Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Celotelové cvičenie doma

Celotelové cvičenie doma

Výhody celotelového tréningu



Celotelové cvičenie (FBW) je tréning, ktorý zapája všetky svalové skupiny do práce. Je založená na viackĺbových cvičeniach niekoľkokrát týždenne. Vysoká frekvencia cvičenia vám umožňuje zabezpečiť stálu stimuláciu svalov, zvýšiť syntézu svalových proteínov a zvýšiť rýchlosť metabolizmu, čo prinesie rýchle a uspokojivé výsledky tela. Výcvik FBW zabezpečí rovnomerný rozvoj všetkých častí tela a viacpočetné cvičenia zvýšia rýchlosť spaľovania tukov. Je to ideálna forma cvičenia pre domáce cvičenia.

Užitočné príslušenstvo



Veľká časť cvičení v prípade domáceho tréningu FBW zahŕňa použitie iba vašej vlastnej telesnej hmotnosti, ale na zvýšenie možností a diverzifikáciu vášho tréningu sa oplatí získať pásky TRX, expanzná lištačinka. Umožnia nám plne využiť potenciál nášho tela a prinútiť nás vyvinúť ešte väčšie úsilie. V prípade pások TRX a lišty je dôležité, aby sme mohli tieto doplnky voľne inštalovať, napríklad do rámu dverí alebo na stabilné háčiky namontované na stene alebo strope. , Ďalšími užitočnými zariadeniami budú expander, fitness lopta alebo gumy s odporom minibandu. Náklady na vyššie uvedené príslušenstvo sú malé a určite nepresahujú pármesačný členský poplatok za fitnes klub.

Cvičenia pre svaly nôh



Základné cvičenie pre svaly nôh sú drepy, ktoré sa dajú ľahko diverzifikovať za predpokladu
gumový miniband na kolenách, pridaním drepového skoku alebo vykonaním tohto cvičenia jednou nohou. Pľúce, výpady alebo výpady vám umožnia dodatočne pracovať na stabilizácii a rovnováhe a bulharské drepy dokonale zdôraznia prácu gluteálnych svalov. Pomocou fitness lopty sa môžete sústrediť na prácu hamstringov, keď si pri ležaní na zemi pritiahnete päty k zadkom. Ďalším zaujímavým cvičením je populárne cvičenie zozadu na stenu v plytkej drevenej polohe.

Cvičenia na chrbtové svaly



Ďalšou skupinou svalov, na ktorú sa pri tréningu FBW zameriavame, sú chrbát. V tomto prípade sa vám hodí
Pásky TRX a môžete ich použiť na vytiahnutie tela k úchytkám so zameraním na prácu pádiel. Nízka vzpera vám umožní robiť veslárske pohyby s trupom v zostupe a jej umiestnenie nad čiaru pohľadu vám umožní precvičiť vyťahovanie na tyč alebo iba kontrolované a pomalé klesanie pri absencii správneho množstva sily. Zaujímavým cvičením bude presunúť rovné ruky z hlavy na vaše boky v prednej ležiacej polohe, kde by ste sa pri pohybe mali sústrediť na zdvihnutie paží vysoko nad zem.

Cvičenia na svaly hrudníka



Push-upy sú najúčinnejším cvičením pre svaly hrudníka doma. V závislosti od úrovne postupu môžete vykonávať úplné kliky alebo tie, ktoré využívajú platformu, ako napríklad kuchynský pult alebo stabilný stôl. So zvyšujúcou sa silou sa môžete posúvať k nižším a nižším podperám, až kým nedostanete správne čerpadlo na zem. Počas pohybu sa sústreďte na udržanie lakťov čo najbližšie k telu a zaistenie bedrovej časti napnutím brušných svalov a zadku. Pokročilí ľudia sa môžu sústrediť na spomalenie výstupnej fázy.

Cvičenie svalov ramenného pletenca



Jedným z najlepších cvičení na rozvoj deltových svalov je vertikálne vytláčanie závaží cez hlavu. V tomto prípade budú užitočné činky alebo náhradky záťaže, ako napríklad fľaše na vodu. Závažia by ste mali tlačiť zvisle cez krk a pomaly ich spúšťať do východiskovej polohy pri hrudníku. Alternatívou tohto cvičenia je zdvihnutie ramien bokov od bokov po ramenný pletenec, oplatí sa tiež zamerať sa na zadný akt deltoidov, napríklad vykonaním spätného pohybu lietadla pomocou rozpínača. .

Cvičenia na brušné svaly



Pri tréningu brušných svalov sa oplatí vykonávať desiatky opakovaní populárnych "drví" a zamerať sa na cvičenia, ktoré posilnia aj hlboké brušné svaly. , Príkladom budú všetky typy podpier, počnúc klasickou doskou, cez bočné dosky a dosky po rovných rukách a končiace podporami odstránením jednej z ramien alebo nôh. Pozícia dutého tela, ruský zvrat alebo mŕtvy červ budú cenným doplnkom k tréningu za predpokladu, že panva je správne umiestnená, čo chráni bedrovú kosť.

Summary



Celotelové cvičenie bude najlepším riešením pre ľudí trénujúcich v telocvični aj doma. V druhom prípade však musíme byť viac kreatívni a oboznámení s cvičením. Nezabudnite, že školenie trikrát týždenne po dobu maximálne jednej hodiny vám umožní udržiavať dobré zdravie a estetickú postavu po mnoho rokov. Mali by ste sa však starať o správnu cvičebnú techniku, ktorá vám umožní vyhnúť sa zraneniam a prerušeniam činnosti. Systematické cvičenia by mali byť doplnené o strečing a samomasážne sedenia, ktoré pomôžu zbaviť sa svalového napätia a majú pozitívny vplyv na kvalitu cvičení. Okrem pravidelných aktivít, ktorými môžu byť dlhé prechádzky, plávanie alebo jazda na bicykli, by ste mali jesť zdravú stravu, mať dostatok spánku a znížiť stres.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk