Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Najlepšie bielkovinové doplnky pre ženy

Najlepšie bielkovinové doplnky pre ženy

Pre koho sú proteínové doplnky?



Cvičenie, najmä sila, prináša najlepšie výsledky pri kombinácii so správnou stravou. A tento vyžaduje zvýšený prísun bielkovín, dokonca 1,7 g na 1 kg telesnej hmotnosti. To je niekedy ťažké dosiahnuť, najmä ak nemáte veľa času. Potom môžu pomôcť proteínové doplnky.

Proteín je vo všeobecnosti takmer dokonalé jedlo - jeho spotreba zvyšuje metabolizmus až o 25%, má málo kalórií a tiež vám dáva pocit plnosti . Nemení to skutočnosť, že niekedy je ťažké nájsť čas na varenie a vyváženie stravy. Keby sme sa usilovne snažili dosiahnuť krásne a okrúhle zadky, bola by škoda, keby táto práca bola zbytočná.

Odhaľujeme mýtus súvisiaci s proteínmi



Na začiatok je tu mýtus, ktorý sa má odhaliť: proteín nemá za cieľ budovať svalovú hmotu a jesť veľké množstvo bielkovín bez cvičenia riskujeme poškodenie obličiek. K budovaniu svalov alebo k jej prestavbe dochádza, keď sa počas tréningu rozbijú svalové vlákna - ich regeneráciou sa zvyšuje hmotnosť a objem svaloviny. Sval sa hromadí, keď odpočívate a keď trénujete, poškodia sa. Bez tohto štádia nedôjde k rastu a veľký prísun bielkovín nič nezmení.

Výhodou doplnku bielkovín oproti podávaniu kurčiat s ryžou je rýchlosť prípravy a absorpcie . Potravinové bielkoviny je potrebné tráviť a niektoré z nich môžu byť nedosiahnuteľné kvôli prítomnosti vlákniny. Na druhej strane sú straty z doplnkov bielkovín menšie. Navyše je to spracovaný proteín, takže telo môže okamžite obnoviť svaly.

Druhy proteínových doplnkov



1)
Srvátkový proteín, srvátkový proteínový koncentrát (srvátka). Srvátka je zložka mlieka, ktorá zostane po zrážaní. Srvátka je najlacnejším a najobľúbenejším proteínom v kondicionéri. Je dosť univerzálny, pretože ho môžete piť pred a po tréningu . Mnoho ľudí si sťažuje na pocit plnosti a nadúvania zo srvátkových bielkovín. Dôvodom je pridanie sladidiel do zmesi, ktorým je lepšie sa vyhnúť. Srvátkový proteín sa absorbuje pomerne rýchlo.

2) kazeín je absorbovaný po dlhú dobu, od 5 do 7 hodín. Je pomerne ťažko stráviteľné, ale veľmi vyplnené. Odporúča sa na noc po náročnom tréningu sily . Má zabrániť možnej strate svalového tkaniva. Kazeín pravdepodobne nebude užitočný pre sochárky. Je lepšie trénovať na budovanie veľkých svalov.

3) Srvátkový proteínový izolát (Srvátkový izolát) je rýchlejšia absorbovateľná a nákladnejšia verzia ako koncentrát, neobsahuje prakticky žiadnu laktózu (hoci ľudia s neznášanlivosťou ju nemôžu používať bez rizika). Môžete ho použiť pred a po tréningu.

4) Srvátkový proteínový hydrolyzát je najdrahší proteín s najlepšou a najrýchlejšou absorpciou. Je lepšie tolerovaný ako koncentrát.

5) bielkovina je dobre absorbovaný vaječný bielok s pomalou absorpciou. Má úžasnú výhodu, ktorú zdôrazňujú ľudia s inzulínovou rezistenciou - spôsobuje to dokonca 4-krát menšie uvoľňovanie inzulínu do krvi .

Ktoré proteínové doplnky sú pre ženy?



Telo ženy a muža sa v mnohých ohľadoch líši, ale asimilácia proteínov k týmto rozdielom sa nepočíta. Schopnosť absorbovať závisí od predispozície tela, množstva spotrebovanej vody, typu proteínu (či už ide o bielkovinu z doplnku alebo z jedla). Dôležité sú aj ďalšie prvky potravy, napríklad vysoké množstvo vlákniny obmedzuje absorpciu živín z potravy.

Nemôžete ovplyvniť skutočnosť, že balík hovorí proteín pre ženy. Najprv musíte vziať do úvahy telesnú hmotnosť (najmä svaly), druh činnosti, dátumy školení, počet tréningových hodín týždenne a čas, ktorý musíme pripraviť na jedlo a PPM.

Ako už bolo povedané, kazeín je vďaka pomalej absorpcii a špecifickosti aminokyselín najlepší na budovanie veľkého množstva svalovej hmoty. Ak sa nechcete zúčastniť súťaží v kulturistike, je lepšie rozhodnúť sa o tomto nákupe . Ak chceme zabrániť narušení svalov počas nočného odpočinku, vyberte albumín alebo zmesi s albumínom. Odporúčajú sa pre ženy, ktoré majú problémy so získaním svalovej hmoty, a pre ženy, ktoré trpia inzulínovou rezistenciou.

Po vytrvalostnom tréningu je lepšie zvoliť srvátka - izolovať alebo hydroizolovať. Najmä posledne uvedený je dobre absorbovaný. Pamätajte si, že prPri vytrvalostnom cvičení potrebujete aj uhľohydráty, takže pri hľadaní živiny si môžete vybrať tie, ktoré ich majú v zložení veľa, dokonca aj tie, ktoré pochádzajú z jednoduchých cukrov.

Živiny sú k dispozícii aj vo forme pudingov, ale najobľúbenejšie sú prášky, ktoré sa rozpustia vo vode alebo mlieku. Pre pohodlnejšie zaobchádzanie si môžete kúpiť vegánske varianty - izoláty sójových a konopných bielkovín. miešačka (šálka s malým miešacím mechanizmom vo veku). Živiny sa dodávajú v širokej škále príchutí. Dôležité je, že existujú aj shaker alebo dokonca vsadiť na,
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk