Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Spôsoby, ako prirodzene zvýšiť hladinu rastového hormónu

Spôsoby, ako prirodzene zvýšiť hladinu rastového hormónu



V prvých rokoch nášho pôsobenia na zemi hGH skutočne plní funkciu populárneho mena. Bohužiaľ, od tretej dekády života sa začína proces znižovania jeho výroby. Zlepšenie kvality života počas liečby rastovým hormónom v dôchodku je nepredstaviteľné, ale len málo z nich si to môže dovoliť. Je však možné podniknúť veľa účinných krokov na zastavenie poklesu hladín hGH a do určitej miery ho dokonca zvrátiť.

Hlavný hormón mládeže



Molekula rastového hormónu po období rastu má veľký význam pre udržanie štíhlej a fit tela, dobrý spánok, rýchlu regeneráciu väčšiny buniek tela , starostlivosť o pleť a zlepšenie pohody. Väčšina ľudí pripisuje hGH anabolický účinok na sval, je však ochrannejšia a regeneratívnejšia. Anabolický efekt je možné vidieť v oblasti spojivového tkaniva. HGH posilňuje kĺby, šľachy a fascie, chráni pred zraneniami a uzdravuje už existujúce zranenia.

Účinok rastového hormónu je zreteľný v oblasti tukového tkaniva. HGH odbúrava molekuly triacylglycerolu a do určitej miery mení telo tak, že na energiu využíva mastné kyseliny. Zároveň zabraňuje tvorbe nových adipocytov a inhibuje rast existujúcich. Jeho ďalšou dôležitou funkciou je zvýšenie účinnosti nočnej regenerácie. Čím vyššia je koncentrácia hGH, tým kratší spánok nás regeneruje.

Čo sa zvyšuje a čo obmedzuje produkciu?



Náš nočný odpočinok úzko súvisí s rastovým hormónom a rastovým hormónom k odpočinku.
zatemnenie roliet, môže hrať významnú úlohu pri zvyšovaní nočného výbuchu rastového hormónu. ortopedický alebo užšej izolácii od pouličného svetla vďaka V najhlbšom štvrtom štádiu spánku, keď mozgové vlny dosiahnu najnižšiu frekvenciu, dochádza k najhojnejšiemu pulzatívnemu výbuchu hGH z hypofyzárnych buniek. V tomto ohľade je veľmi dôležité zaistiť správne podmienky spánku. Dokonca aj najmenší detail, napríklad zmena vankúša na

Fyzická aktivita je skutočnou pokladnicou mládeže a jedným z dôvodov je zvýšenie produkcie hGH. V tejto veci je najdôležitejšou intenzitou. Spolu so zvyšujúcim sa zapojením svalov sa zvyšuje aj podiel anaeróbnych procesov, čo koreluje s reakciou endokrinného systému. Tu má vedenie silový tréning a pokiaľ ide o vytrvalostné úsilie, je najlepšie urobiť silný interval, t. J. Prepletené cykly maximálnej práce a odpočinku.

Ak uvažujeme o kúpe kardiovaskulárneho vybavenia na výcvik doma, najlepším problémom bežecký pás je problém, ktorý trvá dlho a jeho sprinting nie je najbezpečnejší. stacionárny bicykel. Je to najjednoduchší, najbezpečnejší a najrýchlejší spôsob, ako dosiahnuť maximálnu intenzitu cvičenia vysoko nad prahom laktátu. Interval, ktorý vedie k najväčšiemu možnému nárastu rastového hormónu, je maximálna práca, ktorá sa prekrýva s veľmi miernym tempom, keď sa zotavíme. Z

Strava a hGH



Strava má veľký vplyv na všetky biochemické reakcie v ľudskom tele. V prípade produkcie rastového hormónu sa to nelíši. Je ťažké - ako v prípade testosterónu - zvoliť jednotlivé výrobky, ktoré ho ovplyvňujú, ale výskum jasne ukazuje, že dané makronutrienty a celková výhrevnosť môžu v tomto ohľade ovplyvniť činnosť hypofýzy. Napríklad sa dokázalo, že strava bohatá na bielkoviny má pozitívny vplyv na produkciu rastového hormónu, a preto je dôležité do večere zahrnúť zdravý zdroj bielkovín.

Inzulín je jedným z antagonistov hGH, takže uhľohydráty, najmä tie s vysokým glykemickým indexom (jednoduché, rafinované), nepodporujú v tomto ohľade optimálnu prácu hypofýzy. Večera by teda nemala obsahovať veľa sacharidov.

Vysokokalorická strava, na rozdiel od testosterónu, negatívne ovplyvňuje produkciu rastového hormónu, ktorý je zväčša omladzujúcou a ochrannou molekulou. Telo to často vytvára ako reakciu na nepríjemné alebo dokonca škodlivé podnety. Jednou zo situácií zvýšenej produkcie rastového hormónu je hlad, dokonca menší. Ghrelin, molekula vylučovaná prázdnym žalúdkom, je jednask z najsilnejších signálov na roztrhnutie hGH.



Tréningové zvýšenie hladín rastových hormónov je vo všeobecnosti krátkodobé a prílišné zdržiavanie potravy zbytočne oneskoruje zotavenie. Po cvičení by ste mali počkať až hodinu, kým sa krv nedostane späť do zažívacieho systému. Niektoré sú pripravené na jedenie až 10 minút po tréningu. Odkladanie na viac ako hodinu alebo odkladanie uhľohydrátov nemá zmysel a bude mať za následok väčšie straty ako výhody.

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk