Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Príklad zahrievania pred silovým tréningom

Príklad zahrievania pred silovým tréningom

Prečo je potrebné warm-up?



Pri pohľade na návštevníkov fitness klubu, môžete mať dojem, že zahrievanie pred silovým tréningom je voliteľné alebo príde na pár úderov. a dve úvodné série pred začatím práce so základnou hmotnosťou. Takýto postoj bude mať nepríjemné následky, medzi ktoré patrí predovšetkým zvýšené riziko zranenia. Aby ste tomu predišli, mali by ste dbať na zvýšenie telesnej teploty, čo zvýši pružnosť svalov a šliach. Správnym zahrievaním sa uvoľnia príliš napäté štruktúry, vďaka ktorým bude možné pracovať v celom rozsahu pohybov kĺbov a stimulovať oslabené svalové skupiny. Bude to tiež signál pre nervový systém a psychiku, aby sa pripravili na nadchádzajúce úsilie.

Zvýšenie telesnej teploty



Každé zahriatie by malo začať krátkym spustením na
energetická veža alebo veslovacím ergometrom, ktorý pomôže zvýšiť teplotu. body. bežecký pás, pracujte na Vďaka tejto flexibilite získajú medzibunkové membrány vo svalových bunkách flexibilitu, ktorá ovplyvní efektívnosť ich práce. Okrem toho sa zlepší rýchlosť skracovania svalov a rýchlosť metabolických procesov, ktoré sa v ňom prejavia, čo sa premietne do schopnosti generovať väčšiu silu a silu. Zvýšenie srdcového rytmu zvýši prietok krvi tkanivami, čím sa zlepší vaša cvičebná kapacita. Vyššia telesná teplota a rýchlejší prietok krvi navyše chránia kĺby pred zraneniami a umožňujú vám duševne sa pripraviť na tréning. Tréning kardio pred tréningovou jednotkou by nemal trvať dlhšie ako 5 až 8 minút.

Strečing a automatická masáž



Ďalšou fázou zahrievania je relaxácia nadmerne napätých svalových štruktúr, ktoré vám zabránia dosiahnuť optimálny rozsah pohybu. Vo väčšine prípadov bude dobré zamerať sa na vaše štvorhlavé svaly a hrudné svaly, ktoré sú nadmerne skrátené v dôsledku sedavého životného štýlu. Natiahnutie by nemalo trvať dlhšie ako približne 45 sekúnd, aby ste zabránili relaxácii. nervový systém a preťaženie svalu. Za zmienku stojí dynamické rozťahovanie so zameraním na aktívne prehĺbenie rozsahu pohybu cvičiacim. warm-up rolloverdynamic streching

Aktivácia svalov



Po uvoľnení napätých štruktúr by ste sa mali sústrediť na stimuláciu slabých svalov, aby pracovali. Väčšina z nás by sa mala zamerať na svalové svaly, jadro a interkapulárne svaly. Aktivujte zadok tým, že ležia na chrbte počas bedrových mostíkov, zatiaľ čo jadrové svaly sa používajú pri rôznych verziách dosiek, individuálne vyberané v závislosti od od povýšenia. Počas aktivačných cvičení sa zamerajte na maximálny pocit svalov v oblasti. Tempo práce by malo byť pokojné, pretože len ovládaním polohy vášho tela bude možné stimulovať neaktívne svaly.

Učebné pohybové vzorce



Naše telo pracuje na základe niekoľkých základných pohybových vzorcov, ktoré zabezpečujú optimálny výkon svalov a bránia zraneniam. Ak počas základného tréningu máme ťažkú sériu deadliftov alebo činiek, určite stojí za to precvičiť pohyb Hip Hinge počas zahrievania, t. J. Zatlačiť bedrá dozadu, zatiaľ čo vaše chrbát je rovný a mierne ohnuté kolená. Je dobré pozorovať vaše telo v zrkadle a používať PVC hadičku, aby ste mohli určiť polohu chrbtice pri pohybe. Schopnosť efektívne pracovať v základných pohybových modeloch sa v priebehu času premietne nielen do zlepšenia kondície alebo prevencie zranení, ale pomôže výrazne zlepšiť výsledky sily v danom boji.

Aktivácia nervového systému



KETTLE, skosenie s dlhým skosením, vysoké skosenie alebo pristátie. medicinbal urobíme sériu hodov proti zemi. Každému hlavnému hodu lopty by mal predchádzať vdych do brucha a maximálne napätie vo všetkých svaloch v tele. Čím tvrdšie sme zasiahli, tým lepšie sme stimulovali nervový systém. Séria viac ako tucet opakovaní tohto cvičeniaZenia dá signál na nervové impulzy, ktoré stimulujú svalové bunky, aby sa sťahovali, takže svaly budú schopné generovať väčšiu silu. Cvičenia, ktoré stimulujú nervový systém, zahŕňajú aj hojdačky. Pred začatím základného tréningu sa oplatí stimulovať nervový systém asi tucet sekúnd. Na tento účel môžeme použiť  príklad zahrievania 01

Summary



Optimálne zahrievanie pred silovým tréningom je navrhnuté tak, aby pripravilo telo na bezpečnú a efektívnu prácu. Na tento účel je potrebné prejsť niekoľkými fázami, počínajúc zvyšovaním telesnej teploty, uvoľňovaním napätých svalov a aktiváciou oslabených štruktúr, spracovaním pohybových schém až po aktiváciu nervového systému. Po tejto fáze, ktorá by nemala trvať dlhšie ako 10 - 15 minút, prejdite na úvodnú sériu cvičenia. Vynechanie zahrievania pred tréningom je mimoriadne nebezpečné, pretože následky takéhoto zanedbania sa necítia okamžite. Svalové kontrakcie a zakorenenie zlých pohybových vzorcov v nervovom systéme sa prejavia až po niekoľkých mesiacoch alebo dokonca rokoch tréningu. Je potrebné vedieť, že taká dlhá doba spôsobuje často nezvratné zmeny v motorickom systéme a ak vás nenúti zastaviť cvičenie v rovnakom tvare ako predtým, určite to bude viesť k pravidelne sa opakujúcim problémom. Bez ohľadu na formu činnosti sa oplatí uvažovať perspektívne v kontexte vášho tela, pretože každý z nás má iba jedno telo.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk