Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Domáce cvičenie brucha pre dievčatá

Domáce cvičenie brucha pre dievčatá



Na rozdiel od mužov sa väčšina žien nezaujíma jasne definovaným "šiestym balením", ale o plochým žalúdkom a úzkym pásom . Na dosiahnutie týchto cieľov by sa malo zamerať na izometrické cvičenia a cvičenia, ktoré dokážeme bez prerušenia vykonať niekoľko desiatok opakovaní . Nemali by sme rozhodovať o cvičeniach, ktoré sú náročné z hľadiska sily, v ktorej musíme odpočívať len po niekoľkých pohyboch. Naše brušné svaly by silne stimulovali hypertrofiu, t. J. Zvýšili ich objem.

Nižšie nájdete niekoľko cvičení, ktoré vám pomôžu dosiahnuť postavu snov v kombinácii so zdravým stravovaním. Nezabudnite ich nerobiť každý deň. Podobne ako pri iných svalových skupinách aj brucho potrebuje čas na zotavenie! Cvičte 2 - 3-krát týždenne, pričom medzi jednotlivými reláciami musíte trvať najmenej jeden deň.

X Plank - 3 série-by-90-120 sekúnd, každá prestávka



plank

Musíte poznať populárnu pozíciu na tabuli. Avšak, ak cvičíte svaly brucha už nejaký čas, pravdepodobne to nebude pre vás ťažké. Cvičenie však môžete sťažiť tým, že k nemu pridáte vyváženie. Štart v klasickej polohe, ale udržiavajte iba ľavú predlaktie a pravú nohu v kontakte s podlahou. Podržte polovicu predpokladaného času cvičenia a potom rýchlo prepnite strany. Ak sa cvičenie ukáže byť príliš zložité, obmedzte sa na to, aby ste najprv zdvihli jednu z vašich rúk a obe nohy nechali v kontakte s podložkou.

Dutá hornina - 5 sérií 15-sekundovej práce a 30-sekundovej prestávky



Hollow Rock , ktorý je jednoducho kolískou, je, podobne ako v prípade X Plank , vylepšenou verziou klasického cvičenia pre brušné svaly. Tentoraz je inšpiráciou Hollow Hold , základná pozícia v gymnastickom tréningu. Ľahnite si na chrbát a potom si položte kolená k hrudníku. Zdvihnite lopatky zo zeme dlaňami smerom k stropu a potom posúvajte chodidlá od seba, až kým nie sú takmer zo zeme. Pozícia, na ktorej sa nachádzate, je Hollow Hold (kolíska).

Teraz začnite jemne presúvať váhu z bedrovej chrbtice na hrudnú chrbticu a späť a uistite sa, že poloha tela zostáva rovnaká. Určite ste si všimli, že toto cvičenie bolo omnoho únavnejšie - to je dobré, mod funguje. Cvičte 15 sekúnd, potom pol minúty odpočívajte a začnite znova. Ak nemôžete kývať, zatiaľ čo udržujete svoje telo v jednom tvare, ohnite jednu nohu. V tejto verzii nezabudnite zmeniť stránku v každej sérii.

ruština Twist - 4 sady 20 - 30 opakovaní na stránku

< p> Toto cvičenie môžete vykonať bez zaťaženia a držania v rukách nie príliš ťažkých činiek alebo fľaše vody. Sadnite si na podložku s chrbtom rovno. Nohy by mali byť ohnuté na kolená a chodidlá by mali spočívať na podlahe asi 40 cm od zadku. Základným variantom Russian Twist je striedavé dotýkanie sa podlahy na ľavej a pravej strane tela. Urobte jednu sériu týmto spôsobom, aby ste zahriali svoje šikmé brušné svaly a pripravili chrbticu na tréning.

V prvej sade zdvihnite nohy správne niekoľko centimetrov nad podlahu. Ak to chcete urobiť, musíte sa trochu oprieť o chrbát, ale nepreháňajte to. Pokračujte v cvičení, dávajte pozor, aby ste nepohybovali nohami nabok. Ak urobíte 30 opakovaní a to pre vás nie je dosť náročné, v ďalšej sade chytte svoju ruku do rúk. Pamätajte, že toto je jedno z cvičení, kde sa rush neodporúča - čím pomalšie to robíte, tým náročnejšia a efektívnejšia bude vaša vôľa.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk