Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Jóga nidra (jóga spánku) - skvelý spôsob, ako relaxovať a dozvedieť sa o sebe

Jóga nidra (jóga spánku) - skvelý spôsob, ako relaxovať a dozvedieť sa o sebe



Jóga nidra vytvorila Swami Satyananda Saraswati z bihárskej školy jogy. Názov cvičenia pochádza zo slov "joga" (preložené ako spojenie alebo riadené vedomie) a "nidra", čo znamená spánok.

Jóga nidra - najdôležitejšie informácie



Jóga nidra je známa ako technika duševného spánku. Je založená na skutočnosti, že praktizujúci je pri vedomí a zostáva pri vedomí, ale vďaka vplyvu mozgových vĺn má delta prístup do svojho podvedomia. Tieto vlny sú typické pre spánok, a preto sa tento druh jogy nazýva nidra jóga. Účastníci tried zostávajú v stave medzi bdelosťou a spánkom. To umožňuje mysli odpočívať a zastaviť neustále pretekanie myšlienok.

Nidra je riadený proces, pri ktorom sa vypínajú dojmy z vonkajšieho sveta. Takzvaný. Technika pratayahara je založená na oddelení vonkajších podnetov od tela, zmyslov a mysle praktizujúceho jogy spánku. To vám umožní úplne sa uvoľniť v akomkoľvek kontexte: fyzickom, emocionálnom a duševnom. Toto sú skvelé aktivity pre začiatočníkov - rovnako ako kundaliní jogu, môžu ich praktizovať všetci. Nezáleží na úrovni kondície, sily alebo vytrvalosti. Počas tohto procesu je dôležité urobiť informované rozhodnutie o tom, či sa chcete hlbšie a hlbšie spoznať do podvedomia, alebo či stačí relaxácia. Pre triedy nidra stačí pohodlné oblečenie:
mikina. Užitočné bude aj jóga podložka a prikrývka. Stojí za to nosiť teplé oblečenie, pretože cvičenie sa väčšinou deje ľahšie a telo sa dá ľahko ochladiť. legíny, tričko a športová podprsenka,

Dream yoga - skvelý spôsob pre osobný rozvoj



Vďaka joge spánku môžete začať proces pozerania sa do seba, tzv. introspekcie. Triedy umožňujú väčšie povedomie a lepšie zameranie na interiér. Pred riadnym zasadnutím sú potrebné fyzické a mentálne cvičenia. Sú určené na upokojenie a upokojenie účastníkov. Na tento účel sa používajú jogínske ásany a dychové cvičenia. Pred začatím kurzu je vhodné stanoviť si cieľ stretnutia, napríklad zmeniť nezdravý zvyk na podvedomej úrovni alebo len relaxovať. Niektorí ľudia si spomínajú na minulé udalosti počas lekcií jogy nidra. Iní pozorujú, čo sa deje v ich mysli a tele. Existujú aj účastníci, ktorí môžu vidieť farby. Je potrebné vedieť, že počas relácie alebo v noci po nej môžete zažiť nepríjemné pocity. Toto je signál od podvedomia, že musíte vyriešiť určité problémy. Takto sa nazýva tzv proces, ktorý stojí za to pokračovať s jogou spánku a inými činnosťami osobného rozvoja, ako je meditácia.

Vďaka hlbokej relaxácii počas relácie môžete úplne porozumieť sebe a zažiť takzvanú Integrácia. Je to určitá etapa osobného rozvoja človeka, čo znamená vzdialenosť k sebe a svetu a pocit vnútornej rovnováhy. Medzi ďalšie účinky jogy nidra z hľadiska psychiky patrí prežívanie jednoty s ostatnými ľuďmi, konanie v harmónii so sebou samými, a tým obohatenie života seba a svojich blízkych. Najlepšie je cvičiť jogu nidra krátko predtým, ako zaspí.

Spánková jóga - výhody



Medzi výhody spánkovej jogy patria:
  • znižuje úzkosť,
  • zbaviť sa svojich obáv
  • prepustenie z traumy,
  • hlboké uvoľnenie,
  • zníženie stresu,
  • posilnenie odolnosti voči stresu,
  • zlepšenie nálady,
  • na zvýšenie vitality,
  • na zvýšenie mentálnej jasnosti,
  • zbaviť sa nezdravých návykov,
  • zlepšenie koncentrácie,
  • stimulácia doteraz neaktívnych oblastí mozgu,
  • posilnenie potenciálu praktizujúceho.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk