Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Efektívne cvičenie pre svaly predlaktia

Efektívne cvičenie pre svaly predlaktia

Špecifika svalov predlaktia



Svaly predlaktia sú umiestnené medzi zápästím a lakťovými kĺbmi a sú zodpovedné za roztiahnutie a ohnutie zápästia a silu priľnavosti. Pozostávajú hlavne z červených vlákien. Svalové vlákna s rýchlym zášklbom čerpajú energiu z aeróbnych procesov a používajú sa hlavne pri dlhodobom úsilí o strednú intenzitu. Vďaka tomu sa rýchlo regenerujú. Z tohto dôvodu sa svaly predlaktia môžu cvičiť takmer každý deň , nezabudnite však, že sú zapojené do väčšiny cvičení, najmä do pohybov príťažlivosti. Preto v prípade nedostatočnej uchopovacej sily alebo príliš malého obvodu predlaktia, ktoré by malo tvoriť asi 80% obvodu ramena, sa oplatí vykonať na konci výcviku jedno cvičenie v sérii 3-4 niekoľkokrát týždenne.

Presah palice



Jedným z najlepších cvičení na zvýšenie sily priľnavosti je presah palice. Môže sa vykonať rôznymi spôsobmi úchopu, pomocou úchopu, úchopom alebo neutrálnym úchopom. Popri vývoji predlaktia je možné aktivovať aj brušné svaly skrátením vzdialenosti medzi dolnými rebrami a panvou a lichobežníkovým svalstvom chrbta. Ak nepretržité klesanie po dobu aspoň jednej minúty už nie je výzvou, potom stojí za to skontrolovať sa držaním tela jednou rukou alebo pomocou
tuk gripz. > Vďaka nim zväčšíme priemer tyče, čím sa predlaktia donúti pracovať ešte viac. svaly predlaktia 01

Chôdza farmára



Chôdza farmára je cvičenie celého tela. Vo väčšine prípadov bude obmedzujúcim faktorom nedostatočná uchopovacia sila. Na toto cvičenie uchopte dvoch činka alebo rýchlovarnú kanvicu, ktoré sú pre vás náročné, a choďte pred vami kontrolovaným spôsobom. Dĺžka chôdze bez znižovania hmotnosti bude ukazovateľom telesnej zdatnosti a predovšetkým sily svalov predlaktia. Okrem predlaktia, rúk a chrbta sa do práce zapájajú aj brušné svaly, ktoré sú zodpovedné za stabilné držanie tela počas pohybu. , Chôdza farmára je jedným zo základných cvičení v tréningu silných mužov.

Vytiahnutie na uterák



Použitie pull-up uteráka bude zahŕňať nielen svaly chrbta a ramien, ale predovšetkým predlaktia. Uterák by mal byť zavesený nad tyč a každú ruku uchopiť jeho samostatnú časť. Zdržanie sa nad zemou bude vyžadovať veľmi silnú priľnavosť, ktorá bude skontrolovaná na nepohodlnom povrchu. Zaujímavým odklonením bude asymetrické pretiahnutie uteráka cez tyč, ktoré zmení prácu ramenných a chrbtových svalov. Ak je táto verzia príliš ťažká, stojí za to uľahčiť cvičenie tak, že budete uterák držať na jednom mieste oboma rukami, ako napríklad horolezecké laná alebo chytiť stabilnú tyčinku jednou rukou. svaly predlaktia 03

Držanie tanierov prstami



Jedným z najzaujímavejších cvičení zameraných na rozvoj svalov predlaktia a posilnenie sily zovretia, najmä prstov, drží dosky pri státí. Aby ste to dosiahli, držte každú ruku osobitne tak, aby palec a ostatné prsty boli na opačných stranách a doska bola zvislá. Zaťahovanie prstov na rovnom povrchu a pôsobenie gravitačnej sily sa ukážu ako extrémne náročné cvičenie už po asi desiatich sekundách. Cvičenie je možné vykonávať pri chôdzi alebo pri výpadku. Stojí za to začať s hmotnosťou päť kilogramov a predĺžením doby priľnavosti každého tréningu, aby sa časom prepol na väčší náklad. Ďalším spôsobom, ako dosiahnuť pokrok, je udržať dve závažia navzájom spojené. Takto posilnené prsty držia tyč bezpečne pri zložených cvičeniach.

bottoms up-kettlebell press



Stlačenie váhy kettlebell hore nohami hlava bude výzvou pre svaly predlaktia a účinne zlepší stabilizáciu ramenného pletenca, čo sa premietne do prevencie zranení. Na vykonanie cvičenia uchopte kanvicu jednou rukou umiestnite do úrovne hrudníka tak, aby hmotnosť gule bola nad jej rukoväťou. Držte rukoväť, pomaly stláčajte závažie nad hlavu a potom ju spustite do východiskovej polohy. Počas celého pohybu nesmie hmotnosť gule klesnúť na predlaktie, to znamená do jeho klasickej polohy. Uskutočnenie ôsmich opakovaní s každou rukou s danou hmotnosťou bude signálom na zvýšenie hmotnosti varnej kanvice. Ľudia s pravou rukou by mali začať tlačiť zľava z dôvodu menšej kontroly nad touto stranou a slabšej priľnavosti. svaly predlaktia 02

Zhrnutie



Väčšina ľudí, ktorí navštevujú telocvičňu, obmedzuje tréning predlaktia na natiahnutie a ohnutie zápästí. Tieto dve cvičenia sú skvelé na rehabilitáciu zápästia a lakťov, ale nie sú najlepšou voľbou na zvýšenie priľnavosti. Použitie ťažkých bremien v týchto cvičeniach je extrémne nebezpečné pre zápästia kvôli ich jemnej štruktúre. Ak chceme realisticky zlepšiť pevnosť priľnavosti a obvod predlaktia, stojí za to zamerať sa na cvičenia, ako je chôdza poľnohospodára s činkami alebo kanvicami, pridržiavanie bremena záťažou, zavesenie z baru, vyťahovanie tyčou za uterák alebo držanie dosiek prstami. Implementácia vyššie uvedených výcvikových jednotiek vám umožní výrazne zvýšiť istotu priľnavosti a zvýšiť aplikované zaťaženie pri takých cvičeniach, ako sú mŕtve ťahy, veslovanie, činka, ťahanie a činka, čo sa zase prejaví v lepšom vzhľade obrázku.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk