Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Ako zlepšiť svalový tonus?

Ako zlepšiť svalový tonus?



Vo svaloch sú dva druhy senzorických receptorov: neuromuskulárne vreteno a orgán Golgiho šľachy. Vreteno je tvorené niekoľkými svalovými bunkami prepletenými nervovými bunkami. Golgiho šľachy sa nachádzajú na hranici spojenia svalových buniek a šliach. Skladajú sa z nervových zakončení zmyslových vlákien usporiadaných medzi kolagénom a svalovými vláknami. Všetko je riadené mozočkom, takže v zásade nevyžaduje vedomú kontrolu.

Ak neustále udržujete svoju polohu v stoji, vaše svaly sa udržiavajú v konštantnom napätí. Samozrejme, existuje veľa porúch svalového napätia, vrodených aj chorobných, ale aj u ľudí, ktorí netrpia chorobami, môže dôjsť k oslabeniu svalového tonusu.

Cvičenie



Uznáva sa, že cvičenie s ťažkými váhami je najlepšie na zlepšenie svalového tonusu. Toto budú klasické cvičenia s
atlas. Okrem toho by ste mali vykonávať klasické ťažké tréningy - maximálne zaťaženie a malý počet opakovaní. Samotný ťažký atletický tréning však nestačí. Tento typ tréningu zahŕňa rozbíjanie svalových vlákien a ich obnovu počas regenerácie. Mnoho ľudí, ktorí cvičia týmto spôsobom, cvičia iba na budovanie svalovej hmoty a zabúdajú na napínanie. TRX do činky, závažia,

Mali by ste si byť vedomí, že tréning svalov iba na ich vybudovanie nezlepší váš svalový tonus . Fungovanie tohto mechanizmu je založené na skutočnosti, že svaly, ktoré sú na jednej strane napnuté, vyrovnávajú napínanie svalov na druhej. Napríklad, ohnutie zadných svalov napína prsné svaly. Budovanie svalov bez napínacích cvikov ich skracuje, čo vedie k abnormalitám na obrázku. Dobre vykonané cvičenie by preto malo vždy fungovať pre všetky svalové skupiny a nevyhnutne by malo zahŕňať zahrievanie na začiatku a 15 minút naťahovania na konci.

Ale čo ľudia, ktorí z nejakého dôvodu nie sú schopní cvičiť s ťažkými váhami? Sú odsúdení oslabiť svalový tonus, čo vedie okrem iného k poruchám držania tela a stresu na chrupavku a kostrovú sústavu? Nič nemôže byť viac zlé. Títo ľudia by sa mali zaujímať o izometrické cvičenia, medzi ktoré patria okrem iného kalietika, pilates, ale predovšetkým jedna z najstarších aktivít na svete navrhnutá špeciálne na formovanie tela - joga.

Izometrické cvičenia spaľujú veľa kalórií, tvarujú telo a zlepšujú pohodu. Ich tajomstvom je, že pracujú najmä na posilňovaní hlbokých svalov - dnes tento druh cvičenia nazývame hlbokým jadrom. Sú navrhnuté tak, aby posilňovali a napínali kostrové svaly bez preťaženia kostrového a chrupavkového systému a nadmerného rozvoja rýchlo sa šklbajúcich svalov. športová podprsenka. A veľa zamerania. Tričká i šortky, legíny alebo rohože, Pre zlepšenie svalového tonusu je obzvlášť dôležité posilnenie hlbokých svalov . Cvičenia z uvedenej skupiny sú navyše zložené tak, že predlžujú svaly, napínajú a posilňujú kĺby, čo sa premieta do možnosti zachovania správnej postavy. Okrem toho budú vyžadovať iba

Prípravky



Prípravky môžete použiť na zlepšenie svalového tonusu. Obzvlášť odporúčané bude ACL, ktoré sú prenášačom acetylcholínu v tele. L-karnitín i Acetylcholín je určený na zlepšenie toku iónov sodíka a draslíka v bunkovej membráne, čo vedie k správnemu fungovaniu svalov, k ich zvýšenej účinnosti, a tým aj k rýchlejšiemu zlepšenie ich výkonnosti.

glycín bude fungovať podobným spôsobom, v období zvýšeného tréningu by sa nemali stať stálym prvkom stravy: je lepšie obmedziť príjem na 3 až 4 mesiace v roku. Na druhej strane si môžete vziať dlhší kolagén, ktorý pomáha obnovovať synapsie neurónov a bunkových stien, čo ich robí odolnými. cholín, čo je predchodca acetylcholínu. Tieto látky používame rovnako ako lecitín - je to hojný zdroj

Správne pravidelné cvičenie podporované sezónnym doplnením vám umožní posilniť svalový tonus, ktorý sa premení na lepšie držanie tela, správne fungovanie orgánov a uvoľnenie kostrového systému.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk