Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Váhy - ako ich použiť pri tréningu?

Váhy - ako ich použiť pri tréningu?

Čo sú to tréningové váhy?



Hmotnosti je možné používať počas tréningu v telocvični, posilňovni alebo doma. Skladajú sa z textilného pásu, ktorý je najčastejšie vyrobený z neoprénu, a výplne. Obsah pásma bude v závislosti od vybraného modelu vážiť od niekoľko sto gramov do niekoľkých kilogramov, aby sa toto príslušenstvo prispôsobilo úrovni vykonávajúcej osoby. závažia sa nosí na zápästiach alebo členkoch, aby prinútili telo tvrdšie pracovať zvýšením hmotnosti paže alebo nohy, čím spália viac kalórií a zvýši vytrvalosť svalov. / p>

Výhody závaží



Závažia vďaka svojej malej veľkosti a správnemu uchyteniu na zápästie alebo členok nespôsobujú počas cvičenia nepohodlie. Začatie školenia s týmto príslušenstvom vám umožňuje pokračovať v napredovaní vo formovaní tela. Hmotnosti sú vynikajúce na zlepšenie vzhľadu nôh, zadku a paží. Väčšia práca, ktorú musia končatiny urobiť, prispeje k rozvoju vytrvalosti svalov, fyzickej zdatnosti a zvýšeniu metabolizmu. Ďalšou výhodou je nízke riziko zranenia a zvýšenie hustoty kostí, ktoré bude dobrým prvkom pri prevencii osteoporózy u starších ľudí.

core-dead-worm-cvičenie "> core-dead-worm cvičenie



Deadworm je jedným z najlepších cvičení na zlepšenie pocitu svalov pri v oblasti jadra, bude mať pozitívny vplyv na stabilizáciu tela a vzhľad brucha. Pri ležaní na chrbte zdvihnite všetky končatiny tak, aby sa boky, chrbtica s lopatkami a hlavou dotýkali zeme. Po vdýchnutí vzduchu pomaly položte pravú ruku a ľavú nohu na zem, aby chrbát a celé telo nemenili svoju polohu. Končatiny by sa mali spolu s výdychom vzduchu vrátiť do pôvodnej polohy. Práca uhlopriečok končatín prebieha striedavo. Na zvýšenie obtiažnosti cvičenia by sa mali
na členkoch klásť na tréningové závažia a na zápästia.

Cvičenie na chrbát - vtáčieho psa



Ďalším cvičením, pri ktorom je možné použiť závažie, je tzv. vták. pes. V polohe pri poklopu nadýchnite sa do brucha, potom pomaly a pod kontrolou, posúvajte ľavú ruku dopredu a súčasne zatlačte pravú nohu dozadu. Diagonálne nohy by mali byť predĺžením trupu. Počas pohybu by sa v tele nemalo pohybovať. Ohyb bedrovej chrbtice bude znamenať nedostatočnú prácu v bruchu a nedostatočné hlboké svaly. Vrátenie pracovných končatín vám umožní nadýchnuť sa a zmeniť strany. Hmotnosti budú pre toto cvičenie veľkým problémom.

Cvičenie pre stehná a zadok - kolá



Aby ste urobili ohyb v stojacej polohe, urobte krok späť. Chodidlo by malo byť dosť ďaleko na to, aby pri zostupe s kolenom k zemi stehno a driek zadnej nohy vytvárali pravý uhol. Po výdychu sa vráťte do východiskovej polohy. Aby sa cvičenie sťažilo, koleno zadnej nohy by sa malo pri každom opakovaní ťahať smerom k hrudníku. Váhy členku zvýšia prácu stehenných a sedacích svalov. Je tiež dobré pridať skok do pristávacej nohy, keď sa vrátite do polohy zadných nôh.

Cvičenie na brucho - spúšťanie nôh pri ležaní



Na správne vykonanie cvičenia si ľahnite na rovnú plochu a zdvihnite rovné nohy tak, aby Boli nad bokmi. Začínajúc vdýchnutím vzduchu do bránice pokojne sklopte obe nohy tak, aby sa priblížili k zemi, a potom ich pomocou brušných svalov zdvihnite do východiskovej polohy. Počas celého pohybu musí byť bedrová chrbtica úplne prilepená k zemi. Na uľahčenie cvičenia môžete pracovať s jednou nohou alebo s končatinami, kým napätie z brucha neprechádza do bedier. Hmotnosti v tomto prípade sú určené pre skúsených ľudí.

Arm-cvičenia



Ak používate závažia na zápästiach väčšinu cvičení hornej časti tela bude tvarovať zbrane. Všetky verzie činky tlačia cez hlavu, bočné zdvihy, ťahy tela k popruhom TRX, kliky alebo cvičenia pre bicepsy a tricepsy nútia ramenné svaly tvrdo pracovať kvôli dodatočnému zaťaženiu. Napnuté zápästia stimulujú svaly hornej časti tela, aby pracovali aj počas tréningu nôh. Dynamické cvičenia, ako je pád, zdvihnutie skoku alebo hádzanie loptičiek vykonané s opísaným príslušenstvom, poskytnú telu úplne nový podnet na spaľovanie tukov.

Summary



Použitie tréningových závaží bude dobrým riešením, najmä pre ženy, ktoré sa boja tréningu s činkami. Z dôvodu vysokého komfortu cvičenia a nízkeho rizika zranenia vám hmotnosti umožnia vykonávať veľmi efektívny výcvik. Výber správnej hmotnosti vám umožní stimulovať svaly, aby dobre pracovali a zvýšili intenzitu tréningu. Použitie závaží počas cvičení s telesnou hmotnosťou poskytne nový stimul pre formovanie tela. Avšak, ako v prípade akéhokoľvek typu výcviku, najdôležitejším prvkom zabezpečujúcim bezpečnosť a dobré výsledky je správna cvičebná technika. Preto pred začatím akejkoľvek fyzickej aktivity je vhodné poradiť sa so skúseným trénerom alebo fyzioterapeutom.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk