Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Čo je to aquacycling?

Čo je to aquacycling?



Aquacycling bol predstavený vo fitness kluboch a bazénoch pomerne nedávno, ale jeho história siaha až do polovice minulého storočia. V tom čase Rakúsko a Veľká Británia využívali tento typ výcviku ako formu rehabilitácie vojnových veteránov. Jazda na vode stacionárne bicykle vo vode dosiahla Poľsko až v roku 2010.

Kurzy zvyčajne trvajú 45 minút. Môžu sa nazývať aquaspinning, hydrospinning alebo aquabike . Sú vedené kvalifikovanými inštruktormi, prispôsobujúcimi intenzitu prispôsobenému variantu tréningu, napríklad interval, kardio alebo stúpanie do kopca, čím sa zvyšuje úsilie. A keďže stacionárne bicykle ponúkajú veľa možností na úpravu požiadaviek, triedy s použitím tohto vybavenia nie sú nikdy nudné!

Čo robí aquacycling?



Všetky vodné tréningy majú spoločnú jednu vec - sú bezpečné. Vodné prostredie zabraňuje pomliaždeninám, preto ortopedie odporúčajú túto formu činnosti. Vodné bicykle môžu využívať aj starší ľudia, ktorí kvôli problémom so udržiavaním rovnováhy už nejazdia na tradičné bicykle a klasické pradenie je pre nich príliš ťažké.

Merateľné zdravotné prínosy aquaspinningu :
  • pomáha stratiť zbytočné kilogramy - počas tréningu môžete spáliť až 1200 kcal;
  • reguluje metabolizmus (znižuje hladinu glukózy v krvi a cholesterolu);
  • zvyšuje účinnosť tela;
  • zlepšuje dýchací systém;
  • zlepšuje obehový systém;
  • uvoľňuje kĺby a chrbticu;
  • zvyšuje spoločnú mobilitu;
  • vám umožňuje zotaviť sa zo zranení a nehôd;
  • sa odporúča pre osteoporózu;
  • zabraňuje kŕčovým žilám;
  • masíruje pokožku a zabraňuje tvorbe celulitídy;
  • znižuje napätie a stres, pretože voda má upokojujúci účinok na nervový systém a počas tréningu sa uvoľňujú endorfíny - hormóny šťastia.

Pre koho je toto školenie určené?



Prakticky pre všetkých! A čo je najdôležitejšie - nepotrebujete vedieť, ako plávať, aby ste mohli využívať výhody vodnej turistiky. Tento typ tréningu podporuje aj skutočnosť, že počas cvičenia sú zapojené všetky časti tela. Je dokonalým prvkom rehabilitácie, ale tiež zvyšuje účinnosť a formu fit ľudí. Množstvo možností, ktoré ponúkajú bicykle, znamená, že sa na činnostiach môžu zúčastňovať ľudia veľmi odlišnej kondície a z nich bude mať úžitok každý.

Samozrejme, kontraindikácie pre vodné triedy sú akútne ochorenia, zápaly a reumatoidné ochorenia, takže ak sa chcete zúčastniť, stojí za to sa poradiť so svojím lekárom.

Čo priniesť do prvej triedy?



Ak chcete začať s tréningom, všetko, čo musíte urobiť, je
energetická lišta alebo s müsli. vsadiť na s vodou na rehydratáciu bezprostredne po vyučovaní. Okrem toho nám bude prospešné malé zdravé občerstvenie, ako je Športová taška ako klasické froté látky. Nezabúdajte však, že aquacycling môže byť veľmi náročný tréning s premenlivou alebo zvyšujúcou sa intenzitou, takže nezabudnite získať uteráky z mikrovlákna, ktoré rýchlo schnú a zaberajú oveľa menej miesta v klapky na podrážke a uteráku. Mnoho fanúšikov výcviku vo vode chváli pena, čo poskytuje lepšiu tepelnú izoláciu. Okrem toho budeme potrebovať iba veci, ktoré zvyčajne berieme do bazéna, tj viečko, pretože účastníci sú ponorení do polovice tela (mierne nad pás). Aj keď nás, samozrejme, nikto nezakáže chrániť týmto spôsobom hlavu. Ľudia, ktorí sú citlivejší na chlad, môžu ťažiť z plavky. Organizátori tried zvyčajne nevyžadujú

Ak sa len presvedčíme o školení vo vode, možno sa staneme ich fanúšikmi na mnoho rokov - v prospech zdravia a pohody!
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk