Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Čo dáva výcvik padákov?

Čo dáva výcvik padákov?



Beh je určite jedným z najstarších športov a najmenej náročný na vybavenie. Požiadavky na malé vybavenie sa však žiadnym spôsobom netransformujú na požiadavky na výcvik - je potrebné uznať, že ide o jeden z najťažších športov.
závažia na pažiach a nohách, môže to však nepriaznivo ovplyvniť kĺby. Najlepším cvičením je preto cvičenie s odporom s padákom. váhová vesta s reguláciou hmotnosti alebo Poskytuje maximum účinkov a zároveň silne namáha telo, preto je pre mnohých ľudí neodporúčaný a niektorí z nás ho jednoducho nemajú radi . Medzitým bežiaci nadšenci v určitom okamihu čelia určitému problému - čo robiť, aby sa rozvinul? Samozrejme, môžete bežať v poli pre zmenu, rýchlejšie, dlhšie, so zaťažením. Nie je však vždy čas na rozšírenie tréningu a nie každý má príležitosť bežať mimo mesta. Existuje tiež možnosť pridať váhu



Konštrukcia odporových padákov je jednoduchá. Sú vyrobené z polyesteru a nylonu. Vrchlík štandardných padákov je 85 až 145 cm a dĺžka popruhu sa pohybuje od 90 do 200 cm . Samozrejme, dlhší remienok a väčší vrchlík poskytujú väčší odpor. Začnime však menším modelom, v ktorom je rozpätie vrchlíka 85 x 100 cm a dĺžka popruhu je nastaviteľná od 92 do 110 cm.

Tréningové padáky majú maximálne zjednodušenú štruktúru. Rovnako ako štandard padáky pre skoky, majú šitie, aby stabilizovali plnenie kabíny vzduchom. Väčšie modely majú 4 hlboké vrecká, zatiaľ čo menšie majú až 8 vreciek. Táto konštrukcia zaisťuje, že vrchlík je počas jazdy plný a existuje menšie riziko, že bude ovplyvnené bočným vetrom. Navyše, čím hlbšie sú poháriky, tým väčší odpor dáva zariadenie. Vrchlík padáka je pripevnený k šnúre sieťou - na rozdiel od klasického padáka nie je potrebné riadiť, takže šnúry nie sú potrebné. Aby sa vylúčilo riziko zamotania, výrobcovia sa rozhodli pre sieť, ktorá ďalej zvyšuje odporové funkcie zariadenia . Toto je dôležité pri praktizovaní niekoľkých padákov na zvýšenie odolnosti.

Šnúrka s nastaviteľnou dĺžkou je pripevnená k opasku, ktorého dĺžku je možné upraviť pomocou suchého zipsu. Dôležité je, že pás by mal dobre priliehať, ale nie príliš pevne. Tiež by malo byť možné pás ľahko odopnúť. Padák je zabalený v praktickom kufríku a keď je zložený, zaberá trochu viac miesta ako tričko.

Ako funguje výcvik padákov?



Odporový tréning slúži na budovanie sily pri súčasnom zachovaní najlepšej techniky behu. Najčastejšie ho vykonávajú sprinteri, ale aj futbalisti, tenisti, americkí futbalisti a ragbyoví hráči. Preto sa používa v športe, kde sa používajú sprinty a náhle odbočky . Odporové padáky sú určené predovšetkým na zvýšenie pevnosti. Pri behu s odporom sa vyvíjajú najmä bedrové bedrové svaly, čo zvyšuje pevnosť končatiny a predlžuje dĺžku kroku a kontakt chodidla so zemou. To sa premieta do zvýšenej pevnosti a rýchlosti v rýchlych jazdách a vďaka tomu sú dlhé vzdialenosti menšie zaťaženie kĺbov

Počas behu nezabudnite udržiavať správnu polohu - mierny sklon vpred s vyrovnaním chrbtice, kolená zdvihnuté do výšky pásu, noha nesená pod telom (nikdy do strany), noha sa dotýka čo najdlhšie , Sprintery bežia s odporom v intervaloch - po 20–30 sekundách behu pri 3/4 maximálnej rýchlosti sa padák odpojí a šprint pokračuje plnou rýchlosťou. Toto dáva účinok ľahkého kroku so súčasným správnym tempom bežca, ktorý je prinútený padákom. Počas jedného tréningu sa vykonáva asi tucet šprintov tohto typu. Pracujú ako intervalové cvičenia - zvyšujú pevnosť pri spaľovaní kalórií. Bežci na dlhé vzdialenosti používajú aj odporové padáky, ale neodporúča sa bežať s odporom dlhšie ako 30 minút.

Počas každého typu spustenia je dôležité mať bežecké topánky. Nezabudnite, že pri behu s odporom a odporom je veľmi ľahké poškodiť chodidlo a päta je obzvlášť zraniteľná.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk