať v súťaži v kulturistike alebo so silnou neznášanlivosťou), mal by si zvoliť hydrolyzát alebo izolát vysokej čistoty. V inom v tomto prípade postačí koncentrát srvátkového proteínu.

Zložky pred tréningom



Existujú doplnky predurčené na použitie pred tréningom (napr.
BCAA, tri najviac anabolické aminokyseliny, ktoré chránia svaly pred úpadok, pôsobiaci proti katabolizmu a po tréningu sa starajú o ich regeneráciu vykonávaním anabolických funkcií. kofeín)), ale existujú aj tie, ktorých použitie má zmysel pred aj bezprostredne po tréningu. Jeden z nich patrí

To isté platí pre arginín. kreatín, čo zvyšuje silu a vytrvalosť pred tréningom, čo vám umožňuje vykonávať ostrejšie tréningy, a v období po tréningu, keď sa najľahšie vstrebáva do svalových vlákien, umožňuje lepšiu hydratáciu buniek a dáva anabolický signál pre mikroskopickú rekonštrukciu poškodiť. Ďalším doplnkom, ktorý je opodstatnený pri predškolení aj po ňom, je

Táto aminokyselina, o ktorej je známe, že zvyšuje svalovú pumpu počas cvičenia, je tiež užitočná po telocvični na predĺženie silnejšieho prísunu krvi do svalov, čím sa urýchľuje regenerácia a zvyšuje účinnosť anabolického okna.

Čas po silovom tréningu sa vyznačuje vyššou citlivosťou svalov na živiny. Pri plánovaní doplnkového tréningu je potrebné pamätať na to. Všetky vitamíny a minerály sa vstrebávajú najlepšie vtedy, takže náš multivitamíny by sa mal hneď po telocvični umyť koktailom s uhľohydrátmi. To isté platí pre ďalšie doplnky v tabletách a kapsulách. Stále častejšie si však môžete kúpiť veľa prísad (vitamín C, vápnik a iné) vo forme prášku. Neexistujú žiadne kontraindikácie na pridávanie produktov v tejto forme do zmesi po tréningu, pretože pri takýchto traseniach absolútne nič argumentovať.

Alebo iba po telocvični?



Prezentovaný výživový koktail na báze bielkovín a uhľohydrátov slúži zvyčajne ako rýchle jedlo bezprostredne po silovom tréningu, ale v iných dá sa použiť aj v disciplínach. Nie vždy máme šancu jesť tradičné jedlo hneď po futbalovom zápase alebo pri bazéne, takže je dobré chrániť potreby tela takou expresnou časťou kalórií.

Zaujímavým riešením, keď chceme, aby bol náš koks dlhšiu dobu nasýtený, je nahradiť práškové sacharidy ovsenou kašou. Ak chcete, aby sa ľahko miešali, jednoducho ich rozomelte doma v obyčajnej mlynček na kávu. Taký chvenie ovsených vločiek a koncentrátu srvátkového proteínu nás nasýti niekoľko hodín, pretože proces trávenia trvá oveľa dlhšie.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk