Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zaneprázdnený bežec - ako zorganizovať školenie a zladiť ho so svojím profesionálnym a rodinným životom?

Zaneprázdnený bežec - ako zorganizovať školenie a zladiť ho so svojím profesionálnym a rodinným životom?



Aby ste mohli viesť uspokojivý život, nemali by ste zanedbávať sféry života, ktoré sú pre vás dôležité. Obetovanie sa za ostatných sa považuje za ušľachtilé, ale v konečnom dôsledku poškodzuje osobu, ktorá je náchylná vzdať sa seba, aby uspokojila potreby ostatných. Najlepším riešením je udržať zlatý priemer medzi rodinným a profesionálnym životom a hľadanie vášne. Ako to urobiť, ak pracujete 8 hodín, 2 hodiny. utratíte za dochádzanie a keď sa unavíte, vaše deti sa hádzajú do náručí a očakávajú, že si s nimi budete hrať? Máte jedinú šancu stať sa nedeľným bežcom?

Správny čas



Najlepšie je behať skoro ráno alebo neskoro večer. Vyzerá to ako bláznivý nápad, pretože sotva ráno vstávate z postele a večer sa k nemu ťažko dostanete? Ak sa odvažujete začať, napríklad skoro ráno, určite oceníte nápad. Áno, zostať v posteli dlhšie je silným pokušením, ale ak sa rozhodnete vstať hneď teraz a dôjdete, budete sa cítiť skvele. Po prvé, pretože ste prekonali lenivosť. Po druhé, akonáhle budete vonku, vzduch vás osvieži. Zobudíte sa, budete sa cítiť lepšie a vaše telo bude počas dňa fungovať oveľa efektívnejšie. Po určitom čase si všimnete, že nastavenie budíka o hodinu alebo pol skôr ako predtým už pre vás nie je problémom, necítite sa unavený, naopak, máte väčšiu silu konať.

Dávať zmysel má aj beh neskoro večer alebo dokonca v noci. Keď sa všetko podarí a deti zaspia, potom si môžete zabehať. Aké výhody to prináša? Počas behu, či sa vám to páči alebo nie, budete mať v hlave myšlienky o denných udalostiach. Nechajte túto vlnu prejsť. rollery, napnite sa a precvičte. cvičebná podložka, pripravte sa Takto získate pokojnejší spánok, upokoj sa. A keď sa vrátite domov, osprchujte sa, nastavte

Pripraviť rozvrh



Ak sa domnievate, že sa školenie uskutoční, keď je to možné, nikdy nenájdete čas. vždy sa musí niečo urobiť. Zapíšte si všetky aktivity, ktoré musíte urobiť. Výhodou rozvrhu, či už sa rozhodnete pre spustenie denne alebo niekoľkokrát týždenne, je, že vám ukáže, koľko času skutočne máte k dispozícii. Zadajte všetky svoje aktivity a nezabudnite si do tréningového času pridať čas na obliekanie a kúpanie. Bez ohľadu na to, ako ste zaneprázdnení, môžete sa pohybovať v okolí alebo si odpočinúť v dennom rozvrhu. Možno je možné kumulovať niektoré činnosti. Naplánujte si beh a naplánujte si ho. Úspora je silná, pretože robí z vášho tréningu oficiálny termín a budete to brať vážne. Naplánujte si svoje behy na nasledujúci mesiac alebo dva a potom ich zaveste na popredné miesto.

Toto je veľmi dobré riešenie, ak práve začínate svoje dobrodružstvo so spustením. Po chvíli sa táto aktivita stane natoľko obvyklou, že sa nebudete cítiť nepríjemne, ak nebežíte.

Možno by bolo dobrým riešením nájsť bežiaceho partnera? Potom budete tréningy považovať za stretnutie. Nezabudnite začať konverzáciu pred začatím konverzácie. Keďže ide o stretnutie, skúste sa oneskoriť a neváhajte odísť.

Protahovacie a silové tréningy sú tiež podstatnou súčasťou plánu každého bežca. Doplnkový výcvik poskytuje ochranu pred zraneniami a zefektívňuje tréning, ale vyžaduje čas. Určité cvičenia môžete kombinovať s domácimi aktivitami. Vytvorte si vlastný súbor cvičení, ktoré môžete vykonávať napríklad počas prestávok: počas varenia alebo umývania. Počas dennej rutiny môžete vykonávať aj základné cvičenia pri sledovaní televízie alebo robiť jednoduché drepy a výťahy lýtok. To môže tiež mobilizovať ľudí vo vašom okolí, aby boli aktívni.

Nezabudnite prispôsobiť svoj denný program ostatným členom domácnosti. Uistite sa, že váš tréningový plán je prijateľný pre ostatných.

Buďte pripraveníwany



Venujte čas príprave svojho bežeckého oblečenia vopred. Nenechávajte to na poslednú chvíľu, máte málo času. Skontrolujte, či je váš telefón a
pláštenka. Naplánujte si ho tak, aby ste sa mohli čo najskôr obliecť, keď sa vrátite domov. Zabalte veci do tašky alebo batohu, aby ste ich nemuseli hľadať. Ak máte málo času po tréningu alebo pred tréningom, môžete si tiež pripraviť jedlo pred alebo po tréningu vopred. Tričká cez sako až po ponožky. Ak je počasie neisté, uistite sa, že je načítaný hudobný prehrávač (ak sa používa) pulsometer. Oblečenie sa musí prispôsobiť dennému času a predpovede počasia. Pripravte si celú súpravu, počnúc

Training together



valčeky. Ak súhlasia, uveďte každého do rozvrhu ako "školenie". Ak nemôžete behať a nechať svojich blízkych za sebou, je dobré ísť spolu na prechádzku. Nebudete trénovať, ale aspoň opustíte dom a uvediete svoje telo do pohybu, čo nepochybne zlepší celkovú kondíciu vás a vašich blízkych. Zahrňte deti do tréningu. Napríklad, ak majú radi bicyklovanie vedľa vás a fandia na vašej ceste, budú mať veľa zábavy. Bude to tiež skvelý spôsob, ako vzbudiť v nich potrebu premávky. Je to dobrý vzor, ktorý môžu replikovať, keď sa stanú nezávislými. Ak máte rodinu, skúste skombinovať svoj tréning s jazdou na bicykli vašich detí alebo vašich partnerov. Ak máte malé dieťa, môže vás sprevádzať v kočíku. určené na beh. Môžete tiež navrhnúť výlet k vašim blízkym

Buďte kreatívni



Trénujte v práci. Ak ste na prestávke na obed, môžete ju stráviť školením, ak máte prístup k sprche. Tentoraz vám umožní relaxovať a osviežiť svoju myseľ, čo bude mať určite pozitívny vplyv na vašu koncentráciu a psychofyzický stav v práci. Ak nemáte prístup k sprche, môže byť alternatíva svižná prechádzka. Každé cvičenie prispieva k budovaniu vašej celkovej kondície. Takže hľadajte príležitosti, ako vstať zo svojho stola. Namiesto toho, aby ste kolegovi zavolali alebo poslali e-mail, môžete ísť za ním. Pravidelne si robte prestávky v písaní alebo hľadaní na obrazovke počítača. Môžete ísť kamkoľvek. Použite schody namiesto výťahu. Pokúste sa parkovať ďalej od práce alebo obchodov, aby ste pešo alebo vystúpili z autobusu o jednu alebo dve zastávky skôr. A ak bývate blízko práce a máte prístup k sprche, choďte do práce! Môžete tiež bežať na karte, t. J. Jazdiť autom ráno a ísť po práci domov. Ďalší deň bežte do práce a choďte späť. Je tiež dobré jazdiť s dostatočným časovým predstihom, aby ste sa vyhli dopravným zápcham a trénovali blízko, kde pracujete. Môžete si tiež zvoliť opačné riešenie. Po práci vykonajte cvičenie a vráťte sa neskôr, keď už nebudú žiadne dopravné zápchy.

flexibilný realista



Ak máte ťažší čas vo svojom živote alebo v práci, skráťte jogging, ale nevzdávajte sa ho. Nebojte sa ísť von ani na 15 minút, 10 minút tréningu alebo chôdze. Pokiaľ ide o systematickosť, tento prvok je rozhodujúci. Po ťažkých časoch bude pre vás jednoduchšie pokračovať v normálnom tréningu.

Ak je čas krátky, urobte rýchly, ale veľmi intenzívny tréning, napríklad vo forme intervalov alebo stúpaní, ktoré môžete dokonca urobiť na schodoch v mieste, kde pracujete. Sústreďte sa na kvalitný tréning, ale nezabudnite na zotavenie.

Japonci hovoria, že ak na niečo nemáte čas, mali by ste si nájsť prácu navyše. Kiež by to mohlo. Môže byť pre vás ťažké mobilizovať sa na začiatku, ale ak vás chyba zahryzne, nájdete čas na ľahké spustenie.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk