Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Nakladanie uhľohydrátov pred konkurenciou - čo to je a či sa to oplatí

Nakladanie uhľohydrátov pred konkurenciou - čo to je a či sa to oplatí



Rozhodnutie začať v súťaži mení tvár príprav. Keď premýšľate o tom, ako poraziť svoje osobné najlepšie, počíta sa každý detail, od bežecké topánky po vašu stravu. Všetko, čo môže zlepšiť výkon a formu, je dôležité, takže načítanie sacharidov môže byť bodom "i" vo vašom tréningu. odevy i

Ako to je



Teoreticky má zaťaženie sacharidy súvislosť s glykogénovými zásobami vo svaloch a pečeni. Je v rozmedzí 200 - 300 g, z toho 50 - 70 g je v pečeni a zvyšok vo svaloch (čím lepšie je organizmus trénovaný, tým vyššia je hladina). Počas dlhodobého cvičenia je to najúčinnejšie palivo pre naše svaly. Glykogén (polysacharid alebo polysacharid) je vyrobený z glukózy. Inzulín je tiež zapojený do tohto procesu.

Jednoducho povedané, čím viac svalového glykogénu ukladáte, tým väčší je vytrvalostný potenciál vášho tela. V 60. rokoch škandinávski bežci zistili, že zvýšené množstvo glykogénu vo svaloch môže zlepšiť výsledky pri vytrvalostných športoch, kde úsilie presahuje 90 minút (t. J. Je spojené s veľkým poklesom glykogénu). Pomáha zlepšovať vytrvalosť, regeneráciu a koncentráciu. Škandinávski vedci dospeli k záveru, že svalový glykogén možno kompenzovať zručnou manipuláciou so živinami pred konkurenciou. Toto sa volá superkompenzácia, ktorá vytvára veľmi vysokú koncentráciu glykogénu vo svaloch (500 alebo dokonca 600 g). Je to druh núteného a dočasného stavu. čo znamená, že naše telo má nejaký čas viac glykogénu, ktorý počas súťaže poháňa svaly. A čím viac paliva, tým dlhšie môžeme pokračovať v úsilí. V tomto prípade hovoríme o zlepšení účinnosti o 2 - 3% a o posunu únavového účinku až o 20%.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk