Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Čo robiť s Hashimotovou chorobou?

Čo robiť s Hashimotovou chorobou?



Aj malé zmeny hladín hormónov môžu spôsobiť poruchy spánku a zažívacieho ústrojenstva, pocit chladu, nízky krvný tlak, suchú pokožku, zlé vlasy a nechty a problémy s otehotnením. Ochorenie si vyžaduje hormonálnu liečbu, ale zníženie zápalu, a teda zlepšenie zdravia a pohody, by malo byť podporované diétnou terapiou a fyzickou aktivitou.

Hashimotove odporúčania pre výživu



Zoznam stravovacích obmedzení je obrovský. Eliminujte morské ryby a mliečne výrobky, bravčové a kuracie mäso a dávajte si pozor na hovädzie mäso a vajcia. Nejedzte zeleninu obsahujúcu goitrogény, oplatí sa odstrániť aj lepok, kávu, čaj a alkohol, nočné košele a strukoviny a mnoho rastlinných olejov sa neodporúča. Toto sú iba všeobecné odporúčania, pretože v skutočnosti neexistuje žiadna spoločná metóda a každý, kto trpí na Hashimoto, by mal byť pod stálou starostlivosťou o endokrinológa a dietológa, ktorý bude schopný zvoliť vyváženú stravu na základe hladiny hormónov štítnej žľazy TSH, T3, T4 a množstva protilátok TG a TG. TPO v krvi.

Najlepšie je začať s diétnou terapiou čo najskôr, čo vám umožní zastaviť alebo spomaliť proces ochorenia. Pacient by mal pozorovať svoje telo a vykonávať vlastný výskum, napr. vylúčiť výrobok z diéty najmenej tri týždne a potom ho obnoviť. , Psychofyzická pohoda bude najlepším tipom na stravovanie.

Aktivita a šport



Ľudia s poruchami štítnej žľazy majú často problémy so zdravou hmotnosťou. Aj keď všetci chceme vyzerať dobre, mali by sme si byť vedomí, že zle zvolená fyzická aktivita môže poškodiť naše telo a nejde iba o možnosť zranenia.

Ochorenia štítnej žľazy sa vyznačujú skutočnosťou, že intenzívne úsilie môže narušiť alebo dokonca úplne narušiť rovnováhu endokrinných orgánov. Špecifickosť Hašimota znamená, že akýkoľvek zápal, aj keď zdanlivo nesúvisí s štítnou žľazou, môže zhoršiť výsledky. Preto sa ľudia s autoimunitnými chorobami, najmä Hašimoto, musia držať zlatého pravidla: bez stresu.

Aj keď to nie je vždy možné dosiahnuť každý deň, dá sa tomu vyhnúť v športe. Preto je potrebné vyhnúť sa vyčerpaniu intenzívneho tréningu: tae-bo, tabata, určité typy organizovaných fitnes tried založených na intervalových cvičeniach, sprintoch, ale aj veľmi dlhých behoch, točenie. Akákoľvek činnosť, ktorá zvyšuje srdcový rytmus nad 80 - 85%. maximálna srdcová frekvencia je záťaž, ktorú telo vníma ako stres.

Telo by však malo dostať dennú dávku cvičenia a práve tu môže pomôcť jazda
okuliare. viečko i plavecké oblečenie prípadne šortky alebo pohodlná obuv a športovú podprsenku. Aktivity v oblasti bazénu si budú vyžadovať termoaktívne tričko, šortky športy, legíny alebo
stožiare alebo zabehať so psom, hodinu v bazéne, 45 minút nenáročného joggingu na na bicykli, prechádzku s

Bohužiaľ sa budete musieť rozlúčiť s cvičeniami s vysokou hmotnosťou. Sú určené na budovanie svalov, ale to sa deje prerušením počas tréningu a prestavbou svalových vlákien počas odpočinku. Tieto mikrodampáže znamenajú neustály boj proti drobným zápalom tela, čo je pri tejto chorobe veľmi nepredvídateľné. Namiesto toho, štruktúrované činnosti s nízkou intenzitou na posilnenie svalovej sily: kalistenika, niektoré cvičenia s TRX, pilates, joga. Aj tu však stojí za to obmedziť 3-4 hodiny hodín týždenne.

Správne množstvo cvičenia okysličuje telo, uvoľňuje sa, pomáha udržiavať zdravú telesnú hmotnosť. V praxi sa to premení na lepší spánok a pohodu počas dňa, čo bude mať veľmi pozitívny vplyv na zdravie všetkých postihnutých touto chorobou. .
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk