Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Push-up - typy a najpopulárnejšie chyby

Push-up - typy a najpopulárnejšie chyby

Klasické kliky



Existuje veľa typov klieští, ktoré diverzifikujú vaše tréningy, ale mali by ste začať s učením klasických klieští. Východisková pozícia na rovných ramenách a rovných nohách budú podpery, kde je ramenný opasok priamo nad dlaňami. Keď vdychujete vzduch, začnite svoje telo pohybovať dole, aby vaše nohy, trup a hlava viseli niekoľko centimetrov nad zemou. Pri výdychu zdvihnite svoje telo do východiskovej polohy. Poloha ruky na zemi bude mierne širšia ako šírka ramenného pletenca a lakte pri pohybe by mali byť blízko tela.



Plyometrické kliešte sa skladajú z kontrolovaného spúšťania tela z počiatočnej polohy a najrýchlejšieho možného predĺženia ramien tak, aby na vrchole pohybu sa ruky odrazili od zeme. Po odskočení je potrebné sa vrátiť k zníženiu kmeňa trupu a pokračovať v slede pohybov až do porušenia svalov.

Na vykonanie klikov na hantlach budete potrebovať dve činky rovnakej váhy. Ruky položte na paralelné závažia a vykonajte zdvíhací a spúšťací pohyb. Nestabilná pôda zabezpečí väčšiu prácu svalov ramenného pletenca a brucha. Je to dobrý nápad, ťahať ruku s činkou smerom k bedru v hornej fáze pohybu, čím sa tiež zachytia šikmé svaly brucha a chrbta.

push-up-on-bar



Na vykonanie tohto cvičenia budete potrebovať vysoké
zábradlie, ktoré nájdete prakticky vo všetkých fitness kluboch. Rukoväte držte v neutrálnej priľnavosti a nohy nastavte tak, aby boli mimo zem. Východiskovou pozíciou sú priame ramená a zvislé telo. Začínajúc vdychovať vzduch, ohýbať lakte tak, aby sa celé telo vertikálne spustilo. Pri výdychu vyrovnajte ruky a lakte držte blízko tela. Cvičenie, okrem svalov hrudníka, do veľkej miery zahŕňa tricepsové a deltoidné svaly.

Spider push-up



Toto cvičenie umožní ďalšie zapojenie brušných svalov a diverzifikuje tréning hrudníka. Pri spúšťaní tela z prednej podpery priveste jednu nohu na stranu trupu. Pri zdvíhaní z čerpadla dajte nohu späť do východiskovej polohy. Pri opakovaní každého opakovania by ste mali striedavo pritiahnuť obe nohy k sebe.

Lizard push up je ťažšia a efektívnejšia verzia týchto push-upov. V tomto prípade sa cvičiaci posunie dopredu potiahnutím nohy smerom dozadu a zároveň položí opačné rameno dopredu. V tejto polohe je chrbát sklopený a potom, zatiaľ čo sa predlžujú ramená, je druhá noha vytiahnutá a opačné rameno je vysunuté dopredu.

Čerpadlá s gumovým odporom



Pokročilí ľudia, ktorí vykonávajú niekoľko desiatok klzákov v jednej sérii, by počas tohto cvičenia mali používať gumy s odporom.
expanderGumová guma odolná voči výkonu alebo by ste mali brať s rukami na oboch koncoch a položiť za chrbát. Žuvačka by mala byť v strede lopatky a bicepsu. Ďalším krokom je získanie polohy prednej podpory a vykonanie určitého počtu opakovaní. Odolná guma bude nútiť prsné, ramenné a tricepsové svaly, aby vykonávali oveľa viac práce ako v prípade klasických push-upov, najmä v hornej fáze pohybu. Odpor gumy by sa mal nastavovať individuálne.

Najpopulárnejšie-chyby - no-stabilné-hub



Chyba, ktorá sa objavíTakmer všetky kliešte sa používajú, počiatočná poloha je nesprávna. Bezpečná predná podpora sa vyznačuje udržiavaním aktívneho a napätého brušného svalu a zadku. Kľúčovú úlohu tu hrá priečny brušný sval, ktorý je zodpovedný za stabilizáciu bedrovej chrbtice. Neaktívne svaly v oblasti bedier sa prejavia prehĺbením bedrovej lordózy, vyčnievajúcich brucha alebo zadku vyčnievajúcich nahor. Push-up vykonávané v tejto polohe bude nebezpečné pre vaše zdravie a môže viesť k zápalu a dokonca aj prietrži chrbtice. Ak je push-up so správne umiestneným stredom tela príliš ťažké, začnite posilňovaním základných svalov a vykonávaním push-upov v pravej výške.

Najpopulárnejšie chyby - bez rotácie v náručí



Ďalšou vážnou chybou pri klikaní je široké polohovanie rúk a lakťov počas prevádzka . Vonkajšia rotácia v ramennom páse je hlavnou príčinou tohto zranenia kĺbov. Pokiaľ ide o zdravie a bezpečnosť, pri ohýbaní a narovnávaní rúk udržiavajte lakte čo najbližšie k telu. Tým sa aktivuje sval latissimus, ktorý pôsobí ako stabilizátor ramenného pletenca, a humorálna hlava bezpečne spočíva v kĺbe.

Summary



Push-upy sú jedným z najpopulárnejších cvičení. Správne vyrobené, budú skvelým nástrojom, ktorý sa použije na stavbu nielen atleticky vyzerajúcich opaskov na hrudi a ramien, ale aj hornej časti chrbta, ramien a brucha. Nedostatok sily na vykonanie jedného zatlačenia by nemal odradiť. pretože existuje veľa cvičení na učenie. Príkladmi sú kliešte na stojane alebo kliešte počas kľačania. Pokročilejší ľudia môžu vykonávať kliky s gumovým odporom, kliky na jednej strane alebo kliky v stojke. Jediným obmedzením tohto cvičenia je predstavivosť praktizujúceho. Nezabudnite však, že zdravie a bezpečnosť sú počas tréningu najdôležitejšie. O akýchkoľvek bolestiach alebo pochybnostiach týkajúcich sa techniky by ste sa mali poradiť so skúseným trénerom alebo fyzioterapeutom.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk