Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Váhy zadarmo - ako začať?
03.08.2020

Váhy zadarmo - ako začať?

Prečo sa oplatí používať bezplatné závažia?



Použitie voľných závaží v silovom tréningu je rozhodujúce pre dosiahnutie dobrých výsledkov, a to z hľadiska pokiaľ ide o budovanie svalovej hmoty a spaľovanie tukov. Pod vplyvom použitia ťažkých bremien pri viacnásobných kĺbových cvičeniach, ako sú mŕtve ťahy, drep s činkou alebo pull-upy, telo produkuje anabolické hormóny, ako je testosterón alebo rastový hormón. Tieto hormóny určujú vzhľad postavy a pohodu . Komplexné cvičenia navyše zahŕňajú veľmi veľké množstvo svalových skupín, ktoré sa premietajú do väčšieho počtu kalórií spálených počas tréningu a vytvorenia kalorického deficitu potrebného na spaľovanie tukov.

Ako začať - strečing



Ak chcete bezpečne a zdravo cvičiť s voľnými váhami, mali by ste sa najprv postarať o primeranú pružnosť svalov. Dostatočne napnuté svaly vám umožnia vykonávať cvičenia v plnom rozsahu pohybu, čo pozitívne ovplyvní výsledky a zabráni možným zraneniam. Každý cvičenec má individuálne obmedzenia v pohyblivosti a pružnosti svalov, ale sedavý životný štýl, ktorý teraz takmer ovplyvňuje každá z nich spôsobuje kontrakty na niekoľkých konkrétnych miestach. Patria k nim flexory bedra, štvorhlavý sval, aduktory, extenderor bedrovej chrbtice a svaly hrudníka. Každý, kto chce začať s váhami zadarmo, by sa mal zamerať na tieto prvky.

Ako začať - mobilita



Tento sedavý spôsob života ovplyvňuje nielen pružnosť svalov, ale aj pohyblivosť kĺbov. Neschopnosť dosiahnuť plný rozsah pohybu znemožní správne vykonanie mnohých kombinovaných cvikov alebo ohrozí bezpečnosť cvičiaceho. Pri činke bude najväčším problémom pohyblivosť členku a bokov. Limitujúcim bodom pri stlačení činky na
plochá lavica a stlačení tyče nad hlavu pri státí bude neschopnosť narovnať hrudnú chrbticu. Nedostatočný pohyblivosť v ramennom páse zabráni správnemu vykonaniu cvikov na tyči. Ak chcete zvýšiť mobilitu, automatická masáž pomocou guma s výkonovým pásom. lakrosové gule a valcov. Bude to pre vás tiež užitočné

Aktivácia svalov



Bezpečné zdvíhanie ťažkých bremien v kombinovaných cvičeniach je možné vďaka vedomej práci príslušných svalov. V závislosti od pohybu by mali rôzne svalové skupiny nabrať napätie. Vo väčšine prípadov najdôležitejšou vecou bude stimulácia svalových svalov, napríklad vykonávaním bedrových mostíkov a otáčaním vonkajších kolien pomocou pásik gumovej slučky. Na aktiváciu priečnych brušných svalov by ste mali zahriať cvičenia, ako je napríklad mŕtvy bug alebo doska. Okrem toho, na správnu stabilizáciu ramenného pletenca, môžete stimulovať medzicpapulárne svaly a západky chrbta k práci vykonávaním ťahových pohybov.

Učebné pohybové vzorce



Akonáhle má telo primeranú flexibilitu a normálne rozsahy pohyblivosti kĺbov, môžete začať učiť základné pohybové vzorce. Napríklad efektívne vykonanie mŕtveho ťahu bude možné iba vtedy, keď sa naučíme správne pracovať boky dozadu. Vďaka tomu sa telo naučí, že hlavnú prácu majú prevziať zadok a bicepsové svaly stehien, ktoré uvoľnia napätie z bedrovej oblasti chrbta a chránia pred bolesťou a zraneniami. Okrem toho by ste sa mali pri pohybe sústrediť na naučenie sa vhodného dýchacieho modelu. Správne membránové dýchanie zaistí bezpečnosť, stabilizuje pohyb a vytvorí maximálnu silu.

Ako zariadiť školenie?



Ľudia, ktorí začínajú s voľnými váhami, by sa mali zamerať na zvládnutie jedného pohybu pre každú školiacu jednotku. Ak sa v daný deň chceme naučiť robiť drep s činky, potom by sme sa počas zahrievania mali zamerať na napínanie lýtkových tricepsov, bedrových flexorov, štvorkoliek a aduktorov. , Potom môžete pracovať na rozsahu pohybu v členku, bokoch a hrudnej chrbtici. Môže byť potrebné stimulovať činnosť gluteálnych svalov a priečneho brušného svalu. Po takom zahriatí môžete pristúpiť k opatrnému cvičeniu a postupne zvyšovať zaťaženie. Bezprostredne po drepoch bude vhodné obohatiť svoj tréning o ďalšie pomocné cvičenia. Ukončite svoje školenie natiahnutím alebo samomasážou.

Summary



Správne vedený tréning s voľnými váhami má iba výhody. Začať so zlepšovaním vzhľadu postavy vďaka produkcii testosterónu a rastového hormónu, zlepšovaním efektívnosti tela vďaka práci na základných pohybových modeloch a končiac schopnosťou pravidelne zvyšovať tréningové zaťaženie a prekročiť vaše súčasné limity. Dosiahnutie všetkých vyššie uvedených výhod bude možné. iba vďaka teplej a postupnej príprave vášho tela. Je vhodné poradiť sa so skúseným trénerom alebo fyzioterapeutom. Pomôže identifikovať problémy, na ktorých je potrebné sa zamerať, poskytne vhodné tipy na vykonanie konkrétnych cvičení alebo vytvorí schému opatrení na dosiahnutie očakávaných výsledkov.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Všetky objednávky spravujeme z centrálneho E-shopu www.kamenik.sk  E.mail.: info@kamenik.sk

© 2021 Všetky práva vyhradené WWW.KAMENIK.SK
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk