Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Tréning domácej nohy

Tréning domácej nohy

Bulgarian-squats



Jedným zo spôsobov, ako zvýšiť zaťaženie, ktoré kladieme na naše svaly bez použitia tréningu odporu, je pracovať na jednej nohe . Týmto spôsobom leží celá váha tela na jednej strane tela. Bulharskí drepy sú skvelým cvičením, ktoré využíva tento princíp. Nevyžadujú vysokú mobilitu a na rozdiel od klasických pľúc využívajú celú anatomickú škálu bedrového kĺbu.

Ak chcete urobiť bulharský drep , budete potrebovať stoličku alebo pohovku. Postavte sa asi jeden krok pred vybraným kusom nábytku. Položte zadnú nohu na ňu, pričom väčšinu svojej telesnej hmotnosti držte na prednej nohe. Squat na prednej nohe, uistite sa, že koleno nebude držať vpred okolo špičky. Dostaňte sa čo najhlbšie - ak vaše boky ešte nie sú pod kolenom a už sa dotýkajú podlahy, vyhľadajte vyšší kus nábytku.

Pištoľové drepy



Ďalším náročným jednostranným cvičením (cvičením, pri ktorom sa každá strana trénuje osobitne) sú takzvané "pištole". určite najťažšie cvičenie nôh, ktoré môžete urobiť bez ťažkých váh. Vyžaduje si veľmi dobrú mobilitu, silu a povedomie o vašom tele, takže vyskúšajte plnú verziu, iba ak pokrok pre vás nie je problémom. Ako vyzerá úplné cvičenie? Postavte sa na jednu nohu a urobte plnú drep - znie to ľahko, ale je to opak.

Budeme tráviť viac času prípravou na pištoliarsky squat . Najjednoduchšou možnosťou je posadiť sa a vstať zo stoličky, ale jednou nohou. Dávajte pozor, aby ste nespadli na stoličku - každý centimeter pohybu by mal byť úplne pod kontrolou. Keď získate sebadôveru, posúvajte svoj stred dolnej a dolnej časti nižšie, zvoľte nižší nábytok alebo stojte na plošine. Ak je uhol, ktorý zostúpi, zreteľne nad 90 °, budete pripravení na ďalšiu fázu.

Ak máte doma
Tréningové pásky TRX, je najlepšie ich použiť na istenie. Nemáte vybavenie? Nezáleží na tom, len stojí pri stole alebo zárubni. Najdôležitejšia vec je, že musíte niečo dohnať, keď stratíte rovnováhu. Ak budete cvičiť na pravej nohe, použite ľavú ruku a naopak. Natiahnite jednu zo svojich nôh pred seba a pomaly si sadnite. Aj keď máte istotu, stále držte, pretože strata rovnováhy môže byť náhla. Spoľahnite sa menej na pásku alebo stôl, až kým sa nebudete cítiť pripravení na plnú verziu cvičenia.

Glute bridge s excentric-phase on one-leg



Dve predchádzajúce cvičenia zahŕňali najväčšie stupeň stehenných svalov. Rovnako dôležitý je tréning zadného popruhu, t. J. Sedacích a bicepsových svalov. Týmto sa budeme zaoberať v poslednom cvičení, ktorým je most na jednej nohe . Toto je pomerne jednoduché cvičenie v základnej verzii. To nám však sťaží práca na jednej nohe a zväčšenie rozsahu pohybu.

Oprite sa chrbtom o kreslo. Ak je to možné, uistite sa, že kus nábytku spočíva na stene a počas cvičenia sa neposúva. Miesto kontaktu medzi chrbtom a gaučom by malo byť uprostred hrudnej chrbtice hneď za hrudnou kosťou. Postavte nohy pevne na zem a dynamicky pritláčajte boky. Potom zdvihnite jednu zo svojich nôh, počkajte sekundu, potom začnite pomaly spúšťať boky k podlahe (pomocou iba jednej nohy). Vykonajte 8 - 12 opakovaní a potom prepnite strany. Ak sa ukáže, že tento variant je príliš jednoduchý, môžete zdvíhaciu fázu vykonať aj jednou nohou.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk