Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zadný tréning doma
03.08.2020

Zadný tréning doma

Základy sú základy



Tréning chrbta bez ťahania bude neúčinný. Dá sa to naplánovať, ale nepochybne nedosiahneme presvedčivé výsledky. Rozperná tyč si môžete kúpiť za niekoľko desiatok zlotých. Tieto typy tyčí však niekedy môžu vypadnúť, takže ak máte takúto príležitosť, zaistite ich skrutkovaním aspoň jednou skrutkou na každú stranu. Ak to nemôžete urobiť (napr. Bývate v prenajatom byte), veľmi ťažko točte a nezabudnite najskôr odmastiť zárubeň.
200


Pri vyťahovaní nezabudnite udržať celé telo správne umiestnené. Neprekrížte nohy za sebou - vaša chrbtica sa tak stane v nezdravej polohe. V ideálnom prípade by mali byť vaše nohy rovné a znížené, ale pravdepodobne na to nebude miesto. Nezáleží na tom, držte ich mierne pred sebou a ako bonus vytvoríte solídny stimul pre vaše brušné svaly.

Ak sa ešte nemôžete vytiahnuť, máte tri možnosti úpravy mierky. Najlepšie z nich sú brady s pomocou partnera, ktorý uvoľní svaly v koncentrickej fáze. Ak nie je nikto, použite
elastický pásik, ktorú zavesíte na lištu a na ktorú pripevníte nohu. V prípade, že nemáte iné príslušenstvo ako bar, vyberte negatívne opakovania. V tomto variante začnete s opakovaním bradou nad tyčou a končíte vo voľnej visiacej polohe. Trasa medzi cieľovými bodmi by mala prejsť čo najpomalšie, opakovanie môže trvať aj niekoľko sekúnd.

Band-pull-aparts-elastic-tape "> Pásové sťahovania s elastickou páskou



Pulling vytvára tzv. veľké svaly chrbta, ale do tejto skupiny patria aj mnohé menšie. Na ich účinné zapojenie je potrebné používať doplnkové cvičenia, ktoré pomôžu izolovať tieto skupiny. Takzvaný sťahovacie pásky. Toto cvičenie zahŕňa napínanie elastického pásu pomocou rovných rúk. Kľúčovým prvkom je správne držanie tela - napnite si brucho tak, aby sa tvar vašej chrbtice nezmenil ani pri najmenšom pohybe. Natiahnite popruh so zameraním na prácu lopatiek, mali by prejsť celým dostupným rozsahom pohybu.
201
202


Ale zamerajme sa na základný variant. Choďte na podporu činiek. V ideálnom prípade ide o
Hmotnosti HEX, ktoré poskytujú najvyššiu stabilitu. Pravidelné bicykle budú tiež v poriadku, len cvičenie bude trochu ťažšie. Stláčajte činky na hrudník. Urobte si čas, čím pomalšie dokončíte opakovanie, tým lepšie. NajdôležitejšieJedným z aspektov tohto cvičenia je nedostatočná kompenzácia pohybom bokov. Keď ťaháte jednu ruku dozadu, zvyšok vášho tela by mal zostať úplne nehybný, len presuňte ťažisko mierne na opačnú stranu.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Všetky objednávky spravujeme z centrálneho E-shopu www.kamenik.sk  E.mail.: info@kamenik.sk

© 2021 Všetky práva vyhradené WWW.KAMENIK.SK
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk