- Kategórie blogu
- Šport a turistika
BICYKLE
FITNESS
SILOVÝ TRÉNING
ŠPORT
KORČUĽOVANIE SLACKLINE
ARMY
VOĽNÝ ČAS A CESTOVANIE
INÉ
Blog

03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív...
čítať celé

03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š...
čítať celé

03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so...
čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
03.08.2020
Cestovanie na bicykli - ako si ho vziať autom alebo lietadlom?
Všetko záleží na vzdialenosti. Kamkoľvek sa môžeme dostať autom, dodáme aj naše bicykle. Všetko, čo musíte urobiť, je použiť stojan na strechu alebo na poklop Kufor auta. Ak na zadnom sedadle nie sú žiadni cestujúci, prevezieme bicykel aj v kabíne vozidla. Pri ďalších cestách je bicykel zabalený v kartónoch alebo špeciálnych kufroch a prepravovaný v nákladovom priestore lietadla. Ale jeden po druhom ...
jedeme autom
V tomto prípade máme veľa možností. Najlacnejšou možnosťou je preprava bicykla v kufri . Za týmto účelom musíte zadné sedadlo sklopiť, položiť naň niečo - mastné škvrny nie je možné odstrániť! - a bolesti hlavy. Je nepravdepodobné, že by ste sa neobišli bez odpojenia predného kolesa, pretože celý bicykel sa do tejto polohy nezmestí, pokiaľ nebudete cestovať s dlhým kombinovaným vozidlom. Pamätajte na to, že bicykel kladieme s jednotkou smerom nahor, aby sme neohli zadnú prehadzovačku . A najdôležitejšia vec! Ak sme vybrali koleso z bicykla, v ktorom máme kotúčové brzdy, nezatvárajte brzdovú páku bez prítomnosti kotúča v piestoch, pretože budú tlačiť doštičky tak, aby sa do nich disk už nezmestil a budete musieť navštíviť servis.
Ak cestujeme autom autom s celým tímom
Bicykel v kufri je jednoduchým riešením pre jedného. Dva takto usporiadané bicykle sú už štukatérske, tri - skôr kúzelné. A sú tu aj batožina a cestujúci! Takže musíte myslieť na stojan na bicykle. Na streche, na háku alebo na poklop? Všetko záleží na vašich preferenciách, rozpočte a výške vozidla . Pripevnenie bicyklov na strešný nosič SUV si vyžaduje pevnosť, pretože sa musí zdvihnúť. Vyzdvihnutie tučnej bicykle alebo mocného MTB, ktoré je vysoké, je výkon. Preto musíme použiť rebrík. Nie každý batožinový priestor vám naopak umožňuje otvoriť dvere batožinového priestoru. Pamätajme na to. Pretože ak to zavesíme na bicykle a potom chceme niečo pridať do batožiny, môže sa to stať nemožným.
nosič na bicykle namontovaný na streche
Strešný nosič bicyklov nie je nič viac ako dva priečne nosníky pripevnené k streche pomocou špeciálnych skrutiek a konzoly pripevnené k týmto tyčiam bicykle, takzvané koľajnice. Nosníky sú základňou pre stojany určené na prepravu snowboardov, surfov alebo strešného boxu. Takýto stojan namontovaný na streche sa môže prepravovať neustále, nie je potrebné ho demontovať, pokiaľ nevlastníme auto s otváracou strechou - potom pri jazde musíme brať do úvahy "pískajúci" vzduch. Výhodou strešného nosiča je to, že bicykle nebránia viditeľnosti, pretože nevyčnievajú za obrys vozidla . Taktiež nehrozí poškriabanie laku. Ak na druhú stranu nechceme nič zaskrutkovať do strechy automobilu, môžeme uvažovať o špeciálnych stojanoch na prísavky - známym výrobcom je spoločnosť Sea Sucker. V tomto prípade nie je problém so zostavením, prevádzka takého modelu je intuitívna. Demontáž trvá niekoľko sekúnd.
Roof-transport-nevýhody
Najprv, ak máme vysoké auto, oprava kufra bude náročná . Pravdepodobne potrebujeme pomoc druhého človeka. Po druhé, bicykle namontované na streche zvýšia odpor vzduchu . Výsledkom bude zvýšenie spotreby paliva. Vozidlo s bicyklami na streche sa stáva citlivejšie aj na nárazy vetra. A po tretie, najdôležitejšie: pred vstupom do garáže alebo na miesta s obmedzovačmi výšky nezabudnite, že naše stroje nesieme na strechu . Vchod do garáže s bicyklami na streche sa skončí nanajvýš vytrhnutím držiakov, ktoré držia stojan na aute, v najhoršom prípade - zničením bicyklov.
Koľko bicyklov prepravíme na streche?
Týmto spôsobom pôjdeme tromi, maximálne štyrmi bicyklami. Potom musíme pamätať na to, aby sme držiaky kolies usporiadali tak, aby sa bicykle navzájom nedotýkali. Môžeme ich usporiadať tak, aby prvé a tretie bicykle mali riadidlá smerujúce k smeru jazdy, ostatné smerom dozadu.
Vešiak na veko alebo ťažné zariadenie
Toto je dobrá voľba pre ttí, ktorí nechcú špičky alebo šliapať po rebríku. Ale má aj nevýhodu. Zatiaľ čo tyče a nosiče bicyklov na strechu sú dosť univerzálne (jeden stojan sa zmestí do mnohých modelov automobilov), nájdenie správnej na ťažnom zariadení. Veľmi praktická a ľahšia inštalácia. batožinový priestor na batožinovom priestore je o niečo ťažšie. Okrem toho,
Na háčiku alebo na klapke?
Na háčiku, za predpokladu, že ho máme a netreba ho inštalovať. Vyplatí sa platiť navyše a kúpiť si sklopný kmeň, čo vám umožní otvoriť poklop napriek už nainštalovaným bicyklom. Taký kmeň nebude poškriabať veko, je univerzálny, dokážeme ho umiestniť do rôznych automobilov a na ňom namontovať až štyri bicykle ! Čomu musíme venovať pozornosť pri kúpe tohto stojanu? Určite či namontované bicykle nebudú prekážať svetlam a ŠPZ. Väčšina sa, žiaľ, prikryje. Takže musíte vziať do úvahy náklady spojené s výrobou tretej tabuľky.
A ak bicykle idú lietadlom?
Existujú dve možnosti, v závislosti od toho, aký typ cesty vyberiete. Ak ideme na prehliadku krajiny, do ktorej lietame, bicykel je zabalený v škatuli a zaistí sa bublinkovým obalom . Kartón dostaneme v každej predajni bicyklov. Pred vložením bicykla do kartónu musíme vypustiť kolesá (tlak v batožinovom priestore by mohol explodovať pneumatikami), otočiť volant uvoľnením skrutiek pripevňujúcich mostík k trubici riadenia a odskrutkovať pedále. Vďaka týmto posledným dvom krokom sa bicykel zmestí do kartónu. Je tiež dobré zabaliť rukoväte brzdy a zadnú prehadzovačku do fólie. Videá natočené na letiskách, ktoré dokumentujú, ako zamestnanci hádzajú batožinu, by nám mali dať na zamyslenie.
Bicycle case!
Kufre na bicykle Thule. Sú vybavené špeciálnymi koľajnicami, do ktorých vložíme bicykel! Ak zostane priestor - do kufra môžeme vložiť batožinu a zaistiť ju tak, aby sa nepohybovala. Trepacia obuv alebo prilba môžu poškodiť napríklad brzdovú rukoväť. Preto nie je na škodu zabaliť jemnejšie časti vášho bicykla do bublinkovej fólie. Kufre na bicykle, do ktorej vložíme náš dvojkolesový vozík a veľa batožiny. V prípade balenia do kufrov je zásada podobná ako pri zabalení bicykla do kartónu: vypustenie kolies, odpojenie predného kolesa, otočenie volantu a odskrutkovanie pedálov. Ak sa chystáme na cyklistické výlety zo "základne" (napr. z hotela), používajme kufre . Môžu sa prenajať aj kúpiť. Ak často cestujeme, oplatí sa zvážiť ich kúpu. Výrobcovia poskytujú veľa modelov. Zaujímavou ponukou sú veľké kufre, ktoré majú vo vnútri popruhy, vďaka ktorým bude bicykel a odopnuté koleso na jednom mieste . V sa použil trochu iný nápad