Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Veľké množstvo opakovaní v telocvični

Veľké množstvo opakovaní v telocvični

build endurance



Najväčšou výhodou tréningu, ktorý sa skladá z niekoľkých alebo niekoľkých desiatok opakovaní, je
činka, musíte si svaly zvyknúť na dlhšiu prácu. Nejde iba o trvanie svalového napätia, ale aj o lepšie zvládnutie prietoku krvi - pravdepodobne vám pri ďalšom opakovaní pravdepodobne nebude chýbať sila, stačí len "mať pumpičku". na zvýšenie vytrvalosti svalov. Možno neviete, ako ste silní, ale vydrží len pár opakovaní na polovicu svojho maximálneho výkonu. V takejto situácii sa ďalšie budovanie sily nič nezmení. Ak chcete vydržať dlhšie bez odkladu Vykonávanie veľmi veľkých (dokonca viac ako 25 opakovaní) s nízkymi váhami naučí vaše svaly efektívnejšie púšťať a vynášať krv .

Je zrejmé, že svalová vytrvalosť bude mať najväčší význam v športe, kde je úsilie relatívne dlhé a nepretržité. Bežec, ktorý sa snaží získať lepší výsledok v porovnaní s 5k, môže vylepšiť svoju techniku zvýšením vytrvalosti teľaťa a ak sa jeho predlaktia použije na dlhé práce bez prerušenia, zvýši sa jeho výkon.

Vaša technika sa bude zlepšovať



Ak ste začiatočník, pravdepodobne sa vám zriedka podarí vykonať dve opakovania, ktoré vyzerajú rovnako. Tento jav bude zrejmý najmä pri zložitejších viacstupňových cvičeniach. Dokonca aj tie najjednoduchšie pohyby môžete vylepšiť vykonaním mnohých z nich v rade. Technika drepu sa výrazne zlepší, keď strávite niekoľko desiatok opakovaní prácou na jeho implementácii. Stav? Nerobte preteky, spomaľujte. Vykonajte každé opakovanie starostlivo a analyzujte, ako ste to urobili. Keď dosiahnete opakovateľnosť, zrýchlite a začnete pracovať na vytrvalosti.

Stratíte zbytočné kilogramy



Častou motiváciou pre cvičenie v telocvični je túžba schudnúť. Zvyčajne sa rozhodnú pracovať dlho, namáhavo na kardio strojoch a dúfajú, že spália čo najviac kalórií. Pravda je však taká, že tieto cvičenia nie sú energeticky najnáročnejšie. s hmotnosťou loptičky s loptičkou na kanvicu, používame veľa energie. Tým, že ich usporiadame do zaujímavého súboru, môžeme urobiť veľa opakovaní a každý z nich je ďalším spáleným kalóriím, ktoré sa premieta do úbytku tuku (ak samozrejme kombinujeme školenie so správnou stravou). Keď sa staráme o spálené kalórie, poďme si vybrať spoločné cvičenia . Tým, že robí drepy, burpees alebo hojdačky

hmotnosť bez veľkých nákladov? Je to možné.



Budovanie svalovej hmoty s obmedzeným použitím ťažkých váh nie je najúčinnejším spôsobom. Možno je to však jediný spôsob, keď práca s činkou ešte nie je možná kvôli bolesti chrbta. Mám dobrú správu: môžete neustále zvyšovať hladinu svalového tkaniva, budete to musieť robiť iba múdro. naložiť môžete túto fázu výrazne spomaliť. Takýto postup vám umožní zvýšiť intenzitu iným spôsobom ako záťažou, ale tiež efektívne. Keď urobíte dosť z týchto pomalých opakovaní a budete jesť stravu s vysokým obsahom bielkovín, vaše svaly môžu naďalej rásť, aj keď sú ťažké váhy prerušené. Vaše svaly sú motivované k rastu, keď používate väčšinu vlákien, ktoré sa konzumujú súčasne. na nich. Väčšina tohto procesu sa vyskytuje počas excentrickej fázy pohybu, ktorá znižuje hmotnosť. Použitím malého množstva
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk