Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 09:00 - 15:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
03.08.2020
Čo bude užitočné pre amatérsky futbalový tím?
70., 80. a 90. roky sú časom futbalových tímov na záhrade. Moji priatelia organizovali a hrali skutočné zápasy na počesť. Boj bol tvrdý a tenisky snív... čítať celé
Batoh pre rybárov
03.08.2020
Batoh pre rybárov
Ponuka rybárskych batohov na Allegro je široká. Existujú lacné verzie (pre začiatočníkov), ktoré sa dajú použiť aj ako mestské batohy. Existujú tiež š... čítať celé
Cvičenie na tvarované boky
03.08.2020
Cvičenie na tvarované boky
Existuje len málo takýchto šťastných ľudí, ktorí nestrávili jednu noc spaním pod viečkami. Samozrejme, môžete to vidieť predovšetkým na bruchu, ale so... čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Silové cvičenia, vďaka ktorým budete bežať rýchlejšie

Silové cvičenia, vďaka ktorým budete bežať rýchlejšie

Nebojte sa barbell



Väčšina bežcov, aj keď rozumejú potrebe silového tréningu, k nemu pristupujú nesprávne. Zvyčajne pozostáva z vykonania niekoľkých desiatok opakovaní drepov bez zaťaženia, zvyčajne v polovici rozsahu pohybu. Tento typ cvičenia nie je v skutočnosti silový tréning, ale činnosť, ktorá zvyšuje svalovú výdrž. gym

Na vybudovanie sily potrebujeme silný stimul vo forme externého zaťaženia. Nemusíte sa okamžite stať powerlifterom, ale zahrnutím správnych váh s drepy a mŕtveho ťahu vás bude jazdiť rýchlejšie . Je dôležité, aby sa intenzita zvyšovala postupne, najlepšie pod dohľadom trénera. Vďaka silovým cvičeniam sa budú svaly nôh vyvíjať rovnomerne, čo pozitívne ovplyvní techniku a ergonómiu pohybu.

Cvičenie na aktiváciu zadku



Zadok je najsilnejšou svalovou skupinou v ľudskom tele. Bohužiaľ, kvôli sedavému životnému štýlu ich väčšina z nich neaktivuje ľahko. Je to preto, že keď na nich sedíme 8-10 hodín denne, "láme" ich a premieňame na vankúše od potenciálneho generátora obrovskej energie. Keď si to uvedomíte a pokúsite sa ich dostať späť do svojej prirodzenej kondície, vaše výsledky budú lepšie. glut

Začnite s najjednoduchšími cvičeniami: ľahnite si na chrbát a ohnite kolená až o 90 stupňov; Položte nohy na zem, šírku ramien od seba. Stlačte svaly brucha pevne a potom boky zdvihnite úplne hore. Vykonajte 5 opakovaní, zakaždým, keď pozastavíte 6 až 10 sekúnd v hornej polohe. Je dôležité udržiavať maximálny gluteal tón vždy. Ak to už nie je výzva, je čas urobiť cvičenie na jednej nohe. Ak potrebujete ešte väčšiu výzvu, toto cvičenie sa dá vykonať aj s váhou na bokoch.

Silné teľatá - nižšie riziko zranenia



Jednou z najzraniteľnejších oblastí tela bežca je Achillova šľacha. Riziko sa zvyšuje so slabším svalstvom, ktoré sa zúčastňuje na pohyboch týkajúcich sa členkov. Preto sa oplatí chrániť vás správnym posilnením teliat.

Najjednoduchší spôsob je vyliezť napríklad na krok a pritom sa držať zábradlia. Rovnako ako v prípade zadku, začnite pracovať s obidvomi nohami a potom prejdite k jednej najťažšej variante na jednej nohe. Druhý pohyb, ktorý stojí za zahrnutie do vášho výcvikového plánu, bude lezenie na sedadlo s hmotnosťou umiestnenou na lone. Práca s ohnutým kolenom vás silnejšie zapája do svalu soleus, pretože stojaciu verziu tohto cvičenia používal hlavne gastrocnemius. Je dôležité oboje posilniť.

Nezabudnite na silné telo



Možno to nie je zrejmé, ale neskĺzame len s nohami, zasúvame celé telo do pohybu. Aj na rukách záleží, všetko musí fungovať rovnomerne. Brušné svaly sa najlepšie považujú za druh lepidla, ktoré zaručuje efektívny prenos energie medzi rôznymi časťami tela. Bez silného tela neexistuje správna technika behu.

Posilníte to umiestnením doska - oprite sa o predlaktie a dbajte na to, aby ramená boli tesne nad lakťami. Umiestnite panvu tak, aby bola vaša chrbtica v neutrálnej polohe. Počkajte minútu a odpočívajte po dobu 30 sekúnd. Opakujte 4-6 krát. Ak to pre vás nie je problém, skúste vydržať 2 minúty bez prestávky, podľa môjho názoru je to minimum optimálnych výsledkov.
Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
© 2018 Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk