Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Bežecká obuv Romanov

Bežecká obuv Romanov



Nepodvádzajte sa - väčšina amatérskych bežcov sa nepohybuje správne. Samozrejme, že to nebude zlá vôľa, ale nedostatok technického školenia. Mnoho ľudí si myslí, že nie je nič jednoduchšie ako beh. Preto na začiatku svojho dobrodružstva s týmto športom len zriedka hľadajú pomoc, aby sa naučili základom. Výsledkom je, že telo nefunguje správne a dochádza k zraneniam, bolesti chrbta a dokonca aj bolesti hlavy. Preto na každej športovej úrovni stojí za to sa zaujímať o technický výcvik a zlepšiť kvalitu behu . Jednou z metód, ktoré stojí za to poznať, je POSE, inak známa ako Romanovova metóda. Čo získate? Zdravšie telo a rýchlejší, prirodzenejší a energeticky účinnejší beh.

Čo je POSE?



Spustenie tejto metódy vyzerá veľmi ľahko a prirodzene. Nicholas S. Romanov, hľadajúci dokonalú techniku behu, zistil, že je dôležité zvýšiť kadenciu, to je frekvencia krokov, a venovať pozornosť kontaktu nôh so zemou . Charakteristická je absencia tzv Fidgeting prednej nohy, vďaka ktorému bežec vyzerá, že hladko letí nad zemou, pretože nie je viditeľné žiadne vylomenie a telo sa neodrazí.

Ako sa to dá dosiahnuť? Zámerom je bežať slobodne bez toho, aby ste dali svoju silu alebo energiu . Obmedzte chodidlá dozadu, nestláčajte kolená príliš vysoko. Pokúste sa uvoľniť ruky a ramená, nepracujte ako parný stroj, ale nechajte ich voľne sa pohybovať v rytme vašej jazdy. Cítite, čo to znamená stáť vzpriamene a nakláňať sa dopredu, až kým nezačnete strácať rovnováhu. Potom urobíte krok vpred nohou, ktorá ju prirodzene podopiera. Naklonenie trupu nie je spôsobené ťahom bedra dozadu (čo je bežná chyba a je škodlivá), ale kvôli ohnutiu členkového kĺbu.

Aké topánky pre metódu Romanova?



Aby ste mohli zladiť
topánky s POSE, mali by ste sa najskôr naučiť, ako to spustiť metóda. Zmena techniky často spôsobuje, že sa model obuvi, v ktorom sa cítite pohodlne, mení, takže počas prechodného obdobia sa oplatí nakupovať. Pri výbere obuvi zvážte pohodlie a bezpečnosť chodidiel . Ak sa po dlhom období cítite dobre a nemáte žiadne sťažnosti a obuv je ľahká a pohodlná, výber bol správny. Ak si však chcete zvoliť obuv presnejšie, hľadajte obuv, ktorá zohľadňuje špecifickosť krokov zahrnutých v tejto metóde.

Na čo si treba pamätať?
  • V POSE je dôležitá celá škála pohybu v členku , preto vyhľadajte obuv, ktorá nebude blokovať kĺby. Choďte na nízkopodlažnú obuv alebo ponožku namiesto zvršku.
  • Vyhľadajte topánky s tenkými podrážkami, ktoré vám umožnia startówki. mať lepší pocit z podlahy . Normálne
  • funguje v mnohých prípadoch
  • Stavte na Ľahká obuv pre prirodzenú navigáciu. nízka hmotnosť .
  • Bude fungovať aj malá kvapka. Vysoké podpätky spôsobujú, že ste na nich nedobrovoľne pristupovali namiesto na strednú nohu alebo prednú časť chodidla, čo je chyba.


Je tiež dôležité prispôsobiť obuv podmienkam . Ak beháte v horách, prioritou je stabilizácia členkov. Ak máte veľkú váhu, vyberte si topánky s vysokou výplňou a najlepšie je nechať bežať vôbec, ale začať pešo alebo na bicykli, aby ste stratili pár kíl.



V Romanovej metóde je dôležité uvoľniť a úplne presunúť svoje kĺby . Preto je dôležité mobilizovať členky, posilňovať chrbát a boky a pracovať na uvoľňovaní zovretých svalov. Za zmienku tiež stojí posilnenie a zapojenie bicepsových svalov stehien, pretože sú oslabené v mnohých bežcoch a metóda POSE ich núti pracovať. Do činky výpady, kipsy, box skoky, práca s valcami.

Nakoniec ...



Nájdite školiacu skupinu, v ktorej vám inštruktor pomôže naučiť sa techniky, ukázať vám vhodné cvičenia a odhaliť chyby. Je ťažké sami zmeniť zavedené návyky. Pamätajte tiež na to, že zmena vašej bežeckej techniky na chvíľu môže spôsobiť "chaos" vo vašom nervovom systéme . Tak spomaľte a buďte opatrní, aby ste nenarazili. Pravdepodobne budete chvíľu bežať pomalšie, ale nemusíte sa obávať. Pretože keď ovládate novú techniku, budete strieľať ako torpédo. A vďaka novej obuvi bude beh ešte zábavnejší.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk