Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Stabilizácia hmotnosti - ako na to?

Stabilizácia hmotnosti - ako na to?

žiadny zhon



Odchod z vašej stravy je veľmi dôležitý proces, na ktorý by ste nemali zabudnúť ani úmyselne vynechať. Obmedzujeme množstvo kalórií v strave, čo spôsobuje, že naše telo je v zápornej rovnováhe. Pri stabilizácii vašej hmotnosti by ste mali dosiahnuť nulovú hladinu, t. J. Množstvo kalórií spotrebovaných počas dňa, ktoré nezvýšia vašu hmotnosť. Dá sa vypočítať na základe vzorcov dostupných na internete.

Ukončenie diéty musí byť postupné. Najskôr zvyšujeme kalorickú potrebu o 100 kcal týždenne. Týmto spôsobom sa vyhneme porušeniu disciplíny a ponáhľaniu sa k jedlu. Riziko medziročného účinku je potom oveľa nižšie. Niektorí tvrdia, že proces stabilizácie hmotnosti by mal trvať rovnako dlho ako samotná strava. Za predpokladu, že sme konzumovali 1 000 kcal na diétu a teraz potrebujeme jesť 2 000 kcal, aby sme si udržali telesnú hmotnosť, stabilizácia hmotnosti by mala trvať 10 týždňov.

Nezabudnime na zdravé návyky



Koniec diéty neznamená, že sa môžeme vrátiť k starým návykom. Stále musíte jesť jedlo systematicky. Počas dňa by ich malo byť asi päť, z ktorých posledná by mala byť najmenej dve hodiny pred spaním. Pravidelnosť je veľmi dôležitá, pretože je pre telo jasným signálom, že nie je potrebné ukladať živiny na neskôr. Nemôžete tiež znížiť množstvo vody, ktorú pijete - stále pijeme približne dva litre denne. Rovnaký princíp platí aj pre zdravé stravovanie. Koniec stravy nie je koniec zdravým jedlom a hotovými jedlami. Tento zvyk by sa mal zachovať na celý život.

Môžeme sa oddávať sladkosti



Keď sme už dlho na diéte, v noci snívajú muffiny alebo pizza. Pri stabilizácii hmotnosti sa z času na čas môžeme dopriať trochu potešenia. Namiesto zakúpeného košíčku alebo objednanej pizze je však lepšie pripraviť si vlastné domáce nátierky. Týmto spôsobom znížime množstvo kalórií a ovplyvníme ich zloženie. Domáca tenká krehká pizza s množstvom zeleniny a chudého mäsa bude oveľa zdravšia ako to, čo ste si objednali. Z koláča samozrejme nezískame na váhe. Niekedy je také cheatové jedlo skutočne potrebné, pretože uspokojuje naše slabosti a pomáha nám zostať pod kontrolou.

Ak sa chuť po sladkých potravinách vráti po ukončení stravovania s dvojnásobnou silou, začnite s doplnením
magnézium. Možno bolo počas diéty nedostatok týchto prvkov a telo ich potrebuje doplniť. chróm i

Cvičíme!



Pri chudnutí cvičíme intenzívnejšie a častejšie. Po dokončení tohto procesu by sme mali byť aktívni. Už nemusíme chodiť do telocvične trikrát alebo štyrikrát týždenne, ale nemôžete sa toho úplne vzdať. Dve tréningy týždenne, kondičné kurzy alebo jazda na jazda na bicykli nám umožnia udržať štíhlu postavu, chrániť ju pred efektom yo-yo a mať pozitívny vplyv na celé telo. Šport je dôležitou súčasťou zdravého životného štýlu. Pravidelnou praxou znižujeme riziko bolesti chrbta, chorôb srdca a kĺbov.

Dopĺňanie nedostatkov



Niekedy sa počas stravovania vyskytujú nedostatky týkajúce sa vitamínov a minerálov. triaška, koktaily alebo len šaláty. Ak si stále nevšimneme žiadne zlepšenie, potom sa oplatí dosiahnuť vitamínové prípravky, ktoré tieto nedostatky vyplnia omnoho rýchlejšie. Uvidíme to vo forme menej lesklých vlasov, krehkých nechtov alebo kožných problémov. Ak tieto signály sledujeme doma, skúste najskôr zvýšiť množstvo zeleniny a ovocia v strave. Je dobré jesť ako
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk