Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Medicínske plesové cvičenia na formovanie brušných svalov

Medicínske plesové cvičenia na formovanie brušných svalov

Druhy liekov-gule



crossfitová obuv. športová podprsenka i tričko, šortky, legíny alebo s rukoväťami. Pri mnohých cvičeniach bude najlepšia klasická alebo mäkká lopta. Na cvičenie nepotrebujete viac - rehabilitácia a lopty slam) a mäkké gule Medicínske lopty Pripomínajú nám väčšinu našich hodín telesnej výchovy v škole a zdajú sa ako pozostatok minulosti. Medzitým je situácia úplne iná. Tu by sa malo zdôrazniť, že gule úžasne posilňujú pevnosť svalov (najmä tie hlboké), koordináciu, flexibilitu a vytrvalosť. Perfektná guľa by sa mala zmestiť do priamych ramien. V súčasnosti sú na Allegro dostupné klasické lopty ()

Cvičenia



  1. Posúvanie lopty (ruské skrútenie) - sadnite si na podložku, oprite sa. Lopta sa musí držať priamo pred vami. Pomaly, po celú dobu kontroly polohy, loptu posúvame z jednej strany na druhú a nedovoľujeme, aby sa dotýkala zeme. cvičenie opakujeme 12–15 krát. Cvičenie sa neodporúča ľuďom s problémami so zadami.


  2. Telesné zvraty s lekárskou loptičkou - stojte rovno s nohami šírky ramien od seba. Lopta by sa mala držať natiahnutými rukami a pažami. Pomaly sa krútime trupom, snažíme sa dosiahnuť čo najďalej a natiahneme šikmé brušné svaly a chrbtové svaly. Mali by ste urobiť 8 až 10 opakovaní.


  3. Krútenie tela s hodom loptičky - ako v predchádzajúcom cvičení. Turn by mal byť urobený rýchlejšie, dostatočne dynamicky, aby hodil loptu za teba. Môžete to hodiť praktizujúcemu alebo matrace. Toto cvičenie robíme 8-10 krát.


  4. Twist s hodom, cvičenie trochu podobné prvému - sedíme v rovnakej polohe. Cvičenie sa môže robiť v skupine alebo hádzaním lopty do matraca na stenu. Keď si sadnete, urobte pohyb dostatočne energický, aby hodil loptu do strany - nie za vás. Robíme 5-8 opakovaní. Toto cvičenie sa neodporúča ľuďom s problémami so zadami.


  5. Hádzanie lopty do matraca. Poloha v kľude bude východiskovou pozíciou, lopta je držaná oboma rukami pod bradou. Loptičku hádžeme s partnerom alebo proti matraci opierajúcemu sa o stenu, narovnávame ruky a tlačíme loptu dopredu. Počas cvičenia je ľahké stratiť rovnováhu - to neznamená, že ste urobili chybu, ale v takom prípade sa oplatí cvičiť na matraci, aby ste nevystavili zápästia. Cvičenie opakujeme 10-12 krát.


  6. Vyhoďte loptu - stojte mierne od seba, držte ju oboma rukami pod bradou - lakte. Loptu dôrazne hodíme k partnerovi alebo k matraci. Slam loptu bude fungovať najlepšie pre toto cvičenie - to odrazí najlepšie. Mali by ste vykonať najmenej 5 opakovaní.


  7. Hoď loptu na podlahu - zdvihneme loptu vysoko nad hlavu a na chvíľu sa tam zastavíme. Potom mierne ohnite nohy, udržujte chrbticu rovnú a napnite si svaly brucha a zadku a vrhnite loptu so všetkou silou na zem. Opäť je najlepšie použiť slamovú guľu, aby ste ju mohli chytiť, keď skáče a opakovať cvičenie 10-12 krát.


  8. Prenášanie lopty do pohybu. Spočiatku udržiavame loptu na úrovni bedra, potom otočením tela zdvihneme loptu na opačné rameno. Mali by ste vykonať 8 opakovaní na každej strane. Ľudia s problémami s chrbtom by mali cvičiť pomaly, napínajúc šikmé svaly brucha, ľudia bez týchto problémov si môžu dovoliť pohybovať sa rýchlejšie.


  9. Squatuje s loptou - vaše nohy sú od seba bokom široké, držte loptu oboma rukami pod bradou, lakte von. Robíme hlboký drep s loptou a vraciame sa do východiskovej polohy, z ktorej stlačíme loptičku vysoko nad hlavou pomocou narovnaných rúk. Musíte urobiť 12 opakovaní.


Nádherné brucho sa ľahšie cvičí s medicinálnou loptou ako cvičením klasických drví, ktoré sú izolovaným cvičením. Cvičenia pre brucho s loptou posilňujú hlboké svaly, stavajú ramenný opasok a predovšetkým sú pre chrbticu bezpečnejšie.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk