Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Výcvikové doplnky pre ťažké váhy

Výcvikové doplnky pre ťažké váhy



Riešenie sa ukázalo ako správne príslušenstvo. Vyberieme vybavenie nie pre športovcov s posilňovačom, ale pre nadšencov telocvične, ktorí sa chcú cítiť bezpečne a pohodlne pri cvičení s ťažkými váhami. Taký človek potrebuje pomoc predovšetkým v troch oblastiach. Prvým je správne spevnenie chrbtice a posilnenie činnosti brušnej tlače. Druhým aspektom je pevné uchopenie a ochrana ruky a tretím je pohodlnejšie umiestnenie tyče na krku.

Bodybuilding belt



Pre začiatočníkov je to absolútne základné vybavenie spojené s ťažkými váhami. Je to široký opasok obvykle vyrobený z kože alebo neoprénu, vpredu pripevnený prackou alebo suchým zipsom. Aby mohla vykonávať svoju funkciu, musí byť tvrdá a tuhá. Kulturistický pás spôsobuje efektívnejšiu prácu svalov podporujúcich chrbticu, t. j. svalový korzet zvýšením tlaku v brušnej dutine. Počas všetkých druhov drepov, mŕtveho ťahu a veslovania, najmä bez závažia, sa tieto svaly napínajú, aby udržali spodnú časť chrbta na mieste. Pás zosilňuje telo zvýšením tlaku, ktorý pomáha udržiavať stuhnutosť chrbtice.


neoprénové pásy pre kulturistiku, ktoré sú najpohodlnejšie, ale menej bezpečné. Sú určené ľuďom, pre ktorých je posilňovňa a závažie iba doplnkom, nie životným štýlom. Najprofesionálnejším typom pásu je jeho hrubá kožená verzia s rovnakou šírkou po celej dĺžke. Ide o perfektné riešenie pre pokročilí ľudia, ktorí majú radi ťažké závažia. Pohodlie trpí používaním takého pásu, ale získava bezpečnosť. Klasický opasok je mierne tenší, na chrbte širší a vpredu užší pre väčšie pohodlie, tiež vyrobený z kože alebo imitácie kože. Existujú aj

Rukavice alebo špongie?



Pravdepodobne najobľúbenejším doplnkom v telocvični sú rukavice, ktoré uľahčujú držanie činiek a činiek a chránia vaše ruky pred zraneniami. a tlačí. Tréningové špongie si však získavajú čoraz väčšiu obľubu. Boli vyrezávané zo starej matrace, ale stále viac a viac výrobcov výcvikových doplnkov ich začína predstavovať vo svojej ponuke.


špongie má oproti rukaviciam niekoľko výhod, a preto ich môžete stále častejšie vidieť vo fitness kluboch. Sú hygienickejšie, rozdeľujú váhu rovnomerne na ruku, zlepšujú priľnavosť, sú pohodlnejšie a lacnejšie ako rukavice. Špongie nikdy nezabijú rukavicu v popularite, ale stojí to za vyskúšanie.

Popruhy na uviazanie činiek a háčikov



Problém s ťažkými činkami a veľkými činkami je, že ich musíte držať v ruke. háčiky upevnené na zápästí. Nemusíte sa sústrediť na zadržiavanie bremena, čo vám pri cvičení pomáha. pruhy, s ktorým priväzujete činku, činku alebo bar. Menej často používané riešenia sú Pri extrémnom zaťažení, t. J. Zlomení záznamu v mŕtvom ťahu, je to nemožné bez popruhov alebo háčikov. Miernu a ťažkú hmotnosť je možné udržať, ale samotná skutočnosť, že musíte sa na ňu zamerať a venovať určitú silu, zabraňuje maximálnej stimulácii správnych svalov. Zvyčajne sa na uľahčenie vecí používajú špeciálne

Valček na činky



Najmenej bežný z uvedeného príslušenstva je špongiový valec určený na aplikáciu na činku. Zvyčajne by takéto vybavenie mal poskytnúť samotný fitnes klub, bohužiaľ to tak nie je vždy. Ak cvičíte vo vlastnej malej telocvični, mali by ste ju liečiť sami pomocou valčeka. To isté platí pre tréning vo väčšom klube, ktorý o tom nepremýšľal. S školením chodím taký valec je trochu problematický, ale naozaj to stojí za to.

Toto príslušenstvo sa zvyčajne používa na drepy. Nie každý má rád tvrdý a studený barbell, ktorý zviera svaly krku. valček významne zvyšuje pohodlie držania tyčinky počas drepov, stúpania alebo dobrého rána k hamstringom. tlačenie bokov pomocou činky na cvičenie svrbenia svalov. Je to zrejme najlepší pohyb pre vývoj zadku, ktorý by mali vykonávať všetky dámy. Na toto cvičenie, aj so samotnou tyčou, je taký valec veľmi potrebný.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk