Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Lean zisky - cesta k vyrezávanej postave

Lean zisky - cesta k vyrezávanej postave

Čo je to lean gains ?



Lean gains je tréningový a stravovací protokol, ktorý navrhol Martin Berkhan. Rovnako tak sa tento spôsob nazýva prerušovaný pôst , t.j. prerušovaný pôst alebo diéta jesť / nejesť. Predpokladá použitie pravidelných nutričných pôstov, počas ktorých sa počas tréningov a dní bez tréningu zdržujeme prijímania potravy, striedania kalórií a makronutrientov. Pokiaľ ide o výcvik, mali by ste sa zamerať na cvičenia s voľnými váhami. V závislosti od individuálnych preferencií sa môžu vykonávať na lačný žalúdok alebo počas jedla. Lean Zisky, v závislosti od množstva spotrebovaných kalórií, môžu byť zamerané na budovanie svalovej hmoty, opätovné zostavenie alebo zníženie telesného tuku.

Okno pôstu a výživy



Lean zisky zahŕňa použitie 16-hodinového pôstu, počas ktorého môžeme jesť iba voda, káva a čaj. Nasleduje okno s jedlom, kde spotrebúvame všetky kalórie distribuované v dvoch alebo troch jedlách. Okamžik spustenia okna na konzumáciu potravy by sa mal zvoliť tak, aby bol pre nás čo najpohodlnejší a nenarúšal náš súkromný život. Najbežnejšou možnosťou je začať jesť okolo 13:00 a skončiť o 21:00, aby ste sa deň cítili naplno. Pre ženy, kvôli komplikovanejšiemu endokrinnému systému, sú nalačno a jedlá obdobia 14 povolené. a 10 hodín.

Rotácia kalórií diét



Ďalším základným aspektom danej stravy je použitie kalórie rotácie. V prípade dňa, počas ktorého vykonávame silový tréning, by ste ich mali konzumovať viac ako v deň bez cvičenia. Aj u ľudí s rovnakou hmotnosťou, vekom a výškou sa denný kalorický príjem bude výrazne líšiť. Nájdenie vašich potrieb sa uskutoční pomocou metódy pokusov a omylov, ale stojí za to použiť kalórie kalórií dostupné na internete. Tento protokol vám umožňuje zvýšiť kalórie počas tréningového dňa až o 20% a znížiť ich o podobné množstvo v deň bez tréningu. Tento prístup vám umožní maximalizovať rast svalového tkaniva pri kontrole telesného tuku alebo ho dokonca znížiť pre začiatočníkov. .

Rotácia makroživín



Lean zisky tiež predpokladá rotáciu množstva spotrebovaných makronutrientov v závislosti od našej činnosti. Ak je to v rámci počas dňa silový tréning by mal byť prísun uhľohydrátov v strave zvýšený na úkor tukov. V tomto prípade budú uhľohydráty slúžiť ako palivo pre svaly počas cvičenia, umožnia vám lepšie doplniť stratený svalový glykogén a urýchliť regeneráciu. V dňoch bez silového tréningu naše telo nevyžaduje také veľké množstvo cukru, takže v tomto prípade môžete podstatne znížiť ich množstvo minimalizáciou množstva konzumovaných tukov. Malo by sa pamätať na to, že každý gram uhľohydrátov obsahuje 4 kalórie a každý gram tuku má 9 kalórií. Proteín v obidvoch prípadoch predstavuje asi 2,5 gramu na každý kilogram telesnej hmotnosti.

silový tréning



zábradlie. Za zmienku stojí za to trénovať celé telo na jednej tréningovej jednotke, vykonávať päť sérií 5 opakovaní v troch viacnásobných cvičeniach a doplniť ju dvoma doplnkovými cvičeniami vo vyšších opakovacích intervaloch. Tvorca chudobných ziskov odporúča pre pokročilých ľudí, aby používali obrátenú pyramídu, t. J. Metódu zisťovania správnej hmotnosti v danom výťahu a odčítania záťaže s každou nasledujúcou sériu. nad hlavou, push-up na činky pred alebo vzadu, deadlift, pull-up na Na dosiahnutie požadovaných výsledkov je potrebné pravidelne vykonávať silový tréning, založený na práci s pomocou bezplatných váh. Vo väčšine prípadov bude dobré obmedziť sa na 3 jednotky týždenne na základe cvičení, ako je napríklad drep.

Výhody štíhle zisky



telocvičňa

Jednou z hlavných výhod používania protokolu štíhleho výnosu je to, že sa pravidelne a 5-6krát oslobodíte od potreby jesť.počas dňa. Opísaný spôsob vám umožňuje vychutnať si jedlo podľa vlastného srdca v čase vhodnom pre každú osobu. Zvyšuje sa citlivosť na inzulín spôsobená dlhodobým pôstom, čo sa prejavuje znížením rizika vzniku inzulínovej rezistencie a cukrovky, ktoré sú v súčasnosti populárne, a tiež umožňuje efektívnejšie využívanie poskytovaných sacharidov. Po prispôsobení sa tomuto stravovaciemu štýlu väčšina ľudí pociťuje zvýšenie energia a koncentrácia počas pôstu a lepšia kontrola chuti do jedla. Zvýšené hladiny rastového hormónu, ktoré sú dôsledkom kontroly hladiny inzulínu a cukru, zatiaľ čo nejesť, nemajú žiadny význam pre pohodu a vzhľad postavy.

Summary



Lean gains je nutričný a školiaci protokol, ktorý vám umožňuje dosiahnuť veľmi dobré výsledky s minimálnym úsilím. Jeho tvorca spochybňoval mýtus o potrebe jesť jedlo každé tri hodiny, ktoré majú zabezpečiť primeraný prísun bielkovín a chrániť pred svalovým katabolizmom fungujúcim v oblasti fitnes. Spochybnil tiež postavenie raňajok ako najdôležitejšie jedlo dňa. Jeho riešenia umožňujú skrátiť čas strávený v telocvični trikrát týždenne, znížiť množstvo kardiovaskulárneho tréningu na nulu a jesť jedlo podľa obsahu vášho srdca vďaka skrátenej dobe kalorického príjmu. Všetky tieto faktory umožnia priemernému človeku vychutnať si skvelo vyzerajúcu postavu bez toho, aby sa museli vzdať všetkého a stráviť dlhé hodiny vo fitnescentre.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk