Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Čo je lepšie pre chudnutie - telocvičňa alebo CrossFit?

Čo je lepšie pre chudnutie - telocvičňa alebo CrossFit?

spálené kalórie



Najdôležitejším faktorom, ktorý je potrebné pri tomto type porovnávania zohľadniť, je spálené kalórie . Koniec koncov, budú (v kombinácii so zdravým stravovaním) zodpovedné za to, či sa nám podarí dosiahnuť negatívnu kalorickú rovnováhu, t. J. Podstatný prvok v procese spaľovania tukov. Výhodou CrossFit je v tomto prípade skutočnosť, že primárne využíva funkčné pohyby - takéto cvičenia sa vyznačujú väčšou potrebou energie , pretože patria do tzv. spoločných aktivít. Každá z nich využíva prakticky celé telo, čo znamená, že potrebujeme oveľa viac energie ako v prípade izolovaných pohybov v telocvični.

Ďalšou výhodou tejto metodiky školenia je vysoká intenzita, ktorá je zahrnutá v jej definícii - cvičenia sa vykonávajú včas, čo motivuje k maximálnemu úsiliu. Z tohto dôvodu - aj keď trvanie tréningu
CrossFit v porovnaní s cvičeniami v telocvični - spálime viac kalórií počas aktivity . Taktiež zvýšime náš metabolizmus až na 72 hodín po vyučovaní, čo bude mať veľký význam v boji proti perzistentným tukovým tkanivám.

Zostaňte motivovaní



Ani ten najlepší tréning nepomôže, ak ho nevykonáme s primeranou frekvenciou a nasadením. V časti telocvičňa trénujeme buď samostatne, alebo pod dohľadom osobného trénera. Druhá možnosť bude mať určite pozitívny vplyv na našu motiváciu, ale je dosť drahá . CrossFit je skupinová trieda, ktorá sa praktizuje v malých, intímnych skupinách. Takýto systém znamená, že spolužiaci si okamžite všimnú, že ste boli na pár dní preč. Určite sa neváhajú telefonovať alebo poslať správu na komunikátora so žiadosťou o dôvod ich neprítomnosti ("Prečo ste leniví? Ste v poriadku?"). Vďaka zapojeniu skupiny sú šance, ktoré budete vo svojom rozhodnutí vytrvať, oveľa vyššie, čo vám umožní nielen efektívne schudnúť, ale tiež sa chrániť pred efektom yo-yo.

Ak sa však rozhodnete trénovať v tradičnom fitnes klube, môžete skúsiť využiť sociálny efekt na udržanie svojej motivácie. Povzbudte svojho priateľa alebo inú polovicu, aby spolu trénovali. Ak nemôžete myslieť na kohokoľvek, kto by chcel začať trénovať, možno má klub sociálnu mediálnu skupinu, kde členovia organizujú výcvik spoločne. Pamätajte tiež, že čím viac ľudí (rodina, kolegovia) vie o vašom cieli, tým ťažšie bude vzdať sa. Podeľte sa preto o svoje odhodlanie bojovať za lepšiu formu so všetkými a budete sa cítiť povinní sa pustiť.

. Našťastie sa dietológ stále viac rozvíja, existuje veľa spôsobov, ako sa vysporiadať s vytvorením optimálneho menu. Ak sa vám páči a máte čas variť, a to ako v klube zdravia, tak aj v boxe crossfit, často sú k dispozícii konzultácie s odborníkom na výživu. Využite ich a určite získate tipy na to, ako začať jesť alebo dokonca na celý program jedla (zvyčajne za príplatok). Čo keď je pre vás varenie každý deň príliš veľa? V tomto prípade je potrebné skontrolovať, či klub nespolupracuje s jedným z čoraz populárnejších stravovacích zariadení. Toto riešenie je o niečo drahšie ako príprava jedla sami, ale šetrí to veľa času.

Najdôležitejšie je začať ihneď - je pravda, že ak ste sa už v prvom štvrťroku cvičenia ťažko pohybovali, dosiahnete pokrok aj pri zlej strave . Účinok však prebehne rýchlo a čím skôr začnete budovať zdravé návyky, tým ľahšie bude pre vás integrácia zdravotnej starostlivosti do vášho denného rytmu, čo sa prejaví na dlhodobých a dlhodobých účinkoch.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk