Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Učenie push-up pre ženy

Učenie push-up pre ženy

Dámske kliky



Mnoho žien vykonáva takzvané dámske kliky, ktoré vďaka podpore tela na kolenách znižujú mieru stresu na svaly ramenného pletenca, čo umožňuje robiť ešte viac opakovaní. Problémom tohto cvičenia je nedostatok riadnej kontroly polohy panvy a bedrovej chrbtice, ktorá môže preťažovať túto oblasť tela. Je tiež nemožné efektívne pracovať so svalmi jadra . Vykonávanie ženských push-upov vás nebude priblížiť k uskutočňovaniu prvého klasického push-upu, a ak vôbec niečo, bude to trvať oveľa viac času ako pri použití iných cvičebných techník. Je to kvôli nedostatku kontroly nad celým telom v podpornej polohe na priamych ramenách a nedostatku stimulácie nervového systému, aby sa naučil túto polohu.

Front support



Na začiatku učenia sa klasickej verzie push-upu by malo byť oboznámenie nášho tela a nervového systému s pozíciou podpory na rovných ramenách. Zachovanie telesnej hmotnosti, a čo je dôležitejšie - kontrola polohy chrbtice pri zachovaní jej prirodzených kriviek a vytvorenie vhodného napätia svalov stabilizujúcich postavu poskytne silný základ pre ďalšie cvičenia. Na tento účel sa musí u vyššie uvedených podpier rovných ramien zabezpečiť, aby lopatky boli v neutrálnej polohe, to znamená medzi ich maximálnym zatiahnutím a tzv. Chrbtom mačky. Je potrebné dotiahnuť svaly brucha a zadku a zabezpečiť, aby sa bedrová chrbtica nepretiahla. Ruky by mali byť umiestnené tesne pod plecami a hlava je predĺžením chrbtice. Ak udržanie tejto polohy, berúc do úvahy vyššie uvedené tipy, nie je hlavným problémom po dobu asi jednej minúty, je vhodné diverzifikovať cvičenie zdvihnutím rúk alebo nôh nad zem, udržaním trupu a bokov v pokoji.

push-up na stúpačke



Mnoho ľudí odporúča robiť push-up proti stene ako alternatívu k klasickým push-up, ale omnoho lepším nápadom by bolo použitie dostatočne vysokej
Smithov žeriavhruď alebo činka pripojená k platforme plošina . Keď čelíte stabilnému predmetu, položte ruky na okraj tak, aby vaše zápästia boli predĺžením predlaktia. Stupeň naklonenia tela v počiatočnej polohe by sa mal prispôsobiť individuálnym schopnostiam. Pri zachovaní neutrálneho zakrivenia chrbtice by malo byť celé telo sklopené dopredu. Tento pohyb vykonávame ohýbaním lakťov, ktoré vedú čo najbližšie k telu. Zostúpime do bodu, kde sa spodná časť hrudníka dotýka okraja plošiny, potom pri výdychu vzduchu sa telo vytlačí von a natiahne sa paže. Počas série klieští sa uistite, že celá silueta od päty po hlavu tvorí jednu líniu.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk