- Kategórie blogu
- Šport a turistika
BICYKLE
FITNESS
SILOVÝ TRÉNING
ŠPORT
KORČUĽOVANIE SLACKLINE
ARMY
VOĽNÝ ČAS A CESTOVANIE
INÉ
Blog

03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív...
čítať celé

03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š...
čítať celé

03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so...
čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
03.08.2020
Elektrický skúter Razor E300S - test
Technické špecifikácie Razor E300S:
- Typ: Elektrický skúter
- Objem (kg): 99
- Maximálna rýchlosť: 24 km / h
- Ovládanie: manuálne
- Napájanie: 2x 12 V
- Čas spustenia: 40 minút
- Kolesá: 2
- Vekové hodnotenie: 13+
- Rozmery (mm): 1000 x 410 x 1100
- Hmotnosť: 24 kg
- Ostatné parametre: oceľová konštrukcia a vidlica, jednorýchlostný reťazový motor s vysokým krútiacim momentom, manuálna predná brzda, pedál plynu volantu
V mojej mladosti všetci jazdili na bicykli na kolobežky. Znakom doby je tiež skutočnosť, že jazda na kolobežke nemusí znamenať, že musíte nohu tlačiť - dnes je poháňaná eklektickými motormi. Vynikajúcim príkladom je Razor E300S. rožky. Dnes si mladí ľudia vyberajú omnoho vyspelejšie vozidlá vrátane tých, ktoré sú čoraz obľúbenejšie. skateboard alebo na
Konštrukčné a technické parametre
Elektrický skúter Razor E300S je určený pre mladých ľudí, konkrétne deti staršie ako 13 rokov. Je to vidieť po vybratí vozidla z obalu - rozmery skútrov pripravených na jazdu sú 100 x 41 x 110 cm. Rozšírená základňa verzie S a nosnosť až 100 kg znamenajú, že vozidlo môžu úspešne používať aj dospelí. Skontroloval som ho a potvrdil.
Už pri prvom kontakte sa upozorňuje na elektromotor, ktorý je namontovaný blízko zadného kolesa. Motor poháňa koleso reťazou. Batéria potrebná na ovládanie disku bola umiestnená pod kolobežku.
Všetko to ovplyvňuje hmotnosť vozidla. Razor E300S váži až 24 kg! Ak si niekto myslí, že taká pohotovostná váha sa v praxi necíti, má pravdu, pokiaľ ide o jej riadenie. Nanešťastie stačí mať skúter aspoň raz po schodoch, aby ste videli, že mobilita tohto zariadenia je v takýchto prípadoch veľmi obmedzená. Viazanie elektrického skútra Razor E300S do druhého poschodia v bytovom dome bez výťahu vás môže dosť unaviť.
Ďalšou vecou, ktorá ma upútala takmer okamžite, boli pneumatiky. Sú široké a čerpané, čo zaisťuje nielen pohodlie, ale aj možnosť odjazdu z chodníka, napríklad po lesných cestách, ktoré som tiež testoval. Musím pripustiť, že v prípade skútra Razor E300S je jazda na čerstvom vzduchu čistým potešením . Hrubé a široké pneumatiky pôsobia tiež ako tlmiče nárazov, ktoré nie sú vybavené. Tlmiace nerovnosti umožňujú voľný pohyb, napr. na povrchu pokrytom Baumovou kockou.
vodičský tréning
Razor E300S je kolobežka s elektrickým motorom vybavený sedlom. Ak chceme, môžeme ich odstrániť odskrutkovaním skrutiek na základni. Sedadlo však poskytuje možnosť pohodlnej jazdy na väčšie vzdialenosti, najmä preto, že je pomerne široký a mäkký.
Základňa kolobežky umožňuje voľne polohovať obe nohy.
Takmer ktokoľvek môže zvládnuť jazdu, za pár alebo desať minút. Zrýchľujeme s pákou v pravej rukoväti volantu. Pozoruhodné je, že vo fáze autoškoly je voľný kop aj pri najmenšom pohybe páky, ale je to výsledok charakteristík elektromotora, ktorý od začiatku ponúka plný krútiaci moment. Na ľavej strane nájdete brzdu, ktorá vám umožní spomaliť alebo zastaviť. A to je v podstate všetko - zvyšok závisí od nášho zmyslu pre rovnováhu.
Batéria elektrického skútra Razor E300S sa nabíja pomocou napájacieho zdroja, ktorý je súčasťou balenia. Škoda, že výrobca nezabezpečil možnosť skryť nabíjačku vo vozidle, aby bolo možné nabíjať mimo domu, čo by zvýšilo dosah. Samozrejme môžeme nabíjačku vložiť do batohu, ktorý odporúčam (len pre prípad). Proces nabíjania bohužiaľ trvá dosť dlho. Ak dôjde k vybitiu batérie na nulu, môže to trvať až 9 hodín, kým sa úplne nabije! Preto dôrazne odporúčame, aby ste skúter pripojili k nabíjaniu po každej jazde, vďaka čomu bude nabíjanie oveľa kratšie.
Vo vozidle s elektrickým motorom bude jedným z hlavných parametrov záujmu potenciálnych kupujúcich maximálna rýchlosť. Podľa Razora, výrobcu vozidla, model Razor E300S vám umožňuje zrýchliť na 24 km / h. Môžem to čiastočne potvrdiť - podarilo sa mi jazdiť rýchlosťou 20 km / h a vážim približne 90 kg , Ak je vozidlo poháňané 13-ročným vážením menším ako polovica mojej hmotnosti, maximálna rýchlosť skútra bude určite väčšia a blízka tomu, čo oznámil výrobca.
Výrobca tiež uvádza, že na 40 minút jazdy stačí jeden poplatok. Tento postup je však komplikovanejší. Skutočný dojazd do značnej miery závisí od niekoľkých faktorov - od hmotnosti osoby jazdiacej na skútri (čím viac váži, tým menší bude jej dosah), rýchlosti, štýlu jazdy (jemné alebo časté zrýchlenie a brzdenie) a dokonca od terénu, na ktorom sa pohybujeme. Dá sa však predpokladať, že úplné nabitie batérie je dostatočné na 30 minút jazdy pri priemernej rýchlosti 15 - 20 km / h.
Po ukončení jazdy sa elektrický skúter Razor E300S dá rýchlo a pohodlne umiestniť na nohu, ktorá siaha zo strany, rovnako ako na bicykli. Vďaka tomu dokážeme vozidlo umiestniť kamkoľvek, bez nutnosti hľadať stenu alebo inú podporu. To je veľké plus.
Stojí to za to?
Stojí za to kúpiť si elektrický skúter Razor E300S? Toto je jedno z najrýchlejších vozidiel tohto typu na trhu. Má pevný oceľový rám, široké kolesá s behúňom a veľké sedadlo pre pohodlnú jazdu. V skutočnosti jediné vážne sťažnosti týkajúce sa tohto vozidla sú vysoká pohotovostná hmotnosť skútra a dlhá doba nabíjania batérie. Jazdenie na kolobežke Razor E300S je veľa zábavy.
VLASTNOSTI:
- Široké gumené kolesá umožňujú aj jazdu v teréne
- Veľké pohodlie pri jazde
- Pohodlné sedlo
- Silný oceľový rám
- Malá, účinná opierka na nohy pre skútre
VÝHODY:
- Vysoká hmotnosť sťažuje prenášanie
- Dlhá doba nabíjania batérie (až 9 hodín)