Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Efektívne cvičenia s vakmi na piesok

Efektívne cvičenia s vakmi na piesok

Čo je to sandbag?



Sandbag je vak, ktorý obsahuje piesok. Výsledkom je, že toto zariadenie nemá konštantné ťažisko. Počas cvičenia tečie piesok do vnútra vaku, čo núti vaše svaly robiť viac práce. Nestabilné zaťaženie a zvýšené ťažkosti s uchopením aktivujú omnoho väčší počet svalov zodpovedných za stabilizáciu trupu alebo ramenného pletenca. Okrem toho bude vak s vakom vďaka nepríjemným cvičeniam vynikajúci tréning charakteru a vôle bojovať. Z vyššie uvedených dôvodov sú cvičenia s vakom neoddeliteľnou súčasťou výcviku bojových športovcov.

Squat, deadlift a bench press



Pieskovisko môže byť skvelou náhradou za
činka v našom tréningu. činka alebo S taškou môžete počas státia vykonávať základné cvičenia, ako napríklad drep, mŕtvy ťah a tlačová réžia. V prípade drepu bude vak s pieskom vynikajúcim riešením pre ľudí, ktorí kvôli nízkej pohyblivosti ramenného pletenca nie sú schopní držať činku na chrbte rukami. Flexibilné rukoväte vám umožnia ovládať hmotnosť v pohodlnej polohe a vychutnať si účinky tohto skvelého cvičenia. V prípade stlačenia vaku cez hlavu sa vykonajú ďalšie práce, keď svaly stabilizujú ramenný opasok v dôsledku premenlivého ťažiska vaku. Pieskovisko môže úspešne nahradiť činku pri veslovaní trupu a mnohých ďalších cvičeniach.

Pery s rotáciou trupu



V počiatočnej polohe držte vrecko oboma rukami na úrovni hrudníka. Keď sa otáčate pravou nohou, otočte chrbtom tak, aby bol vak s pieskom hneď za ľavým lýtkom. Vrátenie pravej nohy do pôvodnej polohy sa vykonáva súčasne s nabíjaním vaku na hrudi. Cvičenie sa môže vykonávať v sérii niekoľkých opakovaní na jednej nohe a potom na druhej alebo striedavo. Mali by ste sa zamerať na rytmické opakovania, aby meniace sa ťažisko vrecka neovplyvňovalo údržbu správneho čísla. Cvičenie sa môže uskutočniť aj vo forme výpadov alebo prechádzok.

Push-up s a-bag



vrece môže pridať do obľúbených populárnych doplnkov rozmanitosť. V prednej podpornej polohe položte tašku vedľa pravého ramena. Po jednom opakovaní uchopte vrecko ľavou rukou a posuňte ho doľava. Po druhom zatlačení sa vak posunie späť. V závislosti od postupu a hmotnosti vaku sa cvičenie môže vykonať načas alebo v predpokladanom počte opakovaní. Pieskovisko aktivuje svaly chrbta a brucha, čo sa premení na lepšie výsledky tréningu a efektívnejšie telo. Pri vykonávaní tohto cvičenia zabezpečte správne umiestnenie chrbtice a čo najmenšiu prácu v oblasti trupu a nôh a zároveň pohybujte vakom. .

Sack-toss



Vykonanie správneho hodu bude vyžadovať od praktického lekára znalosť squatovej techniky a dynamickej práce celého tela. Cvičenie začína drepom a schmatnutím vaku tesne pred vašimi nohami. Následne by sa mal vak vakom zdvihnúť a posunúť dopredu, aby sa hodil na úroveň hrudníka. Z tejto polohy plynulo prejdite na hlboký drep a postavte sa tak, aby ste na konci narovnania nôh vytlačili vrece s pieskom cez hlavu. Toto technicky náročné cvičenie zapája celé telo do práce a je dokonalé ako súčasť metabolického tréningu. Pri učení sa kicku sa oplatí konzultovať so skúseným trénerom.

Bag-throw



Dokončenie námietky bude ešte náročnejšie cvičenie ako prevrátenie. Počiatočná poloha je rovnaká. V drepe uchopte vrecko oboma rukami a posuňte vak s pieskom cez hlavu dynamickým natiahnutím bokov a celej postavy. Hladký pohyb výčitky by mal vak vakom otočiť o 180 stupňov a umiestniť ho na predlaktie cvičiacej osoby, tesne nad temeno hlavy. Z stojacej polohy s rukami natiahnutými nad hlavou by ste mali vak nasmerovať tak, aby voľne padal pozdĺž tela do východiskovej polohy hneď vedľa vašich nôh. Správna technika tohto cvičenia si vyžaduje dynamickú a výbušnú prácu celého tela, ktorá vedie k plynulému pohybu bremena.

Zhrnutie



Výcvik s použitím pieskového vaku bude veľkou paletou školení. Variabilné ťažisko bude mať pozitívny vplyv na činnosť stabilizujúcich svalov a bude stimulovať rast svalov a spaľovanie tukov. Pieskovisko sa už mnoho rokov používa pri výcviku bojových umení kvôli nepredvídateľnosti rozdelenia záťaže a možnosti dynamického a výbušného. práca celého tela, ktorá má veľký vplyv na disciplínu. Avšak, začiatočníci, ktorí ju používajú ako náhradu za činku pri cvičeniach, ako sú mŕtve ťahy, drepy a bench pressy, budú mať z používania vaku úžitok. Pre pokročilých môže byť použitý ako nástroj na metabolický tréning. Niekoľko sérií hodov alebo hodov vaku, v kombinácii s otáčkami a rotáciou v stanovených intervaloch, bude veľkým prínosom pre váš metabolizmus. Nezabudnite však, že správna technika a bezpečnosť sú základom všetkých cvičení.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk