Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Spôsoby, ako prirodzene zvýšiť hladinu testosterónu

Spôsoby, ako prirodzene zvýšiť hladinu testosterónu



Niet divu, že väčšina mužov by si želala, aby sa ich fyziologická úroveň pohybovala čo najbližšie k hornej hranici normy, nie k dolnej hranici. Testosterón ovplyvňuje všetko, ale všetko ovplyvňuje aj testosterón - záleží na tom, ako jeme, trénujeme, premýšľame, spíme, pracujeme a trávime voľný čas.

Najskôr strava



Jedným z najdôležitejších faktorov ovplyvňujúcich produkciu androgénov je naša strava. Prírodné
testosterón sa uvoľňuje najúčinnejšie, keď je všetko v poriadku. Proteín je oslavovaný kvôli svojej mimoriadne dôležitej stavebnej úlohe, ale neprenáša sa príliš do hladín testosterónu v krvi. Všeobecným záverom výskumu je, že je lepšie konzumovať príliš málo bielkovín ako príliš veľa, pokiaľ ide o produkciu androgénov.

Mnoho experimentov ukázalo, že pomer uhľohydrátov k bielkovinám je veľmi dôležitý. Čím viac sa táto rovnováha posúva smerom k zdroju energie, tým vyššia je hladina testosterónu. Stredný alebo vysoký príjem uhľohydrátov (40 - 60% celkových kalórií) znižuje koncentráciu globulínu SHBG, t. J. Zlepšuje pomer voľného a naviazaného testosterónu.

kokosový olej. Musíme tiež spomenúť cholesterol. Nepochybne je to lipid, ktorý má veľký pozitívny vplyv na produkciu testosterónu, pretože je substrátom pre tento proces. olivový olej a ďalšie živočíšne produkty a
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk