Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Najlepšie cvičenia na zlepšenie vzhľadu pokožky

Najlepšie cvičenia na zlepšenie vzhľadu pokožky

Výhody fyzickej aktivity



Fyzická aktivita sa odporúča všetkým ľuďom, ktorí si chcú vychutnať dobré zdravie, pohodu a vzhľad. Je to hlavne kvôli zníženiu množstva tukového tkaniva, vďaka ktorému obrázok vyzerá štíhlejší, hladiny hormónov sú stabilizované a znižuje sa riziko kardiovaskulárnych chorôb. Pravidelné cvičenie zlepšuje krvný obeh, vďaka čomu sa do každej bunky v tele dodáva viac kyslíka, čo pozitívne ovplyvňuje hladinu energie, pohodu a znižuje riziko mnohých chorôb. Nemalo by sa zabúdať ani na účinok potenia na vzhľad pokožky. Spolu so subkutánnou vodou, ktorá sa odčerpáva počas aktivity, sa odstraňujú aj toxíny, čo znižuje pravdepodobnosť vzniku zlomenín. Okrem toho sekrécia z potných žliaz obsahuje zvlhčujúce látky, ktoré navyše zlepšia vzhľad pokožky a chránia ju pred vyschnutím. kožené školenie 2training skin 3

Aerobic training



Vzhľadom na vyššie uvedené prvky sa zdá, že najlepšou voľbou v súvislosti so zlepšením vzhľadu pokožky prostredníctvom tréningu bude kardio aktivita. Tento typ tréningu sa vyznačuje trvalým úsilím, počas ktorého sa srdcová frekvencia udržiava v rozmedzí 65 - 85% maximálnej srdcovej frekvencie. Ak máte monitor srdcového rytmu, oplatí sa sledovať hodnoty, ktoré zobrazuje. Dobrým ukazovateľom pobytu v tejto zóne je pocit úsilia a únavy, ktoré vám však umožňujú hovoriť počas cvičenia . Trvanie tréningu by malo byť približne 30 minút až hodinu. Začiatočníci a netrénovaní ľudia by mali začať s kratším úsilím a každý týždeň ich predlžovať asi o 5 minút. Počet výcvikových jednotiek počas týždňa by mal byť od 2 do 4 , ale nezabudnite zostať aktívny počas celého dňa, najmä v dňoch mimo tréningu.

Bežecký pás, bežecký trenažér, bicykel



Z obrovského množstva kardio zariadení v telocvični je najlepším riešením, pokiaľ ide o aeróbny tréning,
crossový tréner. stacionárny bicykel, bežecký pás alebo Každý z uvedených systémov má vstavaný senzorový systém, ktorý vám umožní sledovať srdcový rytmus, pracovný čas a prejdenú vzdialenosť. Na základe týchto ukazovateľov môžete v nasledujúcich týždňoch účinne monitorovať postup cvičenia. Je potrebné poznamenať, že začiatočníci alebo ľudia s nadváhou by mali začať s cvičením na bicykli alebo eliptickom trenažéri kvôli menšiemu namáhaniu kĺbov, čo zníži riziko zranenia a umožní vám užiť si možnosť fyzickej aktivity po mnoho rokov, čo je základom pre udržanie zdravia a dobrý vzhľad. skin training 1

celulitída



Fyzická aktivita bude mať veľký vplyv na vzhľad pokožky znížením množstva celulitídy. Medzi faktory, ktoré prispievajú k tvorbe "pomarančovej kôry", patrí predovšetkým nedostatok fyzickej aktivity, poruchy prietoku krvi v problémových miestach, poruchy hormonálnej rovnováhy alebo abnormálny metabolizmus lipidov. Všetky tieto faktory sú vynikajúce pre fyzickú aktivitu, ktorá sa s týmto problémom vyrovná oveľa lepšie ako väčšina kozmetických procedúr , ktoré sa snažia iba maskovať nedokonalosti a nekonajú pri zdroji - ako je to v prípade pravidelné cvičenia. školiaca koža 5

Outdoor-training



Fyzická aktivita v prírode zahŕňa niekoľko dôležitých aspektov, ktoré by sa mali zvážiť v kontexte starostlivosti o pokožku. Pri výkone na slnku, snehu alebo mrazu je pokožka vystavená nepriaznivému vplyvu poveternostných podmienok, ktoré môžu viesť k jej suchu alebo podráždeniu. Pred spustením, jazdou na bicykli alebo lyžovanie je vhodné na pokožku naniesť ochranný krém, ktorý bude vystavený zvonku. Najlepším riešením budú krémy s dostatočne vysokým filtrom.

Líčenie počas tréningu



Bez ohľadu na typ tréningu, ktorý používate, pokožka potí pri fyzickej aktivite. Je to prirodzený mechanizmus zameraný na ochladzovanie tela, aby sa udržala optimálna telesná teplota. Póry v koži sa rozširujú S cieľom účinne riadiť množstvo podkožnej vody sa počas cvičenia zosilňujú exfoliačné procesy epidermy, v prípade prípravy make-upu sa môžu póry upchať, čo bude mať za následok tvorbu čiernych bodiek a horšiu reguláciu vodnej rovnováhy tela. Pred začatím činnosti pokožku tváre dôkladne očistite a po tréningu to zopakujte, aby ste zabránili absorbovaniu toxínov potu späť do tela.

Summary



Vzhľad pokožky závisí predovšetkým od životného štýlu, ktorý vedieme. Je to spôsobené nielen fyzickou aktivitou alebo jej nedostatkom, ale aj kvalitou konzumovaných jedál, množstvom spánku a chronickým stresom. To všetko ovplyvňuje celkový stav tela, ktorý sa prejavuje v koži. V prípade boja s celulitídou, pupienkami, čiernymi bodkami alebo nadmerným množstvom podkožnej vody sa oplatí venovať pozornosť vyššie uvedeným aspektom namiesto kúpy iného krému alebo dohodnutia sa s iným kozmetikom. Zmena nezdravých návykov a zavedenie fyzickej aktivity do každodennej činnosti pomôže bojovať proti problému pri jeho zdroji, nie proti jeho následkom.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk