Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Najúčinnejšie protahovacie cvičenia

Najúčinnejšie protahovacie cvičenia

Základné svalové skupiny



Pri vykonávaní strečing je najdôležitejšie zvoliť správne polohy, ktoré sa zameriavajú na problematické svalové skupiny. Naj Napätejšie svaly u väčšiny ľudí sú štvorhlavý sval a kolenné flexory, bicepsový sval stehna a skupina sedacieho holenného kĺbu, extenzor chrbtice v bedrovej chrbtici a prsné svaly s predným deltovým svalstvom. Príčina napätia v stehne. tieto oblasti sú chronickým sedením a svažovaním. Zanedbanie týchto oblastí môže viesť k pocitom tuhosti, silnej bolesti a zranenia.

streching

Svetovo najväčší úsek



Svetovo najväčší úsek je komplexné cvičenie, ktoré pôsobí proti väčšine problémov nájdených v pohybovom systéme moderných ľudí. Pozíciou cvičenia je umiestniť sa do výpadu jednou nohou tak, aby sa koleno zadnej nohy dotýkalo zeme. Potom sklopte trup, položte ruky do výšky prednej nohy a potiahnite lopatky čo najviac, aby sa vaša chrbtica narovnávala a zadná noha bola zarovnaná s telom. Ľudia s horšou pohyblivosťou môžu podržať ruky na
podložky na jogu, zatiaľ čo pokročilejším ľuďom sa odporúča zdvíhať si koleno zadnej nohy. Keď sa vaše telo cíti pohodlnejšie v tejto polohe, môžete zdvihnúť jednu zo svojich rúk smerom k stropu, keď sa krútenie chrbtice krúti. World Greatest Stretch bude skvelým doplnkom zahrievania, rozťahovania alebo časti rannej gymnastiky.

streching

Ischio-shin skupina



Skupina ischio-shin je skupina svalov umiestnených na zadnej strane stehna. Nedostatočná flexibilita v tejto oblasti môže viesť k poraneniu kolena alebo bolesti v bedrovej chrbtici. Jednou z najúčinnejších foriem strečenia bude streľba chrbtom o stĺp, stĺp alebo hranu steny, o ktorú sa opierate obe nohy. Boky by mali byť čo najbližšie k stene a nohy na kolenách by mali byť rovné. V tejto polohe nechajte jednu z nôh voľne pôsobiť na zem kvôli pôsobeniu gravitácie. Natiahnutá noha neustále prilieha k stene a celý trup k zemi. Pád jednej nohy spôsobí, že zadný pás sa natiahne do zdvihnutej končatiny. Toto cvičenie sa môže vykonať v sérii niekoľkých sekundových opakovaní alebo ako jednominútové miesto na konci tréningu.

streching

Štvorčatá so stehnami a bedrové flexory



Natiahnutie pohovky je vynikajúcou pozíciou na vyrovnanie negatívnych dôsledkov sedavého životného štýlu. To vám umožní roztiahnuť štvorhlavý sval a kolenné flexory. Aby ste zaujali pozíciu strečing , mali by ste si kľačať chrbtom o stenu alebo pohovku. Potom koleno jednej z nôh priblížte k stene tak, aby koleno priliehalo vertikálne k nemu. Ďalším krokom je posunúť nohu dopredu do výpadu a narovnať trup. V závislosti od stupňa stiahnutia stehenných svalov umiestnite koleno podpornej nohy bližšie k stene alebo ďalej od steny. Častou chybou, ktorú je potrebné skontrolovať a opraviť, je čelný sklon bokov, ktorý bude zaťažovať bedrá. Rozťahovanie pohovky by sa malo vykonávať každý deň v niekoľkých minútach.

streching

Lýtkové svaly



Kontrakty v svaloch soleus a gastrocnemius sú bežné, najmä u žien. Problémy v tejto oblasti sú vyvolané predovšetkým chôdzou v topánkach s vysokými podpätkami. Ak nevyrovnajte napätie v oblasti lýtka, bude to mať negatívny vplyv na vaše celkové držanie tela. Jednou z najlepších pozícií je zavesiť prednú časť chodby po priečke rebríka, schovať alebo step a pätu voľne púšťať. So svojou telesnou hmotnosťou by ste mali regulovať napínanie a celú polohu by ste mali držať niekoľko minút. Ďalším spôsobom je zovrieť ruky proti stene v prednej polohe, oprieť sa o trupPohybujem sa dopredu a vrazím pätu mojej zadnej nohy do zeme. Koleno tejto nohy môže zostať rovné alebo ohnuté podľa potreby.

streching

Hrudník, chrbát a ramenný pletenec



Komplexná forma napínania väčšiny svalov hornej časti tela je voľne visiaca s tyč. Umožní vám nielen cítiť napínanie prsných svalov, chrbtových svalov alebo brušných svalov, ale bude to tiež skvelá forma relaxácie pre celú chrbticu. Predĺženie vzdialenosti medzi stavcami umožní lepšie prekrvenie a zvýšenú flexibilitu. Častou chybou v tomto cvičení je vytiahnutie päty až po zadok, čo má negatívny vplyv na bedrá. Je dôležité zamerať sa na to, aby vaše nohy ležali priamo pod bokmi a aby ste ich dokonca mierne pritiahli dopredu, a to napnutím brušných svalov a vyrovnaním bedrovej chrbtice.

Summary



Protahovanie je mimoriadne dôležitou súčasťou každého tréningu. Umožňuje vám udržiavať správnu dĺžku a pružnosť svalov, šliach a väzov. Pre mnohých ľudí by obnovenie riadnej pohyblivosti celého tela malo predchádzať začiatkom dobrodružstva akoukoľvek fyzickou aktivitou. Dôsledne vykonávané stretnutie strečing bude pre telo veľmi často únavné a náročné a prinesie viditeľné výsledky tela vo forme zvislej polohy tela a neobmedzenej chôdze. Pri rozťahovaní nezabudnite správne dýchať. Hlboké a pomalé vdýchnutie vzduchu nosom do bránice a jeho kontrolované uvoľňovanie ústami uvoľní celý motorický systém a prinesie zreteľnejšie väčšie účinky.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk