Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Lekcie plávania pre dospelých - to, čo potrebujete vedieť

Lekcie plávania pre dospelých - to, čo potrebujete vedieť



Časy, v ktorých žijeme, vedú k rôznym športovým aktivitám. Častejšie cestujeme a oddychujeme aj v trópoch. Je škoda vzdať sa radostí a výhod plávania. Plávanie úžasne posilňuje dýchaciu účinnosť a svaly, uvoľňuje sa, pomáha v boji proti nadmerným kilogramom a celulitíde. Okrem toho aktivita vo vode uvoľní a uvoľní chrbticu, pomôže vybudovať svaly, ktoré vám umožnia udržiavať správne držanie tela. Uvedomte si však riziká.

Výhody plávania



Plávanie je jednou z najbezpečnejších fyzických aktivít pre kostrový systém. Osobitne sa odporúča ľuďom s ochorením chrbtice - a ich počet rastie alarmujúcou rýchlosťou. Plávanie je bezpečné aj pre tehotné ženy, osoby s vážnymi zraneniami a bolesťami kĺbov. Je to jeden z prvých športov odporúčaných pre obéznych ľudí s nadváhou, pretože uvoľňuje kĺby a umožňuje spáliť veľa kalórií.

Samotný šport zlepšuje krvný obeh, dýchaciu účinnosť, posilňuje a napína svaly, zlepšuje stav. Dosiahnutie a udržanie správnej váhy sa dá dosiahnuť rozmanitou a vyváženou stravou, ale fyzická námaha prispôsobená nášmu veku a zdravotnému stavu a stav pomáha nielen udržiavať krásnu postavu, ale aj dlhé zdravie.

Naučiť sa plávať



Deti sa môžu vziať do bazéna od veku 2 mesiacov - a toto obmedzenie sa týka najmä hygienických dôvodov týkajúcich sa starostlivosti o pupok a nízkej imunity novorodencov. Takéto batoľatá však pôsobia inštinktívne - majú zavreté oči, neťahajú do vody, nehýbajú sa rukami ani chodidlami pri plávaní. Malé deti sa musia všetko naučiť, ale stále majú oproti dospelým veľkú výhodu - nedostatok strachu a lepší zmysel pre rovnováhu. Žiaľ, s vekom pomaly strácame túto slobodu a naučiť sa plávať je čoraz ťažšie.

Predtým, ako sa začnete učiť, musíte si zaobstarať základné príslušenstvo. Najskôr to budú plavky: pre dámy je to najlepšie
rukávy - všetko, čo pomôže udržať vztlak. cestoviny, doska alebo bačkory. Začiatočníci by sa mali tiež zásobovať dňa okuliare na plávanie. Požiadavky na všetky objekty sú viečko. V prípade chlórovaných bazénov sa tiež oplatí plavky. Niektoré bazény tiež vyžadujú, aby boli vaše vlasy zakryté jeden kus pre mužov

Oplatí sa prihlásiť na organizované hodiny plávania - je ťažké zvládnuť toto umenie sami. Štúdium s priateľmi môže skončiť s ešte väčším strachom z vody, ak nie sú trpezlivými učiteľmi a nemajú rozvinutý program. Pre väčšinu dospelých študentov je najťažšou vecou prekonať ich strach z vody alebo skôr z plávania. Naučiť sa plávať týmto spôsobom si vyžaduje pokoj a relaxáciu, pretože napäté telo je hneď dole.

Uvoľnená osoba môže voľne plávať na vode s pokojným povrchom a jemnými pohybmi rúk a nôh a pohybovať sa požadovaným smerom. Naučiť sa plávať vždy začína uchopením vznášania sa.

Iba ak sú zvládnuté, môžete pridať pohyby rúk a nôh - jedným z populárnych cvičení je hojdanie nôh pri súčasnom držaní sa na brehu. Potom sú zahrnuté cvičenia s doska s vysokým posunom. Potom sa zníži vztlak dosky, nahradí sa rukávmi alebo cestovinami. Základným pravidlom pri učení sa plávania je zostať v pokoji, hoci je ťažké udržať ho v prípade núdze.

Naučiť sa plávať pre dospelých je zdĺhavý proces, ale stojí za to ho vziať, pretože kúpanie nie je len zdravá aktivita, ale môže vám tiež zachrániť život.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk